czwartek, 16 czerwca 2016

E3 2016: LEGO Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy | Steep

Witam!
Gry Nintendo już opisałem, więc teraz pora na inne gierki - tym razem te third-party od Ubisoftu i Warner Bros. Mowa oczywiście o LEGO Star Wars: The Force Awakens i nowym IP, Steep. Zapraszam do przeczytania!



LEGO GWIEZDNE WOJNY: PRZEBUDZENIE MOCY


TT Games / WB Games | PLATFORMY: PC / XONE / PS4 / Wii U / X360 / PS3 / 3DS / PSV | PREMIERA: 28.06.2016

TT, dlaczego? Dlaczego, ja się pytam? Mam wrażenie, że Disney ma jakąś umowę z Warner Bros., że akurat gry LEGO spod szyldu Gwiezdnych Wojen muszą być najlepsze pod względem nowości (a przynajmniej dla niektórych). Dlaczego takich innowacji nie zaimplementowano we wcześniejszych grach? Ale po kolei.
LEGO Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy będzie bazować na najnowszym filmie z serii Star Wars i opowie nie tylko o wydarzeniach z filmu, a także o kanonicznych lukach pomiędzy epizodem VI, a VII, np. jak C3-PO zyskał czerwoną rękę. Będzie tego o wiele więcej.
Na pierwszy rzut oka rzuca się grafika - nie jest jakoś super ulepszona względem LEGO Marvel Avengers, ale na pewno oświetlenie jest o wiele lepsze. Jeśli chodzi zaś o rozgrywkę, trzon pozostaje taki sam, jednak zostaje urozmaicony o kilka ciekawych innowacji. Pierwszą z nich są specjalnie sekwencje strzelania, które kojarzą się z bardziej ubogą wersją cover systemu z Gears of War. Drugą są specjalnie fragmenty, w których będziemy latać X-Wingami itp., ale bez ograniczeń kierunkowych. Na koniec jest nowość, która mogłaby być w każdej poprzedniej grze LEGO - potrójne budowanie. Zawsze w tych grach budowaliśmy jedną określoną rzecz. Tym razem będziemy mieli do wyboru, aż trzy budowle, które przetestujemy i zobaczymy, czy faktycznie nadają się do rozwiązania zagadki.
Demo tej gry jest już dostępne na PS4, więc jeśli możecie, pobierajcie. Za dwa tygodnie przekonamy się, czy szykuje się najlepsza gra LEGO, czy zawód z potencjałem.


STEEP


Ubisoft Annecy / Ubisoft | PLATFORMY: PC / XONE / PS4 | PREMIERA: grudzień 2016

Francuzi z Ubisoftu zaskoczyli na swojej konferencji, zapowiadając Steep, czyli odpowiedź na SSX. Siedziba Ubisoft Annecy znajduje się niedaleko Alp, więc deweloperzy zainspirowani majestatycznymi widokami i śnieżnymi lodowcami, postanowili stworzyć grę o zimowych sportach ekstremalnych. O ile nie za bardzo lubię sportówki, tak Steep dosyć.. mi się... podoba... Dziwnie się czuję pisząc to.
Grafika nie jest najlepsza we wszechświecie, ale dobra na tyle, aby zapierać dech w piersiach, oglądając pięknie krajobrazy ośnieżonych gór. Animacje również są niczego sobie. Gra prezentuje się naprawdę ładnie i granie w nią w długie zimowe wieczory będzie sprawiać masę przyjemności.
Tytuł stawia duży nacisk na aspekt społeczny, co z jednej strony zapowiada się fajnie, a z drugiej mam już lekko dość tych wszystkich gier „online-only". Podczas zjeżdżania będziemy pobijać wyniki swoich znajomych, a także nawet spotykać ich podczas przemierzania naszej trasy. Kiedy my będziemy pokonywać Mont Blanc na  nartach, będziemy mogli zobaczyć swojego znajomego robiącego tą samą czynność na wing-suicie.
Ciekawe prezentuje się tryb Photo, do którego będziemy mogli przejść w każdym momencie. Będziemy mogli zatrzymać czas i cofnąć się o kilka klatek wstecz, aby zrobić fajną fotkę lub zacząć od tego momentu i naprawić swoje potencjalne błędy.
Steep zapowiada się na produkcję intrygującą z dużym potencjałem, który może zostać pogrzebany z powodu nudy, bo widoczki i ładne fotki to nie wszystko, a system jazdy nie wygląda na jakiś zbytnio wymagający. Jestem jednak pozytywnie nastawiony. Kto wie, może to będzie sportówka, w którą zagram dla przyjemności sam z siebie? Zobaczymy na końcu 2016 roku.


I jak? Podoba się Wam coś? Macie ochotę powrócić do świata Star Wars, a może to Steep was bardziej zainteresował? Piszcie w komentarzach!
Pamiętajcie, że będzie więcej takich postów, więc wchodźcie tu co jakiś czas - może akurat oczekiwana przez Was gra będzie omówiona? ;) ▲ Wafeg
Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]