czwartek, 5 stycznia 2017

TOP 2016/2017 | Wstęp

Witam Was w pierwszym poście w 2017!
Chciałem rozpocząć ten rok recenzją Street Fightera V (aby w końcu mieć już ją z głowy - jeszcze trochę będę z nią zwlekał, a napiszę ją w dniu rocznicy wydania tej gry), jednak stwierdziłem, że najbardziej na miejscu będzie zaczęcie od „topek", bo pisanie ich pod koniec stycznia mijałoby się z celem. Wynikło także kilka problemów technicznych, ale to w sumie mniej ważny powód.
Ten post jest wstępem do nadciągającej serii TOP 2016/2017. Wyjaśnię tu zasady, na jakich będzie się ona opierać, przedstawię nominacje i ogólnie takie organizacyjne aspekty. Tak jak rok temu. No dobra, już bez zwlekania zapraszam do czytania!

Podobnie jak rok temu, możecie się spodziewać takich oto topek:
  • TOP 5 filmów 2016 roku (piątek)
  • TOP najbardziej oczekiwanych gier 2017 roku (sobota)
  • TOP najbardziej oczekiwanych filmów 2017 roku (niedziela)
  • TOP 3 gry 2016 roku (przyszły tydzień)
Lista w sumie zaskakująca nie jest. Podałem również planowane dni, w których dane posty mają się pojawić, jednak jeśli ktoś jest ze mną od dłuższego czasu, to pewnie wie, że często moje plany nigdy nie wychodzą, więc nic nie obiecuję.
Dziwić Was może fakt, że TOP gier pojawi się jako ostatnie, a nie tak jak np. rok temu, czyli jako pierwsze. To dlatego, że poza miejscem pierwszym , którego jestem w 100% pewny, nie grałem w wiele gier na tyle dużo, aby je dać na dane miejsca z czystym sumieniem, dlatego dałem sobie te kilka dni na jakieś dodatkowe sesje i przemyślenia.

Chciałbym również w tym poście przedstawić wszystkie nominacje, jednak pamiętajcie - poprzez „nominacje" nie mam na myśli najlepszych gier i filmów 2016 roku, a wszystkie zeszłoroczne produkcje, które sam widziałem i w które sam grałem. To właśnie z tego zbioru będę wybierać najlepsze pozycje. A, i brałem pod uwagę to, kiedy dany tytuł miał premierę w Polsce, więc niech was nie zdziwią niektóre nominacje. Tak więc oto one:

Gry 2016 roku - nominacje:
  • LEGO Marvel Avengers
  • Unravel
  • Street Fighter V
  • Overwatch
  • Gears of War 4
  • Watch Dogs 2
Filmy 2016 roku - nominacje:
  • Point Break: Na Fali
  • Zjawa
  • Deadpool
  • Seria Niezgodna: Wierna
  • Batman v Superman: Świt Sprawiedliwości
  • Kapitan Ameryka: Wojna Bohaterów
  • X-Men: Apocalypse
  • Obecność 2
  • Gdzie jest Dory
  • Ghostbusters: Pogromcy Duchów
  • Star Trek: W Nieznane
  • Legion Samobójców
  • Rekiny Wojny
  • Siedmiu Wspaniałych
  • Doktor Strange
  • Fantastyczne Zwierzęta i Jak Je Znaleźć
  • Łotr 1. Gwiezdne Wojny: Historie
No i tak jak rok temu lista filmów jest o wiele bardziej zróżnicowana niż lista gier, ale cóż poradzę... Musicie też zrozumieć brak takich głośnych tytułów, jak np. Uncharted 4, DOOM, Forzy Horizon 3 itp., jednak nie zainteresowały one mnie na tyle, abym je zakupił. Muszę zrobić moją listę z takich a nie innych gier.

Link do tego wstępu będzie podany przy okazji każdej topki, abyście w każdej chwili mieli swobodny dostęp do nominacji. Przez to mam nadzieję, że nie będzie pytań typu „Czemu nie ma gry XYZ?". Zostanie również zachowany w miarę porządek.

Jeszcze w późniejszym czasie może (!) się pojawić post o najważniejszych dla mnie wydarzeniach 2016 roku w świecie gier i filmów, ale nie jestem tego pewny. Zobaczy się.

Ogólnie to możecie zauważyć, że formuła jest podobna do zeszłorocznej. Bardzo mi się ona spodobała, więc tegoroczna edycja również będzie utrzymana w podobnym tonie.

Dobra, mam nadzieję, że chyba wszystko wyjaśniłem, a jeśli nie to ewentualnie dopiszę brakujące informacje. Jeśli o czymś zapomniałem, to oczywiście możecie mi o tym powiedzieć w komentarzach :) No to jak? Widzimy się jutro w pierwszej topce! ▲ Wafeg

Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]