poniedziałek, 21 września 2015

Post GOŚCINNY: Noyn Ty'n

Witam wszystkich bardzo serdecznie!
    Nazywam się Paulina, chociaż większość zna mnie pod pseudonimem Noyn Ty'n. Prowadzę bloga www.dziennikidestiny.com, gdzie piszę opowiadanie o tematyce sci-fi trochę nietypowym stylem pisarskim od prawie dwóch lat. Od niedawna na blogu można czytać także recenzje, artykuły, a co jakiś także czas zapraszam zaprzyjaźnionych blogerów do wpisów gościnnych. Jako, że z Wafegiem znamy się chyba od początków naszych działalności w sieci, było oczywistym, iż go zaproszę do współpracy. 
    To były dwa słowa o mnie, a teraz zapraszam do krótkiego Q&A, gdzie pytania przygotował Wafeg:


1. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?


- Mam kilka ulubionych, ale ciężko byłoby jeden wyróżnić. Bardzo lubię język polski i matematykę - to chyba te moje najulubieńsze przedmioty, ale nie potrafiłabym żadnego samotnie postawić na podium. 

2. Skąd się wzięło zainteresowanie astronomią?


- Pamiętacie pannę Karlę (dawniej Houston)? Pewnego magicznego dnia przyszłam do niej, chyba żeby jej dać zeszyty, bo była chora i wtedy pożyczyła mi grę "Mass Effect" - zakochałam się w tym świecie, a po jakimś czasie w mojej głowie powstawały moje własne uniwersa. Kolejne lektury książek, obejrzane filmy i godziny spędzone na graniu w inne gry... to wszystko jeszcze potęgowało moje zainteresowania. Chciałam się dowiedzieć co tam jest w bezkresnej przestrzeni. To co na Ziemi jest tylko malutkim pyłkiem wśród ogromu wszechświata, chociaż w większości te zainteresowania to bardziej wyobraźnia niż suche fakty, ale one także są ciekawe.

3. Co cię natchnęło do pisania opowiadań?


- Pisaniem zajmuję się od najmłodszych lat. Do tej pory mam zeszyt, w którym pisałam opowiadanie o pewnej księżniczce:) To konkretne, które pisze na blogu powstawało stopniowo i dość długo "dojrzewało". Początek sięga nietypowego stylu pisania. Początkowo w tym stylu pisałam inne opowiadanie, ale jakoś nic z niego nie wyszło. Później zaczęłam swoją przygodę z ubierankami (tak chodzi o takie gierki dla dziewczynek), gdzie stworzyłam szkice dwóch głównych bohaterek żeńskich i napisałam im krótkie historie życia, do nich doszli bohaterowie męscy, a na koniec połączyłam ich "przeznaczenia". Samego takiego przełomowego momentu nie pamiętam. Mogłabym zgadywać, że było to w drodze do szkoły, kiedy to powstaje większość fabuł do moich opowiadań, a także kolejne rozdziały Dzienników.

4. Czy myślałaś kiedyś, aby zacząć pisać recenzje gier?

- Tak, w sumie nie raz, ale póki co na moim blogu jest już chyba za dużo nowości. Skupię się na rozwinięciu artykułów i recenzji filmów. Jeśli kiedyś jednak postanowię spróbować swoich sił, to prawdopodobnie taka recenzja pojawi się na innym blogu o grach, gdzie czasem można znaleźć moje artykuły.

5. Ulubiony aktor i reżyser filmowy?

- Może to się wydawać dziwne, ale jakoś nie przywiązuję do tego jakiejś wielkiej wagi i raczej nie mogę, żadnego aktora szczególnie wyróżnić. Z reżyserów oczywistym jest, że kocham Georga Lucasa!

6. Jakie są twoje ulubione serie [!] gier i filmów?

- Do serii gier "Mass Effect" mam sentyment i to wielki, z gier EA lubię też serię Dragon Age. Z innych to bardzo jestem wkręcona w Assasin's Creed - historię Desmonda (w kolejne nie grałam). A jeśli chodzi o filmy to na pierwszym miejscu zawsze będą Gwiezdne Wojny. Resident Evil jest bardzo dobą serią filmów (w gry jakoś, co dziwne, nie grałam). Nie wiem czy to się zalicza do serii, ale lubię też większość filmów Marvela.

7. Czy często (lub w ogóle) czytasz książki? Jeśli tak to jakie?

- Oczywiście. Kocham czytać książki, wbrew stereotypom. Czytam je chętnie, chociaż w trakcie roku szkolnego nie mam na tą przyjemność wiele czasu. Zazwyczaj są to książki fantastyczne, przeczytałam kilka z serii Assasin's Creed, w całości przeczytałam wszystkie części Harrego Pottera, trylogię Czarnego Maga, Dary Anioła, kilka książek z uniwersum Gwiezdnych Wojen. Czytałam także Solaris (mam w planach sięgnąć po resztę książek Lema) Szklany dom,... Było tego jeszcze trochę, za dużo by wszystko wymieniać.

8. Jaka jest najbardziej wkurzająca wada jaką posiadasz, a chciałabyś się jej pozbyć?

- Mam taką wadę którą wszyscy kochają, a ja wręcz nienawidzę: Punktualność. To wada? - ktoś zapyta. Dla mnie tak i to wielka, szczególnie jeśli jest się tak punktualnym jak ja, czasami nawet być godzinę przed umówionym czasem?! Bywało. Chociaż staram się jakoś to zmienić nie zawsze wychodzi. Udało mi się ze szkołą. Mimo, że mieszkam 10 min. drogi do niej potrafiłam bywać w niej pół godziny przed dzwonkiem. 

9. [Wybacz, ale muszę się odegrać, nawet jeśli na bloggerze są w większości tylko dziewczyny] Czy jesteś singielką?

- Wafeg!!! Ja ci się zaraz odegram. Hi hi... Tak jestem singielką, ale to tylko dlatego, że chłopcy nie potrafią nadążyć za mogą wyobraźnią i zrozumieć niektórych moich przekonań. 

10. I na koniec... ciemna, czy jasna strona mocy?

- I'm Dark Lord of the Sith :) Jasna strona była dla mnie zbyt świętoszkowata. Gdybym żyła w świecie Gwiezdych Wojen i posiadała Moc prawdopodobnie zostałabym Sithem, ewentualnie Mrocznym Jedi. W moim wnętrzu jest wulkan emocji, chociaż nie zawsze to widać. Wątpię czy Jedi byliby wstanie mnie okiełznać. 

Pozdro. ▲ Noyn Ty'n

Dzięki za wymianę Noyn :) Was zachęcam do odwiedzania bloga Noyn (podobny post pojawi się również u niej ze mną w roli głównej). Komuś może spodobają się jej opowiadania, może recenzje, a może artykuły ;) ▲ Wafeg

Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

#######
AUTOR: Noyn Ty'n/Wafeg
#######
#######
#######
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!
#######
POPRZEDNIE POSTY:

1 komentarz :

  1. Witam,
    Na ocenialni Wspólnymi Siłami pojawiła się ocena Waszego bloga. Zapraszam: http://wspolnymi-silami.blogspot.com/2015/09/x-ocena-bloga-lordsofthegamingblogspotc.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]