niedziela, 9 sierpnia 2015

Ogłoszenia wakacyjne 2015 #2

Witam Was wszystkich po dwutygodniowej przerwie i zapraszam do krótkich informacji.


Wczoraj wróciliśmy wraz z Kamilem7715 z wakacji nad naszym polskim morzem - tęskniliście?
Od teraz posty powinny pojawiać się regularnie - w trakcie wakacji przeczytałem Assassin's Creed: Pojednanie, więc szykujcie się na recenzję, mam w planach ogarnąć film Ant-Man oraz napisać recenzję z dwóch gier - Rayman Legends, którego przeszedłem na początku lipca, a także LEGO Jurassic World, w którym zostały mi jeszcze tylko 2 poziomy.
Niby grubo, ale przecież to wszystko już Wam obiecałem w czerwcu. Co poza tym?
Troszkę się pomyliłem, że nie będzie relacji z Gamescomu 2015. Dlaczego? Już spieszę z wyjaśnieniami: w zeszłym roku Kamil7715 prowadził relację z E3, natomiast ja - z Gamescomu. Jednak w tym roku role się odwróciły: ja napisałem o E3, a drugi redaktor miał napisać o GC. Jednak z racji, że termin GC pokrywał się z naszym wyjazdem, stwierdziłem, że w tym roku sobie odpuścimy. W trakcie wyjazdu, jednak Kamil mnie zaskoczył i powiedział, że zrobi tą relacje, ale mam mu pomóc. W takim razie, wiecie co to oznacza - posty będą tylko lekko po czasie. Ale nie martwcie się - przynajmniej będzie o czym czytać! :]

I to chyba tyle tych krótkich informacji - mam nadzieję, że się podobało, będziecie czytać nasze posty i dajcie przy okazji znać jak Wy spędzacie wakacje! ▲ Wafeg

Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

#######
AUTOR: Wafeg
#######
#######
#######
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!
#######
POPRZEDNIE POSTY:

1 komentarz :

  1. Witam raz jeszcze,
    Pisałam niedawno w sprawie oceny. Dotąd nie uzyskałam odpowiedzi, czy zgadzasz się, abym przeniosła Twojego bloga do swojej kolejki z kolejki Leny i go oceniła, dlatego piszę ponownie.
    Niedługo (prawdopodobnie jest to wrzesień) otworzymy Księgę Zgłoszeń na ocenialni www.wspolnymi-silami.blogspot.com. Aby jednak do tego doszło, musimy ocenić pozostałe blogi w Poczekalni, a Twój blog widnieje tam z dopiskiem [z], gdyż nie otrzymaliśmy odpowiedzi na poprzednie komentarze.

    Proszę o informację potwierdzającą chęć otrzymania oceny:
    http://wspolnymi-silami.blogspot.com/p/poczekalnia.html
    lub tutaj:
    http://wspolnymi-silami.blogspot.com/p/ksiega-uwag.html

    Na odpowiedź czekamy 10 dni. Jeżeli chcesz, aby Twój blog znalazł się na liście ODMOWY - sierpień, zignoruj tę wiadomość. Zawsze będziesz mógł zgłosić się ponownie, gdy otworzymy już Księgę Zgłoszeń.

    Pozdrawiam,
    Bohaterka Realna z załogi WS

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]