czwartek, 7 stycznia 2016

TOP 5 filmów 2015 roku!

Witam!
Były już 3 najlepsze gry 2015 roku. Teraz pora na najlepsze filmy (moim zdaniem, oczywiście) minionego roku. W tym przypadku widziałem więcej tegorocznych premier, więc jest dosyć duże zróżnicowanie. Ale już koniec przedłużania. Zapraszam do następnego TOP!


Źródło:http://www.rollingstone.com/movies/lists/fall-movie-preview-2015-biopics-bond-and-the-force-awakens-20150908


#5. ANT-MAN



REŻYSER: Peyton Reed | PREMIERA: 17.07.2015 | STUDIO: Marvel Studios

 Ofensywa Marvela na promowanie kolejnych mało znanych postaci trwa. W 2014 roku mieliśmy  Strażników Galaktyki, ten film zresztą był najlepszym jaki widziałem w tamtym roku. Ant-Man już taki dobry nie jest, ale nie zmienia to faktu, że jest to produkcja bardzo dobra. Człowiek-mrówka wszedł do kin w o wiele lepszy i efektowniejszy sposób niż, np. taki Kapitan Ameryka. Mamy nowego ciekawego bohatera w szeregach Marvel Cinematic Universe!



#4. IGRZYSKA ŚMIERCI: KOSOGŁOS 2


REŻYSER: Francis Lawrence | PREMIERA: 20.11.2015 | STUDIO: Lionsgate

W moim rankingu jest to najlepsza część kinowych Igrzysk Śmierci. Zwieńczenie serii naprawdę się udało, jest to dobrze wyważona mieszanka scen akcji z scenami bardziej spokojnymi. Obsada również nie zawodzi (no może są małe wyjątki), a wątki są bardzo dobrze zrealizowane. Wiadomo - film ten to typowy blockbuster, więc swoje błędy posiada, jednak nie zmienia to faktu, że nowego Kosogłosa oglądało mi się bardzo przyjemnie i wydaje mi się, że zasługuje na czwarte miejsce w moim rankingu.



#3. GWIEZDNE WOJNY: PRZEBUDZENIE MOCY


REŻYSER: J. J. Abrams | PREMIERA: 18.12.2015 | STUDIO: Disney

Nie będę owijał w bawełnę. Jako fan Gwiezdnych Wojen jestem zawiedziony siódmą częścią. Jest kilka nieścisłości, które mnie strasznie irytują. Jednak nie będę ukrywał też innego faktu - takiego, że najpewniej jest to ta część sagi, do której najczęściej będę wracał i najmilej ją wspominał. Oglądanie tej produkcji sprawiło mi dużo frajdy i jeśli nowe Star Wars nie pojawiłoby się na tej liście, nie wybaczyłbym sobie tego. Poza tym, wszystkie nieścisłości będzie można wyjaśnić, dlatego więc czekam z wypiekami na twarzy na kolejne epizody i spin-offy!



#2. JURASSIC WORLD


REŻYSER: Colin Trevorrow | PREMIERA: 12.06.2015 | STUDIO: Universals

Pewnie gdybym wypowiedział na jakimś forum typu filmweb, że Jurassic World to mój drugi ulubiony film 2015 roku, dostałbym tyle hejtu, że ani pięć wiader nie zmieściłyby tego potoku nienawiści. Ale co poradzę - Jurassic World to faktycznie nie jest film wybitny, ani nawet dobry (dla niektórych), jednak ze wszystkich tu wymienionych oglądało mi się go najlepiej. Charyzmatyczne postacie, bardzo dobre efekty specjalne, świetna muzyka, obsada, i te dinozaury! Produkcja ma wiele wad, które dostrzegam (płytka fabuła, nieścisłości), ale, mówiąc szczerze, mam je gdzieś. Film zapewnił mi tyle rozrywki, że nieumieszczanie go tak wysoko byłoby wbrew mojemu sumieniu. 



#1. BIRDMAN

źródło: http://www.screenrelish.com/2014/12/29/birdman-unexpected-virtue-ignorance-review/
REŻYSER: Alejandro Gonzalez Inarritu | PREMIERA: 23.01.2015 | STUDIO: Regency

Zazwyczaj jeśli idę na jakiś film do kina to głównie dlatego, że jestem fanem marki, już dawniej o nim słyszałem lub mnie zainteresował. Birdman zaciekawił mnie głównie z powodu tego ile nagród Oscara dostał. Pomyślałem sobie „Ciekawe co w tym filmie jest takiego niezwykłego?" i stwierdziłem, że prędzej, czy później muszę ten tytuł obejrzeć. Jest to film inny niż pozostałe na tej liście. Jest to trudna produkcja, nie dla każdego, z ciekawą historią, dobrymi aktorami, świetnie napisanymi bohaterami oraz rozwalającą umysł końcówką i morałem. Cudo. 



Jakie macie zadnie na temat tej listy? A jakie filmy 2015 roku podobały się Wam najbardziej? 
Do tej listy również możecie mieć zastrzeżenia, że np. nie ma Mad Maksa. Wyjaśnienie macie w poście, do którego linka macie na samej górze, więc jeśli dalej nie przeczytaliście go, zróbcie to jak najszybciej! ▲ Wafeg

Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

#######
AUTOR: Wafeg
#######
#######
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!
#######

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]