czwartek, 2 października 2014

Info by Kamil7715

Witam, a oto moje info na najbliższą przyszłość. Jako że się skończyły wakacje, mam tak jakby mniej czasu
niż wcześniej. Ale mam oficjalną informację, że jutro się COŚ pojawi. Planuję nawet konkurs, w którego rezultacie będzie można wygrać jakąś grę, tylko będzie się trzeba napracować :-) . Moje plany:
Jutro - COŚ
Październik: Jakieś gry, która mi się w ostatnim czasie spodobały.
Listopad - może Lords Of The Fallen, na 100% Fifa 15.
Grudzień -  F1 2014 + Kultowa gra

Oczywiście to podstawowe elementy, tj. muszą być, do tego inne posty się będą pojawiać.

Żegnam! Do jutra!

Kamil7715

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]