piątek, 6 stycznia 2017

TOP 2016 | 5 najlepszych filmów!

Witam!
Tak jak obiecywałem wczoraj, dziś pora na pierwsze TOP, a mianowicie moje 5 najlepszych filmów 2016 roku! W zeszłym roku widziałem większość filmów, które chciałem zobaczyć i choć są pewne produkcje, których nie widziałem i bardzo tego żałuję, ponieważ mogłyby nieźle wzbogacić moją listę (np. Pasażerowie, Nowy Początek, czy Przełęcz Ocalonych), to mimo wszystko wydaję mi się, że umieściłem na tej topce dosyć ciekawe filmy, które warto obejrzeć. Jeszcze taka uwaga: nie przywiązujcie zbyt dużej uwagi do miejsc 5. i 4., ponieważ miałem dosyć duży problem z wybraniem ich i co chwilę te pozycje się zmieniały, jednak ostatecznie jestem w większości zadowolony z efektu.
Dobrze, już nie przedłużam i zapraszam do czytania!


 Źródło: http://www.tvovermind.com/movies/ten-best-movies-summer-2016

5. X-MEN: APOCALYPSE


REŻYSER: Bryan Singer | PREMIERA: 20.05.2016 | STUDIO: 20th Century Fox

Do dziś nie rozumiem, czemu ten film został tak zniszczony przez wielu ludzi. Owszem, postać Apocalypse'a trochę zawodziła, CGI miejscami nie było najlepsze i scenariusz jest miejscami strasznie chaotyczny. Dla mnie jednak te wady nie były na tyle znaczące, aby nie bawić się dobrze podczas seansu. Singer świetnie zakończył (oby!) wątek głównego trio Charles-Magneto-Mystique, ale i również wprowadził świeżą krew w postaci młodej Jean Grey, Cyclopsa, czy Nightcrawlera. Do tego sceny walki wyszły naprawdę dobrze. Nic, tylko czekać na kolejną część. 



4. SIEDMIU WSPANIAŁYCH


REŻYSER: Antoine Fuqua | PREMIERA: 23.09.2016 | STUDIO: Columbia Pictures

Gatunek kowboi, rewolwerów i szalonych rumaków w Hollywood jest już martwy od kilku ładnych wiosen. Jednak Siedmiu Wspaniałych pokazało, że w tym gatunku można jeszcze coś ciekawego zrobić. Poza genialną obsadą, charyzmatycznymi postaciami i angażującą fabułą, film wyróżnia się przepiękną scenografią. Wprawdzie można narzekać na słabego antagonistę, czy pewne dziury w scenariuszu, ale to szukanie igły w stogu siana. Jeżeli nie wierzycie, że w dzisiejszych czasach da się zrobić dobry western (o ile filmy Tarantino Wam nie wystarczają), to zdecydowanie musicie obejrzeć ten film.



3. ŁOTR 1. GWIEZDNE WOJNY: HISTORIE


REŻYSER: Gareth Edwards | PREMIERA: 15.12.2016 | STUDIO: LucasFilm / Disney

Zabawne w sumie jest to, że rok temu nowy film ze świata Gwiezdnych Wojen również zagościł w mojej liście TOP 5 najlepszych filmów i to dokładnie na tym samym miejscu. Mimo to uważam, że bezdyskusyjnie Rogue One to lepszy film niż The Force Awakens. Coś co Łotr 1 ma, czego TFA nie ma, to pomysł na siebie. Ta produkcja jest poważna, ukazuje mroczną i wręcz można powiedzieć dołującą historię, jednak pokazuje ją w taki sposób, że po wyjściu z sali kinowej widz czuje się usatysfakcjonowany. Na pewno pomagają w tym rewelacyjne sceny akcji i efekty specjalne oraz sympatyczni bohaterowie. Nowe Star Warsy to jeden z najlepszych blockbusterów tego roku.



2. STAR TREK: W NIEZNANE


REŻYSER: Justin Lin | PREMIERA: 22.07.2016 | STUDIO: Paramount Pictures

Na początku 2016 roku nawet nie miałem pojęcia, że nowy Star Trek wychodzi. Nawet nie miałem pojęcia, o co w tej serii chodzi. Pewnego razu obejrzałem tak z ciekawości jeden ze zwiastunów i zaciekawiłem się. Postanowiłem obejrzeć dwie poprzednie części i poszedłem na ten film bez większych oczekiwań. Oj, jednak mądry byłem, że to zrobiłem. Star Trek: Beyond to moje największe zaskoczenie tego roku. Produkcja, o której nawet nie myślałem, że trafi na drugą pozycję na mojej liście, okazała się być filmem z przepiękną muzyką, kapitalnymi efektami, interesującą fabułą oraz przede wszystkim - bohaterami z krwi i kości. Szkoda tylko, że jest to box-office'owa klapa. 

 

1. KAPITAN AMERYKA: WOJNA BOHATERÓW


REŻYSER: Anthony Russo, Joe Russo | PREMIERA: 06.05.2016 | STUDIO: Marvel Studios

Chyba dla nikogo nie jest zaskoczeniem, że moim blockbusterem jest Kapitan Ameryka: Wojna Bohaterów. Ten film to mistrzostwo, majstersztyk po prostu. Bracia Russo wzięli postacie, które na przestrzeni tylu filmów polubiliśmy i wplątali ich w konflikt, w którym każdy widz był zaangażowany na tyle, że podczas seansu sam sobie zadawał pytania, którą stronę by wybrał. Jednak jednoznacznej odpowiedzi nie ma, albowiem każda strona ma swoje dobre argumenty, ale i słabości. Oczywiście, ten tytuł ma swoje wady, nawet dosyć duże. Jednak tworząc tę listę, głównie pod uwagę brałem te filmy, na których się dobrze bawiłem. Na Civil War bawiłem się tak dobrze, że mógłbym ten film oglądać w nieskończoność. Zasłużone pierwsze miejsce, a ja już nie mogę się doczekać Infinity War!




I oto lista 5 najlepszych filmów 2016 roku według mnie! Zgadzacie się z nią? Jakie są Wasze ulubione zeszłoroczne filmy? Piszcie w komentarzach! ▲ Wafeg

Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

1 komentarz :

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]