poniedziałek, 4 stycznia 2016

Wstęp do TOP 2015/2016

Witam!
W zeszłym roku, całą redakcją zrobiliśmy nieudolne podsumowanie i TOP 2014 roku. Za niedługo również pojawi się taki post, jednak z racji, że na chwilę obecną jestem sam (i nie zapowiada się, żeby się to zmieniło), TOP na pewno będzie lepszy. Poniżej dowiecie się jak mniej więcej będzie to wyglądało.

Więc chciałbym w tym poście wytłumaczyć kilka rzeczy. Po pierwsze TOP 2015/16 będzie się składało z:

  • TOP 3 gry 2015 roku;
  • TOP 5 filmów 2015 roku;
  • Gry, na które czekam w 2016 roku;
  • Filmy, na które czekam w 2016 roku.
Oprócz tego pojawi się także post podsumowujący 2016 na blogu (liczba komentarzy, wyświetleń itp.) oraz post z większością gier 2016 roku po to, abyście mieli zarys tego co czeka Was w 2016 roku ;) Postaram się, aby te posty pojawiały się codziennie, jednak w styczniu szkoła powraca, więc nie wiem czy wyrobię się w terminie.

Chciałbym w tym poście zawrzeć również wszystkie nominacje (czyli wszystko to w co grałem i oglądałem, nie mylić z tym, że są to najlepsze tytuły tego roku!), gdyż w poprzednim roku, nominacje były napisane strasznie niechlujnie. Tak więc oto one: 

Gry 2015 roku - nominacje:
  • Five Nights at Freddy's 3
  • Mortal Kombat X
  • LEGO Jurassic World
  • Assassin's Creed: Syndicate
  • Rise of the Tomb Raider
  • Just Cause 3
Filmy 2015 roku - nominacje: 
  • Birdman (polska premiera)
  • Exodus: Bogowie i Królowie
  • Pingwiny z Madagaskaru
  • Zbuntowana
  • Avengers: Czas Ultrona
  • Jurassic World
  • Ant-Man
  • Spectre
  • Listy do M. 2
  • Igrzyska Śmierci: Kosogłos 2
  • Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy
Wydaje mi się,  że wśród filmów jest dosyć spore zróżnicowanie. 
Co do gier, jest tak jak widzicie - żadnych Wiedźminów, Falloutów, MGS-ów, czy innych Batmanów. W tym roku troszkę się zwolniłem (w 2016 na pewno tak nie będzie), ale TOP trzeba zrobić. Jeszcze raz powtarzam - będzie to bardziej ranking gier, w które grałem niż TOP z prawdziwego zdarzenia. Dlatego też jest to „tylko" TOP 3.
Niektóre nominacje nie doczekały się (Birdman) bądź nie będą miały recenzji (Pingwiny z Madagaskaru), więc warto wziąć to pod uwagę, bo mogę Was jeszcze zaskoczyć :]
Post ten będzie w każdym TOP-ie tak, aby zachować schludność, a żeby jednocześnie był dostęp do „nominacji".
Mam nadzieję, że chyba wszystko wyjaśniłem, a jak nie to na pewno dopiszę. Możecie zostawić komentarz i napisać czy o czymś zapomniałem. Widzimy się w podsumowaniu! ▲ Wafeg

Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

#######
AUTOR: Wafeg
#######
#######
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!
#######
Recenzja Rise of the Tomb Raider - świetny powrót Lary!
Seria Niezgodna: Zbuntowana - recenzja filmu! 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]