Ze względu na poprzedni wpis rozrachunkowy, w tym roku post wstępny będzie krótszy niż te wcześniejsze. Przedstawię generalne zasady, które w tym momencie powinny być już dosyć oczywiste, następnie nominacje (czyli po prostu to, na czym bazuję w tym roku, jeśli chodzi o filmy i gry), moje plany i po prostu będę wrzucał linka do tego posta w topkach. Wszystko wiadomo, to do boju.
Jeśli chodzi o skład podsumowania tegorocznego, chciałbym napisać posty:
- TOP 10 najlepszych filmów 2019 roku
- Najbardziej oczekiwane filmy 2020 roku
- Najbardziej oczekiwane gry 2020 roku
- Mój ranking gier 2019 roku
Zastanawiam się jeszcze nad największymi rozczarowaniami filmowymi 2019, gdyż w 2018 była to jednorazowa a przyjemna (w pisaniu) akcja, jednak na nieszczęście 2019 rok również dostarczył na tyle zawodów, że mógłbym zrobić listę. W międzyczasie chciałbym też wcisnąć recenzję TRoS.
Wracając, jak widać, jest parę zmian. Po pierwsze, nie ma już topki gier, tylko ranking. W 2019 grałem w zdecydowanie za mało gier, żeby nawet robienie top 3 miało moim zdaniem jakiś sens, zwłaszcza kiedy się spojrzy na to, jakie to gry były. Przejrzyściej będzie więc zrobić ranking tych 4 gier, w które grałem. Po drugie, wydłużyłem topke filmów z 5 do 10. W tym roku widziałem tyle filmów (co widać w nominacjach), na dodatek tyle filmów fenomenalnych, że po raz pierwszy odkąd tu piszę, czuję się pewny w stworzeniu topki z 10 produkcjami. Z poprzedniego roku również zostawię 10 najbardziej oczekiwanych filmów 2020.
Poniżej natomiast znajdują się moje nominacje. Gwoli przypomnienia, pod uwagę biorę polskie daty premier.
Gry, w jakie grałem w 2019 roku:
- Crackdown 3
- Mortal Kombat 11
- Gears 5
- Star Wars Jedi: Fallen Order
Filmy, które obejrzałem w 2019 roku:
- Ralph Demolka w Internecie
- Green Book
- LEGO Przygoda 2
- Jak wytresować smoka 3
- Alita: Battle Angel
- Śmierć nadejdzie dziś 2
- Kapitan Marvel
- To my
- Ciemno, prawie noc
- Shazam!
- Avengers: Koniec Gry
- John Wick 3
- Pokemon Detektyw Pikachu
- Godzilla II: Król Potworów
- X-Men: Mroczna Phoenix
- Men in Black: International
- Aladyn (2019)
- Rocketman
- Spider-Man: Daleko od Domu
- Laleczka
- Midsommar. W biały dzień
- Król Lew (2019)
- Szybcy i wściekli: Hobbs i Shaw
- Pewnego razu... w Hollywood
- Annabelle wraca do domu
- Toy Story 4
- To: Rozdział 2
- Parasite
- Joker
- Boże Ciało
- Le Mans '66
- Na noże
- Irlandczyk
- Historia małżeńska
- Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie
- Futro z misia (xD)
- Jumanji: Następny poziom
Na sam koniec, pora na parę truizmów, w razie gdyby ktoś to kiedyś przeczytał i się zapomniał w komentarzach.
WSZYSTKIE TOPKI TO MOJA SUBIEKTYWNA OPINIA, NIE FAKTY I PRAWDY OBJAWIONE :--)
Z nominacji nie widziałem jeszcze z zeszłego roku The Lighthouse i The Two Popes, które planuję nadrobić. W zależności kiedy je obejrzę, może ten pierwszy (a może drugi, kto wie) jakoś namiesza w moich listach, zobaczy się.
W sumie to tyle, wszystko rozplanowane, jest elegancko i supi. Serdeczne pozdrowionka wszystkim :*
Siema Kobra
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz