wtorek, 14 października 2014

[SPECIAL] 5 powodów, dla których wybrałem Xbox One

Robi swój pierwszy specjal: Wafeg414

Witam Was w dzisiejszym poście! Wprawdzie dziś miały być Pierwsze Wrażenia z FIF-y 15, ale szczerze mówiąc nie chce mi się ich teraz zrobić i nie wiem czy je w ogóle zrobię kiedykolwiek. Najprawdopodobniej zostanę przy mym bardzo długim (niczym osobna recenzja) okiem w recenzji Kamila7715. A dziś zrobię Wam specjal, o którym myślałem już od bardzo dawna. O co chodzi? Widzicie w tytule. :P Zapraszam...

www.twinfinite.net

1. Przywiązanie do marki

Konsola Xbox (nie 360 ani One) to była pierwsza na jakiej kiedykolwiek grałem. Czemu nie Pegasuss, GameCube, GameBoy czy inne starsze konsole? Odpowiedź jest prosta - swoją przygodę z gamingiem zacząłem bardzo późno. I bardzo tego żałuję. Więc to, że tutaj jestem zawdzięczajcie tylko gigantowi z Redmond. :)

2. Biblioteka gier eksluzywnych

Kierując się kupnem konsoli zawsze patrzę głównie na tytułu eksluzywne. I pomimo tego, że konsole ósmej generacji nie obfitują w niezliczoną ilość super exów (nie licząc Wii U, ach! Ta konsola pod tym względem wymiata!!!) przecież trzeba było w czymś wybierać. I pomimo tego, że u "konkurencji" podoba mi się The Last Of Us Remastered, inFamous: Second Son, LittleBigPlanet 3 i The Order: 1886 to jednak biblioteka Xboxa bardziej trafia w me gusta. Zarówno pełnoprawne exy jak i te tytuły multiplatformowe. Exy: 
- Titanfall - nie planuje jej póki co kupić, ale jak będzie przypływ hajsu to może się w mojej bibliotece znaleźć bo jest epicka! (gra jeszcze jest na X360 i PC)
- Forza Motorsport 5 - nie za bardzo lubię wyścigówki tak ta jest jedną z tych nielicznych, które lubię
- Halo 5: Guardians - no po prostu Halo <3
- Quantum Break - bardzo ciekawy tytuł, jest szansa, że biorę w dzień premiery, a to coś znaczy
- Rise of the Tomb Raider - (ex czasowy) poprzednia część wyglądała epicko (nie grałem w nią) jednak jej sequel wpisuję na listę i biorę w ciemno. Wierzę w Was Crystal Dynamics! Oby hajs od Małego-miękkiego nie poszedł na marne!

Tytuły multiplatformowe:
- Call of Duty: Advanced Warfare - wszyscy posiadacze tej gry na konsoli z Redmond będą mieli wczesny dostęp do wszystkich DLC. A moje pytanie: a komu to potrzebne? Ale na serio?
- Assassin's Creed: Unity - oto dowód
- FIFA 15 (tylko dlatego, że jest w zestawie) - specjalny Tryb LEGENDS
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - edycję kolekcjonerską będzie można kupić tylko w wersji na wspomnianą konsolę
- LEGO Batman 3: Beyond Gotham - pomimo tego, że gra będzie w zestawie z PS3 to jednak akcent LEGO jest często wymieniamy u firmy Microsoft :)

Czekam jeszcze na kilka innych gier ale one raczej ominą Xbox One. :P

3. Aplikacje

www.spidersweb.pl
Tak naprawdę zacząłem je dopiero doceniać po kupnie, ale jednak Twitch.tv, Youtube, Upload Studio i wiele innych ciekawych apek robią swoje i to z pewnością duży plus. Próżno tego szukać u konkurencji.

4. Kontroler

 

Tak, wiem - paradoks. Co nowego oferuje nowy pad od XONE? Tylko wibracje trigerów. Jednak wygląd i komfort trzymania tego pada mnie uwiodły... Ach!

5. Cena i zestawy

polygamia.pl

No i coś co jest chyba najważniejsze - cena. Za pakiet bez Kinecta z 2 grami (bardzo urodziwymi!) kosztował 1699 zł. Natomiast PS4 z jedną grą, aż 1799 zł. No dajcie spokój!

No i koniec! Oczywiście to nie wszystkie powody tylko te, które są najważniejsze oraz którymi głównie się kierowałem. Dziękuję i zajrzyjcie do ankiety! Pa!


#######
AUTOR: Wafeg414
#######
FACEBOOK: www.facebook.com/lordsofthegaming
#######
TWITTER: www.twitter.com/lothegamingfp
#######
INSTAGRAM: www.instagram.com/lords_of_the_gaming
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]