niedziela, 22 czerwca 2014

Recenzja GRY: Assassin's Creed IV: Black Flag - Zabójca pirat w kolejnej odsłonie hitu Ubisoftu?

Hej tu Wafeg414, a tu recenzja mojej (ogólnie) ulubionej gry. Zapraszam. :)
Assassin's Creed IV: Black Flag - Zabójca pirat w kolejnej odsłonie hitu Ubisoftu? No jak widać tak... Moja przygoda z Assassynem nie jest jakoś super wielka. Pierwszy mój Assassyn to był "Brotherhood" i nawet nie doszedłem do 1/4 tutoriala, bo musiałem iść do domu. :P Jakiś rok później grałem w jedynkę i znowu nie ukończyłem samouczka, ponieważ gra nie chciała ze mną współpracować. XD No to się zawziąłem i kupiłem, a właściwie dostałem na Boże Narodzenie czwórkę. No i teraz czekam na "Unity". :)
PS. Podobno dwójka jest najlepszym Assassynem, ale nie wiem. Jak dla mnie czwórka jest najlepsza z tych trzech. :) Zobaczymy jaka będzie "piątka". Aha i nie będę się wypowiadać o trybie multiplayer i przepraszam za jakieś nieścisłości, ponieważ gry jeszcze do końca nie ukończyłem. :( [Gram/łem na PC]
www.gry-online.pl
O wilku mowa.... Ale ładny widok, co nie? Sorry za takie małe :( 
Minusy. :) Minusów w tej grze nie zabrakło... Na szczęście mało ich naliczyłem. Pierwszym dla mnie bardzo widocznym minusem jest to, że jeśli nie będziesz ulepszać swojego statku to będziesz, za przeproszeniem w d***e. Również DLA MNIE dużym minusem jest ogrom misji pobocznych, które są podobne do siebie. Ja bardzo nie lubię mieć tyle rzeczy do zrobienia.... Nie z powodu lenistwa tylko z powodu tego, że nie wiem w co mam ręce włożyć. :( Również dla mnie denerwującą rzeczą jest model pływania statkiem. A jako, że jest to gra o piratach nie mogło zabraknąć elementu żeglarskiego. Grafika jest nawet ładna, no ale nie powala na łopatki (no ale zachody słońca są przepiękne :3).  I (dla mnie) ostatnim minusem jest... Ubisoft. Tak, UBISOFT. Jak na tą firmę przystało daje w kość z aktualizacjami i albo ja mam słabego "neta" albo Ubisoft pogrywa sobie z nami w związku z wypuszczaniem dużej ilości aktualizacji, które leciały do 80%, a następnie 1% robi sie 10 minut... Ach...
Ach... Pirackie skarby... Sorry za takie małe :(
No to teraz czas na plusy. :) Jest ich również sporo. Ubisoft'owi bardzo dobrze wyszło połączenie klimatu assassynowatego z pirackim. Naprawdę świetnie się bawiłem. ;) Moją ulubioną postacią jest Czarnobrody, a moment kiedy pływało się Zemstą Królowej Anny był jednym z moich ulubionych. :) Walki pozostały bez zmian, aczkolwiek sprawiały mi dużą radość. ;) O szczegóły również zadbano. Możemy spotkać kota w jakimś mieście i go pogłaskać. :) Audio nie było najgorsze. Głos Edwarda był przepiękny. Również plusem jest duży wybór pistoletów, strojów, tawern itp. Najbardziej podoba mi się Edward w czarnym stroju... Taki mroczny, mrrr! :3 Fabuła jest bardzo ciekawa i do jej 3/4 części jest ona typowo piracka, a reszta już typowo assassynowa. Z resztą, rozgrywka nie jest już tak podzielona, bo np. większość elementów rozgrywki są wzięte z poprzednich części np. skradanie, lecz są też pirackie elementy jak np. bujki w tawernach co mi się bardzo podobało (lecz nadenerwowałem się przy tej grze co nie miara, tak jak przy każdej grze z Ubisoftu). I to tyle zostawiajcie swoje propozycje!
Zdanie na koniec
Assassin's Creed IV: Black Flag - Zabójca pirat w kolejnej odsłonie hitu Ubisoftu? No jak widać tak... I czy było to dobrym rozwiązaniem? W-g mnie tak! Najlepszy Assassyn! Ale podobno dwójka jest lepsza więc sami oceńcie. ;) U mnie 1 w rankingu ogólnym gier. :P
PS. Kto już czeka na AC: Unity? Bo ja tak! Chcecie później recenzje? O, nieważne i tak będzie. :D

CZY POLECAM? OCZYWIŚCIE!
Podsumowanie
- ulepszanie statku                                                        + klimat
- model pływania statkiem                                            + walki
-(+) misje poboczne                                                     + szczegóły
-(+) grafika                                                                  + głos Edwarda
- Ubisoft                                                                      + fabuła
 (- moje denerowowanie się XD)                                 + duży wybór
                                                                                   + rozgrywka

Grywalność: 9/10
Audio: 10/10
Grafika: 9/10
Fabuła: 10/10
OCENA KOŃCOWA: 9+/10

No to papa! :D ELOS!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]