poniedziałek, 7 lipca 2014

Recenzja FILMU: Jak wytresować smoka 2 - Druga część ognistej przygody

Hej, tu Wafeg414 i przedstawiam Wam recenzje filmu Jak wytresować smoka 2. Będzie to pierwszy animowany film na naszym blogu, jak i jeden z niewielu. Jako, że jest to film animowany, zamiast działu: obsada będzie dział: głosy, a zamiast działu: gra aktorów będzie dział: animacje. No to, nie zostaje mi nic jak zaprosić Was do czytania. :) [Oglądałem w 2D]
Gatunek - Fantasy, Animowany, Przygodowy, Familijny, data premiery - 20.06.2014r. (Polska), reż. i scen. Dean DeBlois
www.filmweb.pl
GŁOSY:
Ten smok... zrobił na mnie ogromne wrażenie pod względem animacji.
Wersja oryginalna nie jest uboga w dobrych aktorów. Możemy znaleźć tam takich aktorów jak  Jay Baruchel, Gerard Butler i America Ferrera. Ja kojarzę jedynie Cate Blanchett z takich filmów jak Hobbit, Władca Pierścieni, Ciekawy przypadek Benjamina Buttona i Indiana Jones. Polska obsada też nie jest najgorsza. Spotkamy tam Grzegorza Drojewskiego, Danutę Stenkę (<3), Miłogosta Reczka, Tomasza Błasiaka i Julię Kamińską (<3). Warto zauważyć, że w polskim dubbingu zmienił się aktor dubbingujący Czkawkę. :) Dalej. 
ANIMACJE:
Tak samo jak gra aktorów w innych filmach. Nic dodać, nic ująć. Naprawdę niektóre sceny zrobiły na mnie wrażenie. :D A zwłaszcza miliona smoków. XD Dalej...
FABUŁA:
Mój ulubiony plakat. :)
Ojojojoj... Powiem tyle: jak pierwsza część mnie nudziła, tak tą część oglądałem z wyrazem twarzy ":O". Naprawdę, połączenie śmiesznych elementów z bardzo fajną fabułą wyszło Dean'owi bardzo dobrze. :) Moimi ulubionymi postaciami są Czkawka i jego smoczek - Szczerbatek. Muszę jeszcze przyznać, że z powodu tego, że film jest bajką, nie ma za wielkiego "nacisku" na postacie. No i oryginał. 
ORYGINAŁ FILMU:
W filmie tym jest DUŻO oryginałów... Między innymi muzyka. Muzyka mnie uwiodła, jest epicka, koniec, kropka. No i chyba każdy się zgodzi, że jednym z oryginałów jest... Szczerbatek. :D W niejednej scenie mnie rozbawiał. No i kolejnym jest to o czym wcześniej mówiłem, a mianowicie połączenie śmiesznych elementów z nawet poważną fabułą. "Yyy... Ale to jest bajka! To nie może mieć poważnej fabuły!" - po części tak, ale moment, w którym PEWNA OSOBA umiera, mnie całkowicie przekonał. Teraz podsumowanie. :)
PODSUMOWANIE:
Głosy: 8/10
Animacje: 10/10
Fabuła: 10/10
Gatunek: Fantasy? Udany, Familijny? Udany, Przygodowy? Udany
OCENA KOŃCOWA: 8/10
CZY POLECAM? JEŚLI MACIE OCHOTĘ NA JAKIŚ FILM W TOWARZYSTWIE RODZINNYM, TAK! :D
No to do zobaczenia! W tym tygodniu czeka Was jeszcze recenzja gry Don't Starve. :) ELOS!

#######
Autor: Wafeg414
#######
Fanpage: www.facebook.com/lordsofthegaming
FACEBOOK'OWI MAJĄ LEPIEJ!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]