piątek, 13 stycznia 2017

TOP 2016/2017 | Podsumowanie!

Witam!
Wszystkie topki już napisane, więc oto post podsumowujący. Zanim jednak przejdę do metrium, chciałbym ogłosić, że z racji ferii wyjeżdżam na tydzień, więc nie oczekujcie w tym czasie żadnych recenzji itp. Jednak kiedy wrócę, postaram się rozpocząć moją działalność od recenzji kinowego Assassin's Creed. To tyle informacji, a teraz zapraszam do podsumowania!


Na chwilę obecną blog uzyskał 41443 wyświetleń, a najpopularniejszym aktualnie postem jest post podsumowujący E3 2016! Uzyskał on 823 wyświetlenia, co szczerze mnie zaskoczyło. Warto również nadmienić, że w moich 10 najbardziej popularnych postach na blogu wszystkie są z zeszłego roku! Jest to dla mnie jeszcze większe zaskoczenie, biorąc pod uwagę to, że w 2016 roku nie nie skupiałem się w ogóle na promocji (poza podlinkowaniem na Facebooku i Twitterze).

Przez ostatnie kilka dni pojawiały się codziennie listy podsumowujące zeszłe dwanaście miesięcy i dające Wam znać, na co czekam w przyszłych. Jeśli coś Was ominęło, to macie tu linki do wszystkich tych postów:

I to tyle! Mam nadzieję, że podobała Wam się tegoroczna odsłona moich TOP-ów, i że będziecie czytali moje wypociny przez calusieńki następny rok ;) ▲ Wafeg

Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

#######
#######
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!
#######
POPRZEDNIE POSTY:

Moje najbardziej oczekiwane gry 2017 roku!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]