piątek, 12 września 2014

INFORMACJE by Wafeg414: Powrót, Microsoft, FIFA i Simsy, czyli EA

Po prostu pisze: Wafeg414

Witam Was na garść informacji po nawet długim czasie bez postów (przepraszamy, ale wiecie jak jest - szkoła). Zapraszam! :)


No to pierwsza informacja - jak pewnie zauważyliście już wróciłem. Tęskniliście? Oczywiście...........
ŻE NIE. A wracając, mam nadzieję, że przez mój powrót aktywność bloga wróci na właściwe tory. Dobrym przykładem jest to, że przyjeżdżając do Polski już czekała na mnie jedna premiera - The Sims 4! Za niedługo je kupuję, więc oczekujcie recenzji. ;) Poza tym w momencie pisania tego posta na moim pulpicie jest już skrót do... DEMA FIFY 15! Mega się jaram (to będzie moja 1 FIFA, którą będą miał i TO JA będę w nią grał - wcześniej miałem FIF-ę 07-11, ale grał w nią mój brat :P), więc jeszcze dziś oczekujcie Już Graliśmy :) I ostatnią krótką informacją jest to, że... Może tak - słyszeliście, że M$ (Microsoft) planuje wykupić firmę indie Mojang AB (jak i markę Minecraft - recenzja owej gry) i przy okazji wyrzucić "Notcha" za 2 miliardy dolarów? Jak nie, to właśnie słyszycie. A może bardziej - widzicie. W każdym razie, jakie są powody takiego postępowania firmy z Redmond? Powiem tak - gdy MC wyszedł na PS4, serwery PSN zostały przeciążone z powodu ogromnej ilości graczy aktualnie pobierającej grę autorstwa firmy Mojang AB. O całym wydarzeniu donosi Wall Street Journal, jednak obie firmy nie komentują tego zdarzenia. Jednak jest to bardzo prawdopodobne zwłaszcza, że ostatnio Markus "Notch" Persson komentował sprawę na Tweeterze. Więc czy możemy się spodziewać Minecraft 2 jako exclusive na Xbox One? Może. Mi się ten pomysł nawet podoba gdyż możliwe, że będę posiadaczem nowej konsoli Małego-Miękkiego. Czemu "możliwe"? Ponieważ, jeśli poprzez usługę Cloud Powered będzie można grać w exclusivy z Xbox 360 i Xbox One to sorry, ale albo inwestuje w PC, albo kupuje PS4 :P (Ale fanbojem się nie stanę) Prosiłbym o dokładniejsze wyjaśnienie tej sprawy. Bardzo proszę! (Sam próbowałem, ale niczego ciekawego się nie dowiedziałem) W tym czasie będę modlił się o to, aby CP nie było tym o czym przed chwilę napisałem. WOW! Ta informacja wcale nie była krótka. No, ale nic. Dziękuję za przeczytanie, zapraszam do komentowania, udostępniania, lajkowania na forach, odpowiadania  na moje pytania i do dzisiejszego Już Graliśmy. I te inne... Pa!

 #######
AUTOR: Wafeg414
#######
FACEBOOK: www.facebook.com/lordsofthegaming
#######
TWITTER: www.twitter.com/lothegamingfp
#######
INSTAGRAM: www.instagram.com/lords_of_the_gaming
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]