piątek, 4 lipca 2014

INFORMACJE by Wafeg414: "Wylogowanie - Osiągnięcie zdobyte", Watch Dogs II, Saints Row V, Enemy Front i niepewności...

Hej tu Wafeg414 i chciałem powiedzieć, że... właśnie ukończyłem Watch Dogs'y (nie, nie na 100%, ponieważ zrobiłem kilka misji i więcej nie mam zamiaru przechodzić... może kiedyś)! Po co pisze ten post? Ponieważ chciałem dopowiedzieć kilka słów do mojej recenzji oraz zdradzić Wam pewną informację. Najpierw recenzja. Minusem jest brak stacji radiowych, a plusem jest... no właśnie. Pisałem, że fabuła, pomimo oklepanego schematu, jest epicka, ale nie spodziewałem się, że będą aż 2 zakończenia! No, Ubisoft zrobił na mnie wrażenie (tak wiem, w GTA V też było kilka zakończeń, nawet aż 4.... ale to jest WD!). :D Kolejna informacja to... najprawdopodobniej powstanie Watch Dogs II! Wprawdzie nie było konkretnej zapowiedzi Ubisoftu, ale scenka po napisach mówi sama za siebie, więc to tylko kwestia czasu zanim wyjdzie "dwójka". Już nie mogę się doczekać. A Wy? Jeżeli będzie taki sam skok jakościowy, jak pomiędzy Assassin's Creed, a Assassin's Creed II, to na pewno kupie (w sumie, i tak bym kupił ;P). Lecz w przyszłej odsłonie, najprawdopodobniej nie uświadczymy Aidena Pearce'a, ani Chicago, lecz innych bohaterów i inną metropolie amerykańską... lub nawet innego kraju. Co o tym myślicie? Dalej... już nie Watch Dogs, a produkcja studia CI Games, a mianowicie Enemy Front. Gra najprawdopodobniej zostanie przeze mnie zakupiona w okolicach   7-11 lipca, więc szykujcie się w (około!) sierpniu na recenzje. I ostatnia, krótka informacja - Saints Row V jest coraz bardziej prawdopodobne, lecz wciąż nie wiemy czy aktorowi podkładającemu głos postaciom z serii Saints Row, na serwisie Twitter chodziło o nowe DLC do Saints Row IV, czy o nową część kultowej serii. Ja jednak się modle, aby SR5 powstało i byłoby kontynuacją tego po tym jak cofnęliśmy się w czasie i (SPOILER) uratowaliśmy Ziemię, jak miało być w SR4. No to tyle z tych wiadomości. Mam nadzieję, że Was choć trochę zaciekawiłem. Zostawiajcie swoje opinie w komentarzach! To pa! Aha no i... za niedługo "recka" filmu... :D ELOS!

############
Autor: Wafeg414
############
Fanpage: www.facebook.com/lordsofthegaming
^
 |
 |
Jest tam czasem więcej informacji niż na blogu!!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]