sobota, 24 grudnia 2016

Wesołych Świąt!

Witam!
Wybaczcie, że te życzenia są lekko spóźnione (jak zresztą wszystko ostatnio na tym blogu), ale liczą się intencje i ich szczerość. Kochani - życzę Wam radosnych, spokojnych, wesołych i zdrowych (!) świąt, wypełnionych śpiewaniem kolęd, jedzeniem pysznych potraw, cieszeniem się swoimi prezentami, lecz przede wszystkim czasem spędzonym z bliskimi. Niech wszystkie Wasze marzenia się spełnią (i żebyście oczywiście mieli w co grać ;))!


PS. Z powodu mojej choroby, która skutecznie przykuła mnie do łóżka na parę dni (i niestety wciąż mnie trzyma), moja recenzja Łotra 1 została opóźniona i pojawi się pewnie dopiero we wtorek. A przynajmniej tak się postaram. W przyszłym tygodniu ogólnie planuję też napisać jeszcze jedną recenzję (tym razem gry) oraz wstęp do serii postów podsumowujących rok 2016 i przybliżających moje oczekiwania co do roku 2017. Trzymajcie kciuki, aby moje plany wypaliły.

Źródła obrazka: http://www.sp5malbork.pl/wesolych-swiat-4/

1 komentarz :

  1. Troszkę spóżnione, ale wesołych świąt (ostatnich chwil) ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]