czwartek, 19 czerwca 2014

Recenzja FILMU: Stażyści - Przebojowy duet wraca

Hej, tu Wafeg414 i postanowiłem na tym blogu dodać coś od siebie. :) A mianowicie (jak już pewnie widzicie) recenzje filmów (raczej będą one krótkie i zwięzłe oraz będą zajmować poboczną część tej strony). Prawdopodobnie tylko ja je będę robił. Recenzje te zostaną podzielone na kilka części:
- Obsada
- Gra aktorów
- Fabuła/Scenariusz
- Coś oryginalnego/specjalnego dla tego filmu
- Podsumowanie
Zapraszam :)
Dziś zajmiemy się filmem Stażyści, gatunek - komedia, data premiery - 21.06.2013r. (Polska). Reż. Shawn Levy. Scen. Jared Stern, Vince Vaughn.
www.filmweb.pl
 Obsada:
W filmie pojawia się przebojowa para, którą mogliście poznać w filmie np. "Polowanie na druhny", a mianowicie Owen Wilson i Vince Vaughn. Oprócz nich w filmie występuje m.in. Rose Byrne, Aasif Mandvi, Max Minghella i Josh Brener.
Gra aktorów:
Co do ich gry, to muszę przyznać, że zrobiła na mnie wrażenie. Każdy aktor doskonale odwzorowywał swoją postać, a najbardziej trafiła do mnie gra Josha Brenera i Maxa. Może było kilka wpadek, których nie zauważyłem, więc możecie pisać swoje opinie w komentarzach. :)
Fabuła/Scenariusz:
Komedia. Ten film jak najbardziej nią był. Wprawdzie nie śmiałem się co drugie słowo, ale fabuła była sama w sobie śmieszna. Tak ok. w połowie filmu pojawił się pierwszy wątek miłosny, który chyba wiadomo jak się skończył. Dopiero na końcówce filmu pojawiło się ich więcej. Zakończenie również jest do przewidzenia (nie będę pisał streszczenia filmu, ponieważ chciałbym abyście sami poznali fabułę od początku do końca :) może kiedyś).
Oryginał filmu:
Dla mnie była sama para Owena i Vince'a. Jakikolwiek film z ich udziałem będę wspominał: "Aha, to przecież oni w tym filmie grali!". Nie wiem jak wy. Wy też możecie pisać co Wam najbardziej się rzuciło w oczy w tym filmie. :)
PODSUMOWANIE
Obsada: 10/10
Gra: 9/10
Scenariusz: 7 lub 8/10
Gatunek: Udany

OCENA KOŃCOWA: 8/10
CZY POLECAM? TAK, I TO BARDZO!






1 komentarz :

  1. hahaha oglądałam ten film! Bardzo fajna komedia!
    Najnowszy post! Zapraszam do mnie!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]