piątek, 10 kwietnia 2015

Robi SIĘ: Deus Ex: Mankind Divided

Witam! Są wśród naszych czytelników jacyś fani gatunku science-fiction?... Pewnie, że są. Tak więc każdy sympatyk tego gatunku powinien zainteresować się niedawno przepowiedzianym produktem, pt. "Deus Ex: Mankind Divided" :) Zapraszam! 

DEWELOPER: Eidos Montreal
WYDAWCA: Square Enix
WYDAWCA PL: Cenega
PREMIERA: Nieznana
MULTIPLAYER: ???
KONTROLER RUCHOWY: Nie
3D: Nie
PLATFORMY: PC / XONE / PS4


Bunt Ludzkości
Akcja gry toczy się 2 lata po wydarzeniach z Human Revolution, czyli w roku 2029 roku. Aktualnie nie wiemy czy w grze w ogóle będzie multiplayer, ale twórcy póki co mówią tylko o trybie dla jednego gracza. Jednak wracając - do fabuły główny bohater jest członkiem tajnej, sponsorowanej przez rząd organizacji "Task Force 29", czyli nowej wersji Interpolu. Co ważne - nasza postać "nie wierzy" w dobre intencje naszego zleceniodawcy do walki z terroryzmem, dlatego należymy również do drugiej grupy - "Juggernaut Collective". Od obu grup będziemy dostawać sprzeczne zlecenia, czasem będziemy musieli podjąć decyzję, którą stronę wybierzemy. W dodatku do gry powróci sposób walki "na pałę" lub walki z ukrycia.



Jak mówią twórcy - historia głównie będzie opierała się o odkupienie Jensena. W grze też powrócimy do wydarzeń z wcześniejszych odsłon gry, aby zastanowić się czy to wszystko z czym mieliśmy doczynienia... czy było to prawdziwe? Czy dowiemy się czegoś nowego? Zapewne. 


Szczegółów w zapowiedzi jest co nie miara. Między innymi deweloperzy urozmaicili środowisko, a teraz kobiety również będą się pojawiać jako bossowie. LOL. O otwartym świecie nie ma co mówić - producenci potwierdzili, że i w tej odsłonie zwiedzimy zamknięte tereny (oby, przynajmniej nie było liniowo). Powróci też umiejętność hakowania, która graczom bardzo się spodobała w poprzedniej części. Drzewko zdolności zostanie ulepszone, a i goście z Eidos zadbali o to, abyśmy mogli ich używać zdecydowanie szybciej. 


Power left: 43%
Zdolności będą pochłaniały energię natomiast po ich wyłączeniu energia wróci. Co do walki to w każdym momencie będziemy mogli dostosować swą broń, a nasi oponenci będą bardziej agresywni, a sami "henczmeni" będą bardziej zróżnicowani. 


Oprócz tych konkretów - typowe marketingowe zagrania. "Zadania poboczne będą miały większy sens i będą wpływały na rozwój fabuły, będą miały więcej konsekwencji" itp. itd. Typowy pijar. Oprócz tego otrzymaliśmy kilka innych zapewnień, między innymi aktualnie nikt nie pracuje nad grą MMO w uniwersum Deus Exa. Twórcy zdradzili również ciekawostkę, że w jednej misji trafimy do Utulek Station w Pradze – jest to getto dla ludzi z biomechanicznymi ulepszeniami – nazwane „Golem City”. Twórcy przygotowali tę lokację w oparciu o Kowloon Walled City.


Gorący sukces
Po sukcesie HR twórcy chcą rozszerzyć markę i mam nadzieję, że Mankind Divided się powiedzie. Teraz czekamy na gameplay i mamy 100% pewności, że na ten tytuł warto czekać! ▲ Wafeg

DLACZEGO WARTO CZEKAĆ:
|- bo sukces Human Revolution daje nadzieję
|- bo to nie jest MMO
|- bo fabuła wydaje się intrygująca
|- bo są dwa style walki
|- bo to powrót świetnego patentu hakowania

A DLACZEGO NIE WARTO:
|- bo rozgrywka może okazać się zbyt liniowa
|- bo możemy się nabrać na marketingowe zagrania

Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

#######
AUTOR: Wafeg
#######
#######
#######
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!
#######
POPRZEDNIE POSTY:
Recenzja gry LEGO Indiana Jones

PS. Piszcie o jakich grach byście chcieli przeczytać! Aktualnie mam kilka w planach ;)

2 komentarze :

  1. ZAINTERESOWAŁ MNIE TWÓJ BLOG ! BĘDĘ WCHODZIĆ CZĘŚCIEJ !MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Trailer tyłka nie urywa (ten zapowiadający Human Revolution był przekozacki), ale autorzy mają konkretny plan i liczę na to, że o nic się po drodze nie potkną ;) Czekam. Może bez obgryzania paznokci (jeszcze nie), ale czekam :)

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]