czwartek, 23 stycznia 2020

Wstęp do TOP 2019/2020

Koniec roku i początek nowego to czas wszelakich podsumowań i topek, a tak się składa, że uwielbiam czytać różne listy różnych osób, oglądać filmiki je przedstawiające oraz sam takowe listy pisać. Robię to co roku (w zeszłym trochę nie wyszło), więc pora też w końcu zrobić tegoroczne.
Ze względu na poprzedni wpis rozrachunkowy, w tym roku post wstępny będzie krótszy niż te wcześniejsze. Przedstawię generalne zasady, które w tym momencie powinny być już dosyć oczywiste, następnie nominacje (czyli po prostu to, na czym bazuję w tym roku, jeśli chodzi o filmy i gry), moje plany i po prostu będę wrzucał linka do tego posta w topkach. Wszystko wiadomo, to do boju.

Jeśli chodzi o skład podsumowania tegorocznego, chciałbym napisać posty:

  • TOP 10 najlepszych filmów 2019 roku
  • Najbardziej oczekiwane filmy 2020 roku
  • Najbardziej oczekiwane gry 2020 roku
  • Mój ranking gier 2019 roku
Zastanawiam się jeszcze nad największymi rozczarowaniami filmowymi 2019, gdyż w 2018 była to jednorazowa a przyjemna (w pisaniu) akcja, jednak na nieszczęście 2019 rok również dostarczył na tyle zawodów, że mógłbym zrobić listę. W międzyczasie chciałbym też wcisnąć recenzję TRoS. 
Wracając, jak widać, jest parę zmian. Po pierwsze, nie ma już topki gier, tylko ranking. W 2019 grałem w zdecydowanie za mało gier, żeby nawet robienie top 3 miało moim zdaniem jakiś sens, zwłaszcza kiedy się spojrzy na to, jakie to gry były. Przejrzyściej będzie więc zrobić ranking tych 4 gier, w które grałem. Po drugie, wydłużyłem topke filmów z 5 do 10. W tym roku widziałem tyle filmów (co widać w nominacjach), na dodatek tyle filmów fenomenalnych, że po raz pierwszy odkąd tu piszę, czuję się pewny w stworzeniu topki z 10 produkcjami. Z poprzedniego roku również zostawię 10 najbardziej oczekiwanych filmów 2020. 
Poniżej natomiast znajdują się moje nominacje. Gwoli przypomnienia, pod uwagę biorę polskie daty premier.


Gry, w jakie grałem w 2019 roku:

  • Crackdown 3
  • Mortal Kombat 11
  • Gears 5
  • Star Wars Jedi: Fallen Order

Filmy, które obejrzałem w 2019 roku:
  • Ralph Demolka w Internecie
  • Green Book
  • LEGO Przygoda 2
  • Jak wytresować smoka 3
  • Alita: Battle Angel
  • Śmierć nadejdzie dziś 2
  • Kapitan Marvel
  • To my
  • Ciemno, prawie noc
  • Shazam!
  • Avengers: Koniec Gry
  • John Wick 3
  • Pokemon Detektyw Pikachu
  • Godzilla II: Król Potworów
  • X-Men: Mroczna Phoenix
  • Men in Black: International
  • Aladyn (2019)
  • Rocketman
  • Spider-Man: Daleko od Domu
  • Laleczka
  • Midsommar. W biały dzień
  • Król Lew (2019)
  • Szybcy i wściekli: Hobbs i Shaw
  • Pewnego razu... w Hollywood
  • Annabelle wraca do domu
  • Toy Story 4
  • To: Rozdział 2
  • Parasite
  • Joker
  • Boże Ciało
  • Le Mans '66
  • Na noże
  • Irlandczyk
  • Historia małżeńska
  • Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie
  • Futro z misia (xD)
  • Jumanji: Następny poziom
Na sam koniec, pora na parę truizmów, w razie gdyby ktoś to kiedyś przeczytał i się zapomniał w komentarzach.
WSZYSTKIE TOPKI TO MOJA SUBIEKTYWNA OPINIA, NIE FAKTY I PRAWDY OBJAWIONE :--)
Z nominacji nie widziałem jeszcze z zeszłego roku The Lighthouse i The Two Popes, które planuję nadrobić. W zależności kiedy je obejrzę, może ten pierwszy (a może drugi, kto wie) jakoś namiesza w moich listach, zobaczy się. 
W sumie to tyle, wszystko rozplanowane, jest elegancko i supi. Serdeczne pozdrowionka wszystkim :* 
Siema Kobra

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]