piątek, 8 stycznia 2016

Gry, na które czekam w 2016 roku!

Witam!
Możemy na chwilę zostawić rok 2015 w spokoju i wziąć się za 2016, zaczynając od gier, na które czekam w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy. Pamiętajcie, że jest to subiektywna lista i w wiele produkcji z tego spisu mogę nie zagrać. Kiedy wszystko jest wyjaśnione, nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić Was do przeczyt... A niech to! Scalebound zaliczył obsuwę i zadebiutuje w 2017. Ech... No trudno. I tak wiele ciekawych gier w tym roku się znajdzie!


Źródło: http://www.telegraph.co.uk/gaming/what-to-play/the-52-most-wanted-games-of-2016/


#5. KILLER INSTINCT: SEASON 3


DEWELOPER: Iron Galaxy | PREMIERA: ??.03.2016 | PC / XONE 

Jaki mam stosunek do tej gry możecie wyczytać w moim tekście "Pierwsze wrażenia". Pomimo tego, że moje pierwsze odczucia z tą grą nie były zbyt pozytywne, stwierdziłem, że i tak będę w tą grę grał. I wtedy jakby z nieba pojawił się tryb „Combo Assist", dzięki któremu nawet tacy casuale jak ja mogą wymiatać. Można dzięki niemu wykonywać proste kombosy przez co wróciła mi chęć do grania w tą produkcję. A na horyzoncie majaczy już pecetowa wersja i i sezon trzeci, który zaoferuje nową historię, nowe balanse przeciwników, nowe stroje, mapy, nowy kod sieciowy, a przede wszystkim - nowe postacie. Póki co zapowiedziano tylko Kim Wu, Tuska i postać gościnną - Rasha z Battletoads, ale już wiem, że kupię swoich pierwszych zawodników i będę się zagrywać w ten tytuł. Fight On!



#4. UNRAVEL


DEWELOPER: Coldwood Interactive | PREMIERA: 09.02.2016 | PC / XONE / PS4

Przed E3 2015 chciałem ogłoszenia jakieś nowej platformówki - nie silącej się na odkrycie koła na nowo, najlepiej nowego Raymana. Nowego Raymana nie dostałem, jednak na konferencji Electronic Arts zapowiedziano nową grę od studia Coldwood - Unravel. W grze pokierujemy włóczkowym Yarnym. Gra zostanie pozbawiona walki i cutscenek (co nie oznacza, że historii nie będzie, a ta pewnie nieraz wzruszy), skupiając się głównie na eksploracji, a będzie co zwiedzać, ponieważ z materiałów wynika, że widoki, jakie zobaczymy, będą przecudne. Nie jest to tytuł  „biere na premiere", aczkolwiek definitywny „must-have". Zapowiada się perełka 2016 roku!



#3. LEGO MARVEL AVENGERS


DEWELOPER: TT Games | PREMIERA: 26.01.2016 | PC / XONE / Wii U / PS4 / X360 / PS3

Dzisiaj przeczytałem piękne zdanie - „LEGO Marvel Avengers to rewelacyjna gra, w której znowu będziemy robić to samo". To twierdzenie chyba najlepiej podsumowuje tą pozycje. Nowa gra LEGO nie byłaby tak wysoko ustawiona, gdyby nie to, że Scalebound zaliczył obsuwę, a KI:S3 to tak naprawdę DLC. Pomimo tego, LEGO Marvel Avengers to niejaki sequel LEGO Marvel Super Heroes z 2013 roku, czyli mojej ulubionej gry LEGO wszechczasów, więc jakieś oczekiwania są. Zapowiada się póki co na więcej tego samego (jest kilka innowacji, ale są to drobnostki, które rozpoznają tylko fani serii, czyli np. ja), jednak jeśli będzie to dobrze zrobione, to nie mam nic przeciwko. 


