piątek, 15 maja 2015

"FINISH HIM!", czyli TOP 5 Fatality z Mortal Kombat X

Witam!
Chciałem dla Was napisać recenzję FNAF 3, ale zupełnie nie mam na nią ochoty, więc postanowiłem zrobić Wam takiego... speciala. Co to MK to chyba nie muszę tłumaczyć, a tytuł mówi wszystko za siebie, więc... zaczynajmy! Oczywiście, to MOJE TOP 5, a nie Wasze ;)

PS. Recka MK X będzie za niedługo, ale będzie niepełna, ponieważ jeszcze nie grałem na multi. :)


5. Erron Black "Six-Shooter"

Że niby Fatality z pistoletami nie jest kreatywne? Niby tak. Ale to nie oznacza, że nie brutalne. Oj, te Fatality jest bardzo brutalne! Mało realistyczne..., ale kogo to obchodzi? To Mortal Kombat! Aż się dziwie, że debiutant dostał takiego dobrego finiszera, ale to chyba dobrze, nie?



4. Ermac "Inner Workings"

Ermac ma dosyć śmieszną historię. "Czerwony ninja" nigdy nie istniał ("ERror MACro"), a fani robili swoje. W końcu twórcy dodali go w 2 lub 3 części. Jednak jego "fatal" w MK X nie jest ani trochę śmieszny. Za pomocą telekinezy łamie ci kości, a później wyciąga twoje wnętrzności na zewnątrz przez... usta. Po czym zgniata je bez skrupułów. Niezły hardkor.



3. Cassie Cage "Selfie"

Cassie Cage jest istnym uosobieniem dzisiejszej młodzieży (jak dziwnie się to pisze należąc do niej!). W swoim intrze słucha piosenki w słuchawkach (Easter Egg!), podczas walki żuję gumę, a z przeciwnikami wita się "fuckerem". Nie mogło zabraknąć również selfie, ale nikt się chyba nie spodziewał, że w formie... Fatality. Mistrzostwo, totalne mistrzostwo. Zasłużone trzecie miejsce.


2. Johnny Cage "Here's Johnny!" i "Little Improv"

Ludzie narzekają na nowy wygląd J. Cage'a... podczas gdy ma takie świetne fatale? Na 2. miejscu są dwa ruchy kończące, ponieważ jak bym miał wybrać tylko jeden z nich to prawdopodobnie bym zgrzeszył i mam nadzieję, że fatality z "otwieraniem" ciała przejdzie do historii, więc... oto Johnny!


1. Kenshi "My puppet"

Kenshi to jedna z moich ulubionych postaci. Niewidomy ten ma moce czytania w myślach i nie tylko. Wykorzystuje je także do... robienia bolesnych fatality. Oj, bolesnych! Gdy pierwszy raz widziałem to wykończenie to, aż mnie ścięgna zaczęły boleć. Nie przedłużam - oto miejsce pierwsze!


Jeszcze raz przypominam, że to moja subiektywna lista. ;) A na zakończenie - zagram Wam na uczuciach... "Toasty!"! ▲ Wafeg




Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

#######
AUTOR: Wafeg
#######
#######
#######
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]