czwartek, 26 czerwca 2014

Recenzja FILMU: X-Men: Days of Future Past - Fox nie zawiódł

Hej, tu Wafeg414, a to kolejna recenzja filmu. :) Już ostatnia przed... WAKACJAMI!!! Dziś zajmiemy się filmem studia 20th Century Fox, a mianowicie X-Men: Przeszłość, która nadejdzie/Days of Future Past (ja wolę angielską wersje i trochę dziwny tytuł, nie?). Jest to siódma z kolei odsłona z serii X-Men. Możemy uświadczyć takie filmy jak X-Men, X-Men 2, X-Men: Ostatni bastion, X-Men: Geneza - Wolverine, X-Men: Pierwsza klasa oraz Wolverine. No to jedziemy! [Oglądałem w 3D]
Gatunek - Science-Fiction, Akcji, Marvel, na podstawie komiksów Marvel Entertaiment, data premiery - 23.05.2014r. (Polska), reż. Bryan Singer, scen. Simon Kinberg i ...... STAN LEE! XD
www.filmweb.pl
Obsada:
Ach, ten lewitujący i spikselowany Magneto...
Z obsadą to się postarali. :) W obsadzie znajdziemy takich aktorów jak: Halle Berry, Ellen Page, Nicolas Hoult, Shawn Ashmore, Peter Dinklage, Evan Peters i wielu innych! Wielu z nich również znam, ale wymienię tylko niektórych. :) No to... kto by nie znał Hugh Jackamana? Nie znam nikogo takiego. :P Znajdziemy tam również Jamesa McAvoy'a i Michaela Fassbendera i... szczerze? Nie pamiętam skąd ich znam... Niedawno widziałem urywek filmu z Jamesem, ale jestem taką lamą (XD), że nie spojrzałem na tytuł. :P No i na deserek, Jennifer Lawrence, którą znam z filmu Igrzyska Śmierci i Igrzyska Śmierci: W pierścieniu ognia (a kto czeka na 3 część? ja tak :D ). Znam również Iana McKellena z filmu np. Hobbit lub Władca Pierścieni.  Jedziemy dalej. ;)

Gra aktorów:
Nie ma się kompletnie do czego przyczepić. Koniec, kropka. W sumie nawet nie wiem po co dałem ten temat. XD Aha! Przypomniałem sobie! A mianowicie: moją ulubioną postacią jest Mystique, Magneto i Wolverine. Natomiast, jak dla mnie, najśmieszniejszą jest Quicksilver. :D
Fabuła/Scenariusz:
Yyyyyy... Brak mi słów. Na początku tytuł jest niezrozumiały, ale fabuła jest tak świetna, że tytuł się wyjaśni i nawet będziecie go ogarnić "w mig". No naprawdę, Fox nie zawiódł. I pamiętajcie: NIE ROBIĘ SPOILERÓW!

Oryginał filmu:
WOW! Co za BESTIA! Taki suchar :D Pikseloza!
Oryginał? MARVEL. Chyba nie muszę więcej tłumaczyć... Superbohaterzy zazwyczaj są pamiętani jako goście w majtkach, którzy ratują kotka z drzewa. Ten film jest dokładną odwrotnością, lecz jako ciekawostka, ten film pomimo obsady i reszty nie jest wielką rewelacją na Oscary. Ale chyba tam jakąś nagrodę zdobył, nie?
PODSUMOWANIE:
Obsada: 15/10!!!!!
Gra: 10/10
Fabuła: 9/10
Gatunek: Si-Fi? Udany, Akcji? Udany
OCENA KOŃCOWA: 8+/10
CZY POLECAM: JEŻELI NIE LUBICIE KOMIKSÓW, TO NIE. JEŚLI LUBICIE TO JAK NAJBARDZIEJ!!! 
To była przedostatnia recenzja w tym tygodniu, zarówno jak i ostatnia w tym roku szkolnym ode mnie. :) Czeka was jeszcze recenzja Watch Dogs!!! No to papa! :* :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]