środa, 24 grudnia 2014

PREZENTY!!!

Witam wszyssssstkich! Tu Kamil7715 i mój wpis o prezentach jakie dostałem. Zaczynamy!




http://lh5.ggpht.com/-ZgF_L3Y-8To/VJsr1Q0YjHI/AAAAAAAAAak/4SidIZqb5Bk/s1600/20141224_220743.jpg

- Need For Speed Underground <3
- Saints Row 4
- Grand Theft Auto 4
- Sid Meier's Civilization Beyond Earth
- Lords Of The Fallen (edycja limitowana)
- Grand Theft Auto San Andreas
- Assassin's Creed: Pojednanie
- Mafia 2 + wszystkie DLC

Oraz 2 gazety o samochodach, jedna o komputerach i jedna o grach ;-)

No i czekoladę, oczywiście ;-)

Co sądzicie o takim pierniku?


http://lh3.ggpht.com/-PwJYevSoXoM/VJssTJarYFI/AAAAAAAAAas/N9O-l6XZzIY/s1600/20141220_111803.jpg

Kurczę, naprawdę z tymi grami, i wydarzeniami z wigilii, miejscem w którym się odbywa/odbyła czuć klimat :-). Jako że tych gier mam sporo, założyłem, że przejdę Need For Speeda do końca tygodnia. Mam do wygrania 111 wyścigów :D. Czy damy radę?

Jaki macie pomysł na dalsze dni? Chciałbym przejść jakąś grę do Sylwestra włącznie ;-). Więc Cywilizacja odpada :/. Ale Lords Of The Fallen albo Mafia... Może ;-).

Ok, podajcie pomysły. Ja ze swojej strony życzę, zdrowych, szczęśliwych i wesołych Świąt!

Pozdrawiam,
Kamil7715

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]