sobota, 4 czerwca 2016

Przegląd MIESIĄCA: Czerwiec 2016 - moc, katalizator i E3

Witam!
Gips już zdjęty, więc najwyższy czas powrócić do pisania ;) Mam kilka zaległych recenzji, więc postaram się je w weekend napisać, aby kiedyś tam w miesiącu je opublikować i mieć je już z głowy.
Od teraz w przeglądzie nie będzie już działu „planowane recenzje". Zauważyłem, że w zdecydowanej większości przypadków nie spełniam tych obietnic, więc po prostu będę trzymać Was w niepewności, co będzie następne, hehe. Dobra, koniec przedłużania - pora na przegląd najnowszych premier! [Daty premier mogą się zmienić]

PREMIERA MIESIĄCA




Za oknem robi się gorąco, rok szkolny powoli się kończy, a oddech wakacji już czuć na naszych plecach. Czerwiec pełną gębą. Jednak w branży gier nigdy ten miesiąc nie był jakiś przełomowy pod względem ilości wydanych tytułów AAA. W zeszłym roku wprawdzie dostaliśmy Batman: Arkham Knight, czy LEGO Jurassic World, ale nie można mówić o ogromnych premierach. W tym roku jest podobnie. W naszym kierunku zmierza restart marki od EA - Mirror's Edge: Catalyst oraz kolejna odsłona klockowego tasiemca od TT Games o tytule LEGO Star Wars: The Force Awakens. Frogwares powróci z swoją popularną serią o brytyjskim detektywie wraz z nową odsłoną Sherlock Holmes: The Devil's Daughter. Capcom wyda Resident Evil: Umbrella Corps i remaster Resident Evil 5, a Keiji Inafune w końcu przyniesie Mighty No. 9 (który to już raz?). Studio Spiders pod szyldem Focus Home Interactive zapewni nam przygodę na innej planecie w The Technomancer, a Nintendo sprawdzi nasze siły w Mario & Sonic at the Rio 2016 Olympic Games. Techland natomiast już zdążył wydać Dead Island: Definitive Edition. Nie jest tego za dużo, ale każdego powinno coś zainteresować, zwłaszcza, że czerwiec to przecież miesiąc największej imprezy growej w branży - Electronic Entertainment Expo. Ode mnie możecie oczekiwać, podobnej do tej z zeszłego roku, relacji.

CZERWIEC 2016 - NAJWAŻNIEJSZE PREMIERY:

01.06 - Dead Island: Definitive Edition (Techland / Deep Silver) | PC / XONE / PS4


01.06 - TurnOn (Brainy Studio) | PC / XONE
03.06 - Anima: Gate of Memories (Anima Project Studio / Badland Indie) | PC / XONE / PS4
03.06 - Dangerous Golf (Three Fields Entertainemnt) | PC / XONE / PS4
03.06 - Hard Reset: Redux (Flying Wild Hog / Gambitious Digital Entertainment) | PC / XONE / PS4
06.06 - Edge of Nowhere (Insomniac Games / Oculus) | PC VR
06.06 - Hearts of Iron IV (Paradox Interactive) | PC
09.06 - Crush Your Enemies (Vile Monarch / Gambitious Digital Entertainment) | PC / MOBILE
09.06 - Mirror's Edge: Catalyst (DICE / EA) | PC / XONE / PS4 | kiedyś kupię...


10.06 - Kirby: Planet Robobot (HAL Laboratory / Nintendo) | 3DS
10.06 - Guilty Gear Xrd -REVELATOR- (Arc System Works) | PS4 / PS3
10.06 - Sherlock Holmes: The Devil's Daughter (Frogwares / BigBen Interactive) | PC / XONE / PS4


14.06 - Dead By Daylight (Behaviour Interactive / Starbreeze AB) | PC
17.06 - Valentino Rossi: The Game (Milestone / pQube) | PC / XONE / PS4
18.06 - Mario & Sonic at the Rio 2016 Olympic Games (SEGA / Nintendo) | Wii U (dostępne także na 3DS)
20.06 - Homeworld: Deserts of Kharak (Blackbird Interactive / Gearbox Software) | PC
21.06 - Deadlight: Director's Cut (Tequila Works / Deep Silver) | PC / XONE / PS4
21.06 - Pac-Man 256 (Hipster Whale / Bandai Namco) | PC / XONE / PS4 (dostępne także na MOBILE)
21.06 - Resident Evil: Umbrella Corps (Capcom) | PC / PS4


24.06 - Mighty No. 9 (Comcept) | PC / XONE / Wii U / PS4 / X360 / PS3 / 3DS / PSV


28.06 - Resident Evil 5 (Capcom) | XONE / PS4
28.06 - Battlefleet Gothic: Armada (Tindalos Interactive / Focus Home Interactive) | PC
28.06 - LEGO Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy (TT Games / Warner Bros. Entertainment) | PC / XONE / Wii U / PS4 / X360 / PS3 / 3DS / PSV | Czekam!


