piątek, 10 czerwca 2016

Odliczanie do E3 - na co czekam? + 2. rocznica bloga!

Witam!
Z racji, że E3 jest już za rogiem, nadszedł najwyższy czas na post o moich oczekiwaniach, co chciałbym zobaczyć na tegorocznej edycji targów, które odbędą się w Los Angeles w dniach 14-16 czerwca.
Jednak zanim to przeczytacie, chciałbym Was poinformować, że 10 czerwca blog obchodzi drugą rocznicę! 11 czerwca mija również rok od czasu, kiedy bloga zacząłem prowadzić całkiem sam. Nie jestem zadowolony z efektów mojej pracy w stosunku do poprzedniego roku, ale wcześniej poza mną, nad blogiem pracowały (reklamowanie, pisanie postów) jeszcze 3/4 osoby. W każdym razie dziękuję za to, że mogłem, mogę i, mam nadzieję, będę mógł prowadzić tego bloga przez jeszcze dłuuugi czas!
A teraz wróćmy do tematu specjala - o to są moje oczekiwania na E3 2016!




ZAPOWIEDZIANE

LEGO STAR WARS: THE FORCE AWAKENS (2016)


Mimo że od E3 do premiery tej produkcji zostanie raptem tydzień, nie otrzymaliśmy zbyt dużo gameplayu z tego tytułu. Ot, filmik CGI, krótki i dłuższy gameplay oraz kilka króciutkich filmików prezentujących poszczególne postacie. Jeszcze się pojawił się filmik z poziomami spoza głównego wątku i... tyle. Liczę na jakiś solidny gameplay albo chociaż zwiastun premierowy, żeby być odpowiednio przygotowanym na nadchodzącą przygodę w świecie duńskich klocków.

WATCH DOGS 2 (2016)


Pierwsze WD nie były grą przełomową, czyli taką jaką zapowiadał Ubisoft. Downgrade, bezpłciowy główny bohater, sztampowa fabuła i słaby model jazdy. Po dzisiejszym słabym trailerze, ale po świetnej rozgrywce - jestem nastawiony pozytywnie do sequela. Nowy bohater Marcus, San Francisco jako miejsce akcji, ulepszony model jazdy. Póki co wszystko pokazuje, że „dwójka" będzie lepsza niż pierwsza część. Liczę, że pokaże to też prezentacja na E3.

GEARS OF WAR 4 (2016)


W pierwszą część Gears of War nigdy nie grałem. W drugą też. W trzecią również. W Judgement podobnie, dlatego z GoW 4 powinienem poczekać, aż przejdę poprzednie gry. Jednak czwarta odsłona popularnej serii ekskluzywów na Xboksa to zupełni nowi bohaterowie (no nie do końca, bo główny bohater JD Fenix to syn Marcusa) i historia, więc nie powinienem mieć zbyt wielkich problemów w odnalezieniu się w uniwersum. Liczę na porządny i długi singiel, bo multi mnie nie jara. 

BATTLEFIELD 1 (2016)


Podobnie jak w przypadku GoW 4 - bardzo zależy mi, aby w Battlefieldzie 1 (swoją drogą bardzo ciekawy tytuł, jak na Battlefielda, który wyjdzie po „czwórce" i Hardline) była długa, ciekawa i wciągająca kampania dla pojedynczego gracza. W BF 4 kampania trwała ok. 4 godzin, a w BF: Hardline ok. 7 godzin. W nowej odsłonie liczę na singla o długości ok. 10 godzin - jeśli moje oczekiwania się potwierdzą, to kupuję na premierę. Jeśli nie to, kiedyś i tak na pewno zagram, bo czekałem bardzo długo na jakąś strzelaninę osadzoną w II lub I wojnie światowej. Multi również będzie ciekawie zobaczyć, ale to raczej nie dla mnie.

