poniedziałek, 29 grudnia 2014

Pierwsze WRAŻENIA: Far Cry 4 - Najlepsza strzelanka tego roku?

Szuka wilków tybetańskich: Wafeg  /

Witam Was! Dziś napiszę Wam jakie emocje towarzyszyły mi przy pierwszym spotkaniu z nową odsłoną Far Cry'a. Ale zaraz! Przecież ja nigdy nie robiłem pierwszych wrażeń, więc czemu je niby teraz robię? Bo nie wiem kiedy recenzja się pojawi. :P Może nawet za rok. W każdym razie zapraszam do tego krótkiego tekstu. :)

PS Rzeczy typu deweloper i wydawca w pierwszych wrażeniach raczej nie piszemy. :P Co innego zapowiedzi, już graliśmy, recenzje i hot newsy. :>



A może jednak nie CoD?
Do tej pory, najlepszą strzelanką (ba! a nawet grą roku!) była nowa odsłona serii Call of Duty o podtytule Advanced Warfare. Nie dość, że mnie oczarowała to jeszcze to osiągnięcie może zawdzięczać sobie dzięki temu, że była... bezkonkurencyjna. Naprawdę - nie grałem w żadną inną tegoroczną strzelankę pierwszoosobową (FPS). Czy Far Cry 4 może zagrozić pozycji nowego CoDa? Póki co się na to zapowiada. A teraz przejdźmy do prawdziwych wrażeń. :)

Chcesz autograf?
Na początku miałem bardzo negatywne wrażenia. Ale jak to!? Już na samym początku? Owszem, bo wstępniak widziałem już chyba łącznie 5 razy przy okazji szukania innych trailerów, oglądania go u youtuberów itp. itd. Ale później jest już tylko lepiej. "Dalekie Łzy" oferuje świat jakiego dotąd nie widzieliśmy, a przynajmniej ja. Chodzi mi tu głównie o florę i faunę (a, no i wszystkie te zagadnienia, o których mówię pojawią się w recenzji). To tu jakiś nosorożec, to tam jakiś orzeł, to jeszcze gdzie indziej jakiś sambar. A te widoczki! Jeśli nie macie funduszy, aby wybrać się chociaż w Alpy to lepiej zagrać w FC. Widok szczytów Himalai owianych śnieżną powłoką przyprawił mnie o dreszcze i pewnie zrobi to jeszcze kilka razy. Klimat też jest nieziemski. W ogóle rzeczy typu roślinność, upgrade'owanie, zwiedzanie, wioski, polowanie mi się bardzo podobają.
Jedyne co póki co mi się nie podoba to przyszłość pana na powyższym zdjęciu, czyli również pana z okładki. Jest to wręcz główny protagonista (!) o imieniu Pagan i nazwisku Min. To psychopata, który okrzyknął siebie samego dyktatorem fikcyjnego państwa Kyrat. Ma on również wiele wspólnego z naszą postacią (Ajay Ghale). Czemu się o niego boję? Boję się o to, że będzie go za mało. A to naprawdę fajna i charyzmatyczna postać.
A na dokładkę, macie samiuśki wstęp. :D


Dobrze, a dziś życzę Wam Dosiego Nowego Roku! :)
Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

#######
AUTOR: Wafeg414
#######
#######
#######
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]