#2. QUANTUM BREAK



DEWELOPER: Remedy Entertainment | PREMIERA: 05.04.2016 | XONE

Zabawne. Mamy tu spóźnialskiego. Quantum Break pojawił się już w mojej liście... rok temu i to nawet na tym samym miejscu. Jednak ten rok dał mi nadzieję, że gra będzie jeszcze lepsza niż to co zaprezentowano w 2014. Większą zmianą jest to, że zastąpiono głównego bohatera, aby był taki sam jak aktor serialowy (fabuła gry będzie spowiązana z serialem, a niektóre wybory będą oddziaływać na to jakie sceny zobaczymy) oraz zmieniono światło i podrasowano grafikę. Te zmiany mi naprawdę pasują i czekam na tę grę bardziej niż wcześniej. Chociaż Remedy nie jest jakimś najlepszym producentem, a zabawę czasem już kilkakrotnie widzieliśmy w innych produkcjach, to zapowiada się, że Xbox One dostanie najlepszego exclusive'a!

  

#1. STREET FIGHTER V


DEWELOPER: Capcom | PREMIERA: 16.02.2016 | PC / PS4

SF 4 nie podobał mi się. Ani mechaniki, ani styl graficzny, ani projekty postaci nie podobały mi się. Tego samego na szczęście nie mogę powiedzieć o piątej części Ulicznego Wojownika, który jest moją najbardziej oczekiwaną premierą 2016 roku! Chociaż to będzie moja pierwsza odsłona tej serii, w którą zagram, wiem, że będę grał w nią bardzo dużo. Przy okazji będę się też jej uczyć, ale na pewno będzie warto. Przyjemny styl, ciekawi bohaterowie, możliwość grania z graczami PS4, nowa, lepsza historia, „darmowe" DLC, nowe mechaniki (V-Gauge)... i wiele więcej. Nie mogę się już doczekać lutego, aby cisnąć swojego pierwszego Hadoukena!



POZOSTAŁE: 

Mortal Kombat X DLC: Kombat Pack 2 - jeszcze w listopadzie ten Season Pass byłby na drugim miejscu. Teraz, kiedy ogłoszono postacie (Leatherface, Xenomorph. Bo' Rai Cho, Tri-Borg), jestem zawiedziony, jednak nadal czekam na to DLC, głównie dlatego, że wraz z nim nadejdzie nowa mapa, nowe skiny, nowe Fatality, a także kod sieciowy znowu będzie ulepszany. Słowem - MK X ożyje.

Mafia III - nie mam pojęcia, czy ten tytuł kupię. Jednak zawsze chciałem zagrać w Mafię. W „dwójkę" miałem okazję zagrać i z jednej strony gameplay mnie nie przekonał, z drugiej - klimat wymiata. Tu mam zagwozdkę. Nie wiem czy zagram, jednak jest godny kandydat na prezent.

Mirror's Edge: Catalyst/Mass Effect: Andromeda - zawsze chciałem zagrać w jedną z tych marek. Mass Effect mnie ciągnął, jednak czasu na ogranie wszystkich trzech części nie było. Mirror's Edge to natomiast tylko jedna gra, ale za to ponoć trudna i też jakoś czasu nie było. Tym razem na nowość zawsze jest czas, a z racji, że obie gry to rebooty/spin-offy z fabułą nie powinno być problemu. Jednak to czy wejdę w ich posiadanie jest niewiadome.

Tekken 7: Fated Retribution - tego tytułu na Waszym miejscu nie brałbym na poważnie. Z bijatyk to wolę te 2D, a jeśli chodzi o 3D to głównie preferuję Dead or Alive. Ale może jakaś przecena i coś może kiedyś...

Inne - „inne" to te niezapowiedziane. Wiadomo. Na pewno na E3 coś może wyskoczyć. Jak co roku wyjdzie nowe Call of Duty i jeśli tematyka będzie ciekawa to może się skuszę. Oprócz tego, na pewno mogę oczekiwać na koniec roku nową grę LEGO, więc kolejny zakup. Ubisoft może wyskoczyć z Assassin's Creed (podobno zwiedzimy Egipt), chociaż krążą plotki o przesunięciu na 2017. Dzień później jest news, że być może na jego miejsce wskoczy Watch Dogs 2. Jest tego tyle, że lepiej ani nie gadać!

Uff! I to tyle! Jest tego M-A-S-A. Na pewno nie zagram w każdą grę, ale raczej możecie oczekiwać, że na sto procent ogarnę gry z głównej piątki. Po tej liście widać, że rok 2016 będzie wspaniałym rokiem dla graczy i na pewno nie będzie można się nudzić! A Wy? Co sądzicie o tej liście? Na jakie gry czekacie? ▲ Wafeg

Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

#######
AUTOR: Wafeg
#######
#######
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!
#######

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]