niedziela, 21 września 2014

Plany na rok szkolny by Wafeg414...

Ma ambitne plany: Wafeg414

Witam! Jak już wszyscy wiedzą - wakacje się skończyły. Pamiętacie moje plany? Szczerze? Jestem zawiedziony, że z takimi ambitnymi planami nie zmieściłem się w 2-óch miesiącach. Na szczęście na kolejne 4 miesiące (bo podaje Wam plany do końca roku) również mam bardzo ambitne plany i raczej je wykonam. A właśnie - raczej. Mamy rok szkolny więc praca, nauka i rzadko kiedy ma się wolną chwilę, więc szkoda spędzać ten czas przed komputerem. No, ale nieważne. W ogóle piszę to podczas meczu Naszych. Jest remis z Brazylią! Kibicujecie? No dobra - zszedłem z toru. A pamiętacie moją zapowiedź zamulania w Trine? No właśnie - mam nabite na Steamie 3 godz., jestem na 8 rozdziale. A to tylko jedna sesja! #Nolife Dobra - koniec paplania, zabieramy się do planów!

Plany na recenzje gier:
- Trine (gdy ukończę)
- Trine 2
- Rayman Origins
- The Binding of Isaac
- Battlefield 3
- LEGO Indiana Jones: The Original Adventures
- The LEGO Movie: Video Game
Plany na recenzje filmów:
- Transcendencja
- LEGO Przygoda

Plany na zakup gier:
- Call of Duty: Advanced Warfare
- LEGO Batman 3: Beyond Gotham
- Assassin's Creed: Unity
- Rayman Legends (w miarę możliwości)
- The Sims 4 (już niedługo! Może nawet za 2 dni!)
- Xbox One:
a) FIFA 15
b) Forza Motorsport 5
- The Binding of Isaac: Rebirth (nie wiem czy w tym roku - raczej w przyszłym)
- Trine 3 (też nie wiem czy w tym roku kupię... Nawet nie ma pewności czy to w tym roku wyjdzie)
Plany na obejrzenie filmów w kinie:
- Igrzyska Śmierci: Kosogłos cz. 1
- Hobbit: Bitwa Pięciu Armii

Thx za przeczytanie - jeśli czegoś nie zdążę to załapie się to na przyszły rok ;) Lajkujcie, reklamujcie nasz blog i te inne! Ja Was pozdrawiam i pa!

 #######
AUTOR: Wafeg414
#######
FACEBOOK: www.facebook.com/lordsofthegaming
#######
TWITTER: www.twitter.com/lothegamingfp
#######
INSTAGRAM: www.instagram.com/lords_of_the_gaming
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]