poniedziałek, 15 września 2014

Hot NEWS: Minecraft - Microsoft wykupił Mojang za 2,5 miliarda dolarów!

Skoro napiszą o tym wszyscy to on też może: Wafeg414

Przez ostatnie dni chodziły plotki o tym, że Microsoft planuje wykupić deweloperów gry Minecraft - Mojang AB. Wszystkie te plotki potwierdziły się - gigant z Redmond wykupił szwedzkie studio za ponad 2,5 miliarda dolarów! Zanim przejdę dalej - poniżej zbiór informacji na temat gry MC:
STUDIO: Mojang AB = Microsoft Studios
WERSJE: PC / X360 / XONE / PS3 / PS4 / PSV / iOS / AND
PREMIERA: Wersja Alfa - 18.11.2011r.

Niezłe żarty...
Wraz z tą informacją ze studia odchodzą trzy kluczowe osoby - Markuss "Notch" Person, Carl Manneh i Jakob Porser. Notch tłumaczy, że to za jego sprawą M$ dopuścił się "całego czynu". Według Markussa chodzi o jego zdrowie psychiczne, gdyż ciągłe dźwiganie na plecach ogromnej kury znoszącej złote jaja to zbyt wielkie brzemię. I niektórzy gracze pewnie teraz się zmartwią - co z wersjami na PS4, PS3, PSV, iOS i AND? Spokojnie. Kopie tej gry na te konsole wciąż będą robione. 


Jednak po co gigantowi z Redmond firma Mojang? Może gracze PC w końcu pożegnają się z Javą, a posiadacze konsoli Xbox One za niedługo usłyszą hasło: "Minecraft 2 will launch in October 2015 exclusively on Xbox One"? Nie ukrywam, że ucieszyłbym się z takiego hasła, gdyż może będę posiadaczem Xbox One - jednak niepokoi mnie usługa dzięki, której będzie można grać w gry z Xbox 360 i Xbox One w... przeglądarce. ;_; Internet Explorer (:O) i Google Chrome - mam nadzieję, że to tylko zły sen :(



 #######
AUTOR: Wafeg414
#######
FACEBOOK: www.facebook.com/lordsofthegaming
#######
TWITTER: www.twitter.com/lothegamingfp
#######
INSTAGRAM: www.instagram.com/lords_of_the_gaming
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]