TITANFALL 2 (2016)


W pierwszą odsłonę tego shootera od Respawn Entertainment chciałem zagrać, lecz później się dowiedziałem, że jest „multi-only" (a jak pewnie już wiecie z dwóch poprzednich tekstów, nie lubię gry wieloosobowej) odpuściłem sobie. Sequel jednak będzie zawierał już tryb jednoosobowy. Ten tytuł to wielki znak zapytania. Na jesień kupię, albo tą grę, albo Battlefielda. Zależy od długości kampanii. Same mechy również wyglądają przekozacko i fajnie będzie nimi postrzelać. Czekam bardzo mocno na pierwszą prezentację rozgrywki. 

MAFIA III (2016)


Mafia III to prawdopodobnie największy pewniak na tej liście, poza nowym LEGO. Ta gra póki co zapowiada się na mojego kandydata do gry roku 2016 i wątpię, aby więcej gameplayu na E3 miałoby to zmienić. Nowy Orlean wygląda przepięknie, grafika jest świetna, a klimat gangsterski wylewa się z ekranu podczas oglądania każdego zwiastuna... chociaż może to źle? Mam wielką nadzieję, że główny bohater i fabuła dadzą radę, bo szkoda by było zmarnować taki potencjał. 2K, nie zawiedźcie mnie!

SCALEBOUND (2017)


Byłem strasznie zasmucony, kiedy okazało się, że Scalebound został przesunięty na 2017 rok. Miałem straszną ochotę zagrać w tą produkcję. Jednak ostatnie tytuły Platinum Games (Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan, Transformers: Devastation) nie zachwycały, a i demo z Gamescomu 2015 nie zachwycało stabilnością klatek na sekundę i rozdzielczością, więc może to i dobrze, że ta gra zaliczyła obsuwę? Może przez to będzie bardziej dopracowana? Tego nie wiem, ale wiem jedno - chcę zobaczyć na konferencji Microsoftu gameplay i datę premiery. Rzekłem.

AGENTS OF MAYHEM (2017)


Oczekiwałem od deweloperów z Volition, że następną ich grą będzie Saints Row V, które będzie niejako rebootem serii (na co wskazywało drugie zakończenie Saints Row IV). Wtedy pojawił się zwiastun Agents of Mayhem. Większość materiału oglądałem z wyrazem twarzy w stylu „no nawet, nawet". Kolorowa stylistyka przypominała mi Overwatch, przez co obawiałem się kolejnej gry MOBA nastawionej tylko na rozgrywkę przez sieć. Jednak gdy na końcu pojawiło się logo Świętych i słowa „street gang", serce mi zabiło 2 razy mocniej. Mam kilka obaw (styl graficzny nie przypomina ani trochę żadnej z głównych gier serii), jednak czekam na rozgrywkę z E3, aby - mam nadzieję - rozwiać wszelkie wątpliwości.

INJUSTICE 2 (2017)


Injustice: Gods Among Us uwielbiam. Jest bijatyką z świetną, intrygującą historią, fajną rozgrywką i masą zawartości. Z tego powodu jestem napalony na tą grę jak szczerbaty na suchary. Liczę, że wszystkie oczekiwane przeze mnie postacie (Batman, The Flash, Wonder Woman, Green Lantern, Green Arrow, The Joker, Poison Ivy, Killer Croc, Shazam) wystąpią w grze, a grafika będzie powalający. Mam nadzieję (i pewnie nie tylko ja) również na poprawiony kod sieciowy. Nowością będzie Gera System, o którym szerzej się rozpiszę w megarelacji. Jestem jednak do niego sceptycznie nastawiony, bo otwiera drogę do mikrotranzakcji i formy pay-to-win. Oby jednak tak nie było, a w 2017 chwycę za pada i będę lać Supermana.

NIEZAPOWIEDZIANE


RAYMAN

Rayman Origins było grą świetną, a Rayman Legends - jeszcze lepszą. Jeżeli trzecia część dwuwymiarowych Raymanów od UbiArt zostanie ogłoszona na E3, to chyba stracę nad sobą kontrolę.


