piątek, 12 września 2014

Już GRALIŚMY: FIFA 15 - Czy ładna grafika to od razu rewolucja?

Jest trochę rozczarowany, ale bawił się nieprzeciętnie: Wafeg414

Witam Was w zapowiedzianym przeze mnie Już Graliśmy z jednej z najbardziej "rewolucyjnej" i wyczekiwanej gry tego roku, a zwłaszcza tego miesiąca. No dobra, Destiny lepsze. :P Ogólnie porozmawiamy o tej rewolucji. Bo niby ona jest, a niby jej nie ma. No, ale w sumie... to w końcu EA! Nieważne, zapraszam do czytania! Aha! No i w poprzednie części FIF-y można powiedzieć, że nie grałem (oprócz sporadycznych meczy jako FCB w FIF-ie 14 u Kamila7715), więc nie oczekujcie ode mnie rzeczy typu "teraz można robić to i to". Skupię się na innych aspektach a do tych pozostałych to do redaktora już wyżej wspomnianego. :) No to teraz czytajcie!
TWÓRCY: EA / EA Sports
WERSJE: PC / X360 / XONE / Wii / 3DS / PS3 / PS4 / Vita
PREMIERA: 23.09.2014r.





Kop, kop, kop!... Ups! To nie Minecraft...
O piętnastej odsłonie symulatora piłki nożnej od Electronic Arts mówiło się o tej rewolucyjnej, zarówno pod względem graficznym, rozgrywkowym i "wczucia się w klimat" (?) o czym świadczy nawet motto towarzyszące grze na każdym kroku (które nawet sam Lionel Messi promuje :P) o treści "FEEL THE GAME", czyli "POCZUJ GRĘ" po polsku (po angielsku lepiej, nie? Jedynie okładka polska gry jest po prostu EPICKA). O każdym z tych aspektów porozmawiamy. No to jedziemy z
Ja się pytam: gdzie są ci    tym! Najpierw o samej grafice, a ta
głupi, rewolucyjni bramkarze, co?    prezentuje się naprawdę przyzwoicie, a przynajmniej na dzisiejsze standardy. Widać siłę przeniesienia nowego silnika - Ignite na PC. Widać każde źdźbło trawy na murawie, piłkarze są naprawdę dobrze wykonani, a stadion też nie prezentuje się najgorzej. Jednak grafika ma też swoje wady..., a może inaczej. EA mnie po prostu oszukało. Na wszelkich trailerach i konferencjach EA podkreślali to, że trawa murawy będzie się uginać po stopami zawodników lub będzie zostawiać ślady po korkach i piłce - tego w demie nie było. Nawet na animacjach! Specjalnie patrzyłem! Ktoś może powiedzieć, że się czepiam, ale jak na tak wałkowany wątek przez EA oczekiwałem, że... hmmm.... no, nie wiem.... uświadczę go w grze? Ale na szczęście jest jeszcze zbyt wcześnie, aby skreślić ten element gdyż to jest tylko wersja demonstracyjna i może EA specjalnie tak postąpiło. Nie wiem... Zostawmy już tę ładnie prezentującą się grafikę i przejdźmy do kolejnego aspektu, czyli rozgrywki, w której poruszę... tylko jeden temat. Ja się pytam: gdzie są ci głupi, rewolucyjni bramkarze, co? EA! Tłumacz mi się tu! No bez jaj! Pierwsze 2 gole strzelone przez przeciwną drużynę były takie proste, że nawet ja bym je obronił (przy przypływie odwagi :P). Do wyboru mamy: a) EA mnie znów oszukało, b) drużyna, którą grałem (a była to sławna tyle, że jej nie pamiętam, bo demo od razu mi narzuciła własne drużyny [!]) miała super-słabego bramkarza, ewentualnie c) jestem słabym graczem. I to ostatnie to akurat prawda, ale przecież bramkarzem przy bronieniu się nie steruje (oprócz "karniaka"). Uch. To tyle z rozgrywki! Teraz przechodzimy do FEEL THE GAME! Sorry, muszę to przyznać - jak zawodnicy są bardzo ładnie wykonani tak kibice nie są zbyt atrakcyjni. Też przyznam się do tego, że w klimat gry średnio się wczułem, a doping wcale mnie nie zachęcił do dalszego grania. No, ale to demo. Również menu wygląda bardzo ciekawie - kafelkowy motyw pozostał z "czternastki", lecz teraz został on uatrakcyjniony poprzez zmienienie koloru na... czarny. Lubię to! A reszta to oczywiście - kotlet. Więcej nie opiszę, bo musi też coś zostać na recenzję. :) Najprawdopodobniej będę całokształt oceniał na XONE, czyli z exclusivami. :D Dobrze, dziękuję za przeczytanie i zapraszam do reszty!
TA! JASNE...
PLUSY DEMA:
W końcu dobrze zrobili Messiora...
+ nowy silnik w końcu na PC
+ ekskluzywna zawartość na XOne
+ grafika
+ nieźle się bawiłem
+ dobrze wykonani zawodnicy i stadiony
+ widać każde źdźbło trawy na murawie
+ okładka!

+- FEEL THE GAME
+- nie jestem pewien czy to rewolucja...

MINUSY DEMA:
- bramkarze
- kotlecik
- kibice
- EA?
- narzucenie mi przez demo drużyn już na samym początku

OCENA WSTĘPNA: +8/10

Dziękuję za przeczytanie! PA! Lajkujcie, udostępniajcie i te inne! Żegnam!

Też marzenia... :P
#######
AUTOR: Wafeg414
#######
FACEBOOK: www.facebook.com/lordsofthegaming
#######
TWITTER: www.twitter.com/lothegamingfp
#######
INSTAGRAM: www.instagram.com/lords_of_the_gaming
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!


2 komentarze :

  1. A ci bramkarze nie mieli po prostu bardziej realistycznie się poruszać? :D Słyszałem, że specjalnie w tym celu kilku klasowych golkiperów przeszło dla EA sesję motion capture :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeśli tak (i chyba masz rację) to mój bramkarz miał jakiegoś laga w mózgu i poruszał się jak robot w tych 2 golach.... Chociaż pomimo tego, że się tak poruszał to i tak przyjął fajne pozy :D

      Usuń

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]