sobota, 21 czerwca 2014

Recenzja FILMU: Czarownica - Nowa odsłona starej bajki

Hej, tu Wafeg414, a to kolejna recenzja filmu. :) Dziś zajmiemy się filmem Czarownica. :D Niestety nie będę w tych recenzjach wypowiadać się na temat reżyserii. :( [Oglądałem w 2D]
Gatunek - fantasy, familijny, romantyczny, data premiery - 30.05.2014r. (Polska), reż. Robert Stromberg, scen. Linda Woolverton.
www.filmweb.pl
Obsada:
W obsadzie znajdziemy takich aktorów jak Elle Fanning, Sharlto Copley, Lesley Manville, Juno Temple, Sam Riley i Brenton Thwaites oraz 2 aktorów, których ja już wcześniej znałem. :P A mianowicie Imelda Staunton z filmu Harry Potter i Zakon Feniksa, oraz (kto by jej nie znał?) Angeline Jolie z filmu np. Lara Croft: Tomb Raider lub Wanted: Ścigani. Tak btw, prawdopodobnie to ma być ostatni film Angeliny Jolie. :(
https://www.facebook.com/pages/Czarownica/254555178058749?fref=photo
Angelina Jolie

Gra aktorów:
Do gry aktorów nie ma się do czego przyczepić, nic dodać, nic ująć (oczywiście wy też możecie pisać swoje opinie). Pewnie domyślacie się czyja gra mi się najbardziej podobała - podpowiedź: imie zaczyna się na A i kończy też na A. XD
Fabuła/Scenariusz: 
Ten film to była typowa bajka. Czasem miałem wrażenie, że jest to typowo żeński film, a poszedłem na niego tylko z powodu tego, że jest z Disneya i gra w nim Angelinka. Ale to były tylko niektóre momenty. :P Reszta mi się bardzo podobała. Oczywiście zakończenie było do przewidzenia - a właściwie tylko połowa zakończenia. Drugiej części się nie spodziewałem i to właśnie wywołało na mnie pozytywne wrażenie. :)
Oryginał filmu:
Coś co bardzo mi się spodobało to efekty specjalne. Wprawdzie efekty nimf lub innych stworzeń zamieszkujących kraj Kniei były słabe, aż było widać, że komputerowe, lecz efekty lotu, spadania, cierni itp. po prostu mnie uwiodły. :) Ah.... Przejdźmy do podsumowania. :)
Podsumowanie:
Obsada: 9/10
Gra: 10/10
Fabuła: 10/10
Gatunek: Fantasy? Udany, Familijny? Udany, Romantyczny? Nie za bardzo, za mało tego było. 

OCENA KOŃCOWA: 7/10
CZY POLECAM? TAK, JEŻELI SIĘ NUDZICIE A MACIE 2 GODZINY WOLNEGO CZASU, TO TAK. :)
Dziękuję za przeczytanie i zapraszam do zostawiania swoich opinii! Za niedługo prawdopodobnie recka Assassin's Creed IV: Black Flag! Pa Pa! :)






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]