28.06 - Talisman: The Horus Heresy (Nomad Games) | PC
28.06 - The Technomancer (Spiders / Focus Home Interactive) | PC / XONE / PS4


30.06 - Arma III Apex (Bohemia Interactive Studio) | PC
30.06 - Obduction (Cyan Inc.) | PC

MEM MIESIĄCA


10 PREMIER KINOWYCH:
1. Gdzie jest Dory? (17.06) 
2.  Wojownicze Żółwie Ninja: Wyjście z Cienia (01.06)
3. Warcraft: Początek (10.06)
4. Zanim się pojawiłeś (10.06)
5. Obecność 2 (10.06)
6. Dzień Niepodległości: Odrodzenie (24.06)
7. Dzień Bastylii (03.06)
8. Piknik z niedźwiedziami (17.06)
9. Przyjaźń czy kochanie? (24.06)
10. Ojciec (10.06)

I jak? Macie coś na oku? :)
Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

#######
AUTOR: Wafeg
#######
#######
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!
#######
POPRZEDNIE POSTY:

4 komentarze :

  1. O catalyst jest głośno od jakoś pół roku. W pierwszą część nie grałam, ale może jak będą pozytywne recenzje tej części to może zerknę na tą grę. Z reklam LEGO TFA wygląda fajnie, ale co z ceną? Zamarzyła mi się ostatnio wersja DVD na którą zbieram, TFA i całej sagi SW. Z premier kinowych na pewno muszę obejrzeć Gdzie jest Dory? Jak byłam mała kochałam Nemo, ale wątpię czy wybiorę się do kina.
    Cieszę się, że rączka wróciła do zdrowia :) Następnym razem na siebie uważaj.
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kilka dni temu wyrwałem na allegro klucz na Origin na starego ME za ok 10 zł. Jeszcze nie grałem, pewnie odpalę dopiero w wakacje, ale jestem bardzo ciekaw co i jak.
      Cena pewnie taka jak zawsze. PC ok. 100zł lub więcej, a konsole ok. 200 zł wzwyż. Ostatnio też miałem taki pomysł, ale już postanowiłem, że kupię na DVD BvSa i nowego Kapitana Amerykę (tak bardzo mi się podobały), więc SW musi trochę poczekać.
      Też chcę iść na Gdzie jest Dory?, bo podobnie jak ty uwielbiałem (uwielbiam?) Gdzie jest Nemo?. Ale w sumie iść tak do kina samemu na animację dla młodszych... nie jestem do końca przekonany.
      Dzięki ;) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Na originie chyba można kupić za 15zł więc nie ma tragedii.
      Co jak co, ale na DVD muszę mieć SW.
      Eee tam... nie patrz się na wiek. Ja w bajkach jestem zakochana po dziś dzień. Nie przejmuj się. Na mnie i moją koleżankę jak zawsze chodzimy razem do kina na filmy superbohaterskie albo sci-fi to też się na nas niekiedy dziwnie gapią. Jak byłyśmy na SW:TFA to jakiś kujonek zapytał czy nie pomyliłyśmy sal :) A jak się zorientował, że jednak wiemy na jaki film idziemy to miałam wrażenie, że zaczął z nami flirtować, jako że siedział obok nas.

      Usuń
    3. Ja też kiedyś na pewno swoją kolekcję zrobię, ale nie śpieszy mi się póki co. Może odłożę ją do czasu, aż wyjdzie Rogue One? Lub jak wolą tłumacze „Łotr 1" ;)
      Raz byłem z moim kolegą na LEGO Przygodzie i film był świetny, ale to uczucie siedzenia w takiej sali było jakieś takie dziwne. Może w przypadku Gdzie jest Dory? pójdę po prostu w lipcu (jak już film będzie ileś tam tygodni w kinach) i to jeszcze na najpóźniejsze wyświetlanie. Albo po prostu pójdę bez zmartwień, ot tak, dla rozrywki, jak piszesz.
      Dla mnie to nie taki szok. Na Kapitanie Ameryce 3 przede mną siedziała grupka koleżanek, które w dodatku były podekscytowane lecącym na początku zwiastunem X-Menów. A jak niedawno w klasie wybieraliśmy film, na który pójdziemy wszyscy do kina na końcu czerwca, to nie dość, że wygrał Warcraft, to jeszcze z tyłu klasy szły głosy od dziewczyn (które raczej przepadają głównie za romansami), że „ta Apokalipsa to podobno fajny film". Także mnie już takie rzeczy nie dziwią. Ale ja to ja.

      Usuń

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]