poniedziałek, 11 czerwca 2018

E3 2018 | Ogłoszenie

Witam!
Tak, to już ten czas! Kiedy to piszę, jest poniedziałek, czyli jutro oficjalnie zaczyna się E3. Oczywiście, nieoficjalnie już się zaczęło, ponieważ mieliśmy okazję zobaczyć już, co przygotowali na E3 Microsoft, Bethesda i EA na swoim EA Play.
Jak sami zauważyliście, troszkę kosztem tego, że udało mi się wyrobić z terminem recek Solo i Deadpoola 2, nie napisałem corocznego specjala, mianowicie moich oczekiwań co do targów w Los Angeles. Cóż, w tym roku nie dowiecie się, na ogłoszenie jakich gier liczyłem.
W tym właśnie miejscu mam parę ogłoszeń. Co roku robię też relację z targów E3 (taką, jaką jestem w stanie zrobić), w zeszłym roku mi trochę nie wyszła, bo jej nie dokończyłem na czas. W każdym razie, w tym roku również planuję ją zrobić. Niestety...
Wypadł mi wyjazd akurat w tydzień E3. Wyjeżdżam za niedługo, a wracam w piątek rano, czyli akurat jak miną wszystkie konferencje i całe E3. Spokojnie, w tym roku jednak się nie dam i zdam tę relację. Opóźnioną i pewnie mniejszą niż jakbym normalnie ją pisał, ale będzie. Pojawią się zbiorcze wrażenia z konferencji (Microsoft nawet widziałem na żywo, resztę w tym roku postaram się w miarę możliwości), posty z opisami dwóch gier i podsumowanie.
Szykujcie się w takim razie i bądźcie cierpliwi. Do zobaczenia! :) ▲ Wafeg




Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]