ŚRÓDZIEMIE: CIEŃ MORDORU 2

Jako duży fan tolkienowskiej sagi „Władca Pierścieni" jest mi wstyd, że dalej nie ograłem Śródziemie: Cień Mordoru z 2014 roku. Zapowiedź sequela byłaby świetnym pretekstem, aby ten tytuł nadrobić.

RED DEAD 3

Red Dead Redemption kusi mnie od dawna, jednak jakoś nigdy czasu nie ma. Podobnie jak w przypadku Śródziemia: Cienia Mordoru, trzecia część serii Rockstar na Dzikim Zachodzie byłaby świetną okazją do kupienia i przejścia Red Dead Redemption (Revolver średnio mnie interesuje).

NOWA MARKA

Już na tyle gier czekam, że więcej mi nie potrzeba, ale co tam - zaryzykuję. Rynek nie może trwać w stagnacji z samymi CoDami, Asasynami i innymi LEGO, a potrzebuje też innych, nowych marek. Mam nadzieję, że przynajmniej jeden z nowych zapowiedzianych tytułów trafi w me gusta.

NOWE KONSOLE

Od pewnego czasu krążą plotki o ulepszonych wersjach konsol obecnej generacji - PS4 Neo i Xbox One Scorpio. Z tymi konsolami to w sumie jest dziwna sprawa, bo... nie chcę ich potwierdzenia. Chcę, aby prezes Sony i MS podczas swoich konferencji wyszli na scenę i powiedzieli „To wszystko to nieprawda, możecie się rozejść". Nie chcę, aby były prawdą, ponieważ postawiłyby one sens istnienia konsol pod znakiem zapytania (szerzej się o tym rozpiszę podczas relacji, jeśli zostaną potwierdzone). Niestety, w świetle nadchodzącego wielkimi krokami PlayStation VR i prawdopodobnej obsługi Oculusa przez XO, nowe konsole wydają się jak najbardziej prawdziwe. Czy naprawdę czeka nas generacja 8.5?
EDIT: Posta napisałem 09 czerwca. 10 czerwca szef Sony potwierdził PS4 Neo... No to teraz możemy również oczekiwać prezentacji Xbox One Scorpio... Masakra.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
To tyle jeśli chodzi o moje oczekiwania. Możecie ode mnie oczekiwać megarelacji z tegorocznego E3 (przypominam: 14-16 czerwca), podobnej do tej zeszłorocznej. Na pewno napiszę o wszystkich wymienionych wyżej grach, i nie tylko. Pod warunkiem, że się pojawią, oczywiście. Zrobię pewnie też podsumowanie konferencji. A jak już jestem przy nich, to może je jeszcze wszystkie przedstawię:
                                                                               
ELECTRONIC ARTS                          

Data: 12 czerwca (EA Play)
Godzina: 22:00
Czy obejrzę? Tak

BETHESDA

Data: 13 czerwca
Godzina: 04:00 (rano)
Czy obejrzę? Nie

MICROSOFT

Data: 13 czerwca
Godzina: 18:30
Czy obejrzę? Tak

PC GAMING SHOW

Data: 13 czerwca
Godzina: 21:00
Czy obejrzę? Może

UBISOFT

Data: 13 czerwca
Godzina: 22:00
Czy obejrzę? Raczej tak

SONY

Data: 14 czerwca
Godzina: 03:00
Czy obejrzę? Nie

NINTENDO

Data: 14 czerwca | 15 czerwca
Godzina: 18:00 | 19:00
Czy obejrzę? Może

To wszystko! Oczywiście z konferencji, których nie zobaczę, będziecie mogli oczekiwać relacji zbiorczej. Moje posty będą się najprawdopodobniej ukazywać od 13 czerwca do 19 czerwca. Mam nadzieję, że będziecie mi towarzyszyć przez cały tydzień, prawda? ;)

A Wy na jakie gry czekacie? Jakie konferencje zamierzacie obejrzeć? Napiszcie w komentarzach! :) ▲ Wafeg
Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]