środa, 11 stycznia 2017

TOP 2016 | 3 najlepsze gry!

Witam!
Oto ostatnia część mojego podsumowania roku 2016 (jeszcze będzie post podsumowujący, ale to nic specjalnego), a mianowicie 3 najlepsze gry według mnie! Tak jak zapowiadałem - z pewnym opóźnieniem, ale przynajmniej utwierdziłem się bardziej w moim rankingu. Dobrze, bez zbędnego gadania zaprasza... czekajcie, co?! Nie, to chyba jakieś żarty... Znowu mi to zrobili? Anulowali Scalebound?! Ech, no trudno się mówi. Jakby to kogoś zastanawiało, to aktualnie moja trójka najbardziej oczekiwanych tytułów 2017 roku wygląda tak: Injustice 2, Agents of Mayhem, Marvel vs. Capcom: Infinite. Napiszę jeszcze o tym we właściwym poście w formie aktualizacji.
Już kończę ten wstęp i zapraszam Was do moich trzech ulubionych gier zeszłych dwunastu miesięcy!


Źródło: https://gamerant.com/best-multiplayer-games-2016/



3. WATCH DOGS 2


DEWELOPER: Ubisoft | PREMIERA: 15.11.2016 | PC / XONE / PS4

Pierwsze Watch Dogs z 2014 roku nie było grą złą, mimo wielkiego hejtu w sieci. Była to dobra gra, która padła ofiarą downgrade'u graficznego i fałszywej kampanii marketingowej. Osobiście bawiłem się przy niej dobrze i czekałem na drugą odsłonę. Na początku odpychał mnie kierunek artystyczny produkcji, jednak po pewnym czasie się do niego przekonałem. Watch Dogs 2 to gra niemal pod każdym względem gra lepsza od poprzedniczki - nietuzinkowy klimat, bohater, który ma jakąś osobowość, ciekawie wykreowany świat i nowe opcje hakowania. Oczywiście, tytuł ma swoje wady (ten model jazdy!). Mimo wszystko twierdzę, że nie można go ominąć. 



2. UNRAVEL


DEWELOPER: Coldwood Interactive | PREMIERA: 09.02.2016 | PC / XONE / PS4

Czasem lepiej jest trochę odpocząć od tych wielkich blockbusterów, w których wybuchy są, co pięć minut. Unravel jest do tego grą idealną. Nie jest to wysokobudżetowa historia (mimo że gra została wydana przez EA), a bardziej kameralna przygoda, jednak chwyta za serce, jak mało co. Atmosfera w Unravel jest niesamowita, wczułem się już od pierwszej minuty. Zagadki są wykonane z pomysłem i świetnie wykorzystują fakt, że główny bohater jest kłębkiem włóczki, w kwestiach gameplay'owych. W dodatku Yarny jest strasznie uroczy. Pod względem wizualnym również nie można dziele Coldwood Interactive niczego zarzucić. Można trochę ponarzekać, że przejście gry mogło trwać dłużej, ale jak dla mnie to już lekkie czepianie się. Od Raymana Legends nie grałem w żadną dobrą platformówkę. Unravel przypomniało mi, czemu uwielbiam ten gatunek.

  

1. OVERWATCH


DEWELOPER: Blizzard Entertainment | PREMIERA: 24.05.2016 | PC / XONE / PS4

Ach, Overwatch... Mógłbym o tej grze gadać godzinami. Nie miałem jeszcze okazji o niej pomówić na blogu, ale za niedługo to się powinno zmienić za pomocą obszernej recenzji. Póki co jednak - krótko i zwięźle, dlaczego nowa produkcja Blizzarda to moja gra roku. Jeśli by tak spojrzeć na bolączki tej pozycji, to jest ich dosyć sporo. Mała zawartość trybów, problemy z balansem bohaterów, zbyt duża cena na rynku polskim i (dla niektórych) zbyt cukierkowa oprawa. Jednak Overwatch sprawia mi tyle frajdy, że od czasu mojego zakupu tej gry, włączam ją codziennie przynajmniej na kilka meczy. Tak, meczy z innymi ludźmi - a ja przecież nie lubię gier online i zawsze starałem się je omijać szerokim łukiem. A OW pokochałem (zupełnie jak w 2015 MK X). To chyba o czymś świadczy. Ta gra bierze już znane nam pomysły z wielu innych gier, jednak interpretuje je w taki sposób, że nie sposób oderwać się od ekranu. Zasłużone pierwsze miejsce. 



To już koniec topek! Jeszcze tylko podsumowanie i mogę bez problemu zapomnieć o 2016... no może nie do końca, bo mimo wszystko chciałbym napisać recenzje zaległych mi gier. Ale to temat na inną okazję.
Co sądzicie o mojej liście? Zgadzacie się z nią? Jak wygląda Wasza? Piszcie w komentarzach! ▲ Wafeg

Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]