niedziela, 11 lutego 2018

TOP 2017/2018 | Podsumowanie!

Witam!
Koniec list! Wprowadzenie do 2018 roku już zrobiłem, rok 2017 również podsumowałem... Może nie do końca, ponieważ nadal chciałbym zrobić REWIND 2017 w świecie kina i gier, powtórka najważniejszych wydarzeń, ale nie mam pojęcia, czy to w końcu zrobię. Na wszelki wypadek więc oto post podsumowujący moją serię topek zamykającą poprzednie 12 miesięcy i wprowadzającą w następne (już) 11 miesięcy. Będzie to króciutkie podsumowanie, ale i tak - zapraszam! :)




Do dnia 11.02.2018 roku blog uzyskał 48878 wyświetleń co, biorąc pod uwagę moją mierną aktywność w zeszłym roku i praktycznie nikłe reklamowanie bloga (poza linkowaniem na fanpage'u na Facebooku oraz Twitterze - swoją drogą, serdecznie zapraszam tam każdego, kto jeszcze nie obserwuje tych stron), jest wynikiem... zadowalającym. Postaram się, aby w 2018 trochę go poprawić i znów bardziej poszerzyć swoją grupę odbiorców, ale każdy doskonale wie, jak to jest z moimi obietnicami i planami.

Jak na post podsumowujący warto podlinkować topki, które pojawiały się przez ostatnie dni na blogu. Tak w razie gdyby ktoś nie był z nimi na bieżąco i teraz nadrabia. Tutaj będzie miał do wszystkiego szybki i łatwy dostęp:


Oczywiście, jeszcze raz przypominam, że wszystkie listy zawierają moją subiektywną opinię, która niekoniecznie (i najpewniej tak jest) musi się zgadzać z Waszą. W takich wypadkach, zachęcam do napisania swojej w komentarzach i rozwinięcia dyskusji. Chętnie dowiem się, jakie produkcje Wam najbardziej przypadły do gustu i których najbardziej wyczekujecie. :)

To tyle! Mam nadzieję, że podobała się Wam tegoroczna odsłona mojej podsumowującej serii topek i, jak to ująłem rok temu, że będziecie czytali moje wypociny przez calusieńki następny rok ;) ▲ Wafeg
Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]