piątek, 9 lutego 2018

TOP 2017 | 3 najlepsze GRY!

Witam!
Teraz pora na ostatnią topkę. Wprawdzie nie będzie to ostatni post z mojej serii podsumowującej, ponieważ post, który zawrze wszystkie linki (dla tych, którzy nie byli na bieżąco), również jeszcze się pojawi. Chociaż to nic nadzwyczajnego... Nie wiem też, jak będzie z „Rewindem", o którym mówiłem w poście wstępnym. Chciałbym go napisać, ale szkoła wraca już za niedługo, więc nie wiem, czy będę mieć czas. Na pewno się postaram. Mimo to, ta lista będzie ostatnią z mojej głównej czwórki topek. 
Jak rok temu, TOP 3 gier roku pojawia się jako ostatnie. Chciałem ponownie dać sobie czasu, żeby bardziej utwierdzić się w swojej opinii. W tym roku, tak jak mówiłem wcześniej, grałem w mało gier, ale zdecydowanie znalazło się parę perełek, które muszę wyróżnić.
Nic więcej do dodania nie mam, więc już bez zbędnego gadania przedstawiam Wam 3 najlepsze, moim zdaniem, gry 2017 roku. Zapraszam do czytania! :)


Źródło



3. ASSASSIN'S CREED: ORIGINS


DEWELOPER: Ubisoft | PREMIERA: 27.10.2017 | PC / XONE / PS4

Fani serii Assassin's Creed wyrazili jasno i wyraźnie swoje niezadowolenie kondycją cyklu. Bardzo odczuwalna była schematyczność czy zmęczenie materiałem. Ubisoft posłuchał się fanów, zrobił dłuższą przerwę w serii i dostarczył coś, co jest tchnięciem świeżego oddechu w trochę skostniałą już formułę. Czy Origins to kompletna rewolucja w rozgrywce? Oczywiście, że nie. To nadal ten dobry Assassyn, którego znamy i lubimy, więc fani nie poczują się zagubieni. Ta odsłona to zdecydowanie bardziej ewolucja formuły. Trzon rozgrywki za bardzo się nie zmienił względem poprzednich części, jednak deweloperzy z Ubisoftu doskonale wiedzieli, jakie elementy zmienić, aby odświeżyć ten schemat. Udało im się to perfekcyjnie. Choć niektóre błędy z poprzednich części powróciły (m.in. głupie AI), to wiele elementów usprawniono. System walki został całkowicie przebudowany. Gra otrzymała system rozwoju rodem z rasowego RPG-a. Fabuła intryguje i w końcu udało się wykreować ciekawszego bohatera. Wady są, ale każdy powinien dać szansę i wciągnąć się w świat starożytnego Egiptu.




2. WOLFENSTEIN II: THE NEW COLOSSUS


DEWELOPER: MachineGames | PREMIERA: 27.10.2017 | PC / XONE / PS4

Wolfenstein: The New Order podbił serca wielu graczy i krytyków w 2014 roku. Ja okazji zagrać w tę grę nie miałem, jednak nie przeszkodziło mi to w kupnie kontynuacji. Głównie dlatego, że na samym początku historii mamy przedstawienie w skrócie fabuły poprzednika, więc nie czułem się zagubiony, co jeszcze pozytywniej wpłynęło na moje doświadczenie. A jak można się domyśleć - było ono naprawdę przyjemne. Choć Wolfenstein II zdecydowanie ma swoje problemy, jak np. mało zróżnicowani przeciwnicy i bossowie, to nadal jest to gra zrobiona na bardzo wysokim poziomie. W dodatku w staroszkolnym stylu - bez żadnego zbędnego multiplayera (dobry tryb wieloosobowy zły nie jest, ale taki wciskany na siłę już tak) czy lootboksów. The New Colossus oferuje bardzo angażującą rozgrywkę, sporo brutalności, ciekawie wykreowany świat z klimatem oraz wielu charakternych antagonistów. Do tego gra często potrafi zadziwić swoimi szalonymi pomysłami. Wystarczy zagrać w pierwszy poziom, kiedy to Blazkowicz masakruje nazistów w statku wodnym, jeżdżąc... na wózku inwalidzkim. Szaleństwo... i to jest świetne.




GRA ROKU
1. INJUSTICE 2


DEWELOPER: NetherRealm Studios | PREMIERA: 19.05.2017 | PC / XONE / PS4 / MOBILE

NetherRealm po raz kolejny to zrobiło. Stworzyli bijatykę, która całkowicie pozamiatała. Jest to nie tylko najlepsza bijatyka roku, ale również i jedna z najlepszych pozycji zeszłego roku, a moja Gra Roku 2017. Jednak co czyni dzieło Eda Boona i jego ekipy takim rewelacyjnym tytułem? Lista jest naprawdę długa i mógłbym tak wymieniać w nieskończoność, gdybym chciał, ale postaram się ukazać najważniejsze powody. Jako pierwszy - wciągający system walki oraz masa dobrze skonstruowanych (w większości, parę wyjątków jest) bohaterów. Każdy z własnym nie tylko stylem rozgrywki, ale i własną osobowością obecną w intrach, prezencji postaci i wielu innych aspektach. Do tego bardzo przyjemna kampania. Fabuła może trochę zawodzić, nadal - ludzie z NetherRealm potwierdzają, że w przypadku trybów fabularnych w bijatykach są niepokonanymi mistrzami. Doliczcie jeszcze masę zawartości w postaci Multiwersum, dobry kod sieciowy i przede wszystkim, Gear System, który spowodował, że każda postać jest inna u każdego gracza. Przełożyło się na to, że od gry bardzo trudno się oderwać, Gear to czynnik przyciągający do ekranu. Brawo, NetherRealm. Brawo. Udało Wam się.



Tak właśnie prezentuje się moja lista 3 najlepszych gier 2017 roku! A razem z tym... moja ostatnia topka! Jeszcze tylko post podsumowujący i koniec :) Teraz (nie licząc „rewinda", którego nie wiem, czy w końcu zrobię) jestem gotowy, aby w końcu wskoczyć w pełni w rok 2018.
Jak prezentuje się Wasza lista ulubionych gier? Macie taką? Co sądzicie o mojej? Piszcie w komentarzach! Bardzo chętnie poczytam Wasze opinie :) ▲ Wafeg
Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]