piątek, 2 stycznia 2015

Podsumowanie roku 2014

Witajcie, tu Kamil7715 i zapraszam na blogowe podsumowanie roku 2014.







Blog został założony 10 czerwca 2014 roku.


Do końca roku miał 204 dni, 6 godzin i 40 minut, czyli 4902,67 godzin, czyli 294160 minut.

Łączna liczba wyświetleń to: 7447
Najwięcej wyświetleń zanotowaliśmy w grudniu: 2553
A najmniej we wrześniu: 419
Średnia wyświetleń na miesiąc to: 1063
Najpopularniejszy post to: MEGAPORADNIK: Święta Gracza - czyli:"co kupić?"
Który obejrzano 330 razy i skomentowano 13 razy.
Najpopularniejszy post bez komentarza to: Recenzja FILMU: Igrzyska Śmierci: Kosogłos - świetny film, mało akcji
Recenzję obejrzeliście 156 razy.

Mamy 40 obserwatorów i 126 komentarzy.
Do końca roku napisaliśmy 142 posty.

Frazy w wyszukiwarkach, po których w nas klikaliście:
- socplay
- na helu w fotelu
- omega runy
- hobbit bitwa pięciu armii recenzje
- 11 bit

i wiele, wiele innych.

Za niedługo, czy najpewniej w poniedziałek pojawi się recenzja Fify.

Ok, teraz przejdźmy do innej sprawy.

Najbardziej tkwiąca mi w pamięci growa sprawa z 2014:

Zdecydowania bug z Football Ultimate Team. Gdy chciałem zagrać drugi raz gra poprosiła mnie o stworzenie pytania awaryjnego. Gdy uzupełniłem elegancko wszystkie pola i zatwierdziłem, poinformowano mnie, że pytanie zostało stworzone i tak za każdym razem. W końcu napisałem do amerykańskiego supportu po pomoc. Po 30 minutach stania w wirtualnej kolejce, opisałem swój problem. I nie ma co, ale support EA jest świetny. Napisałem, że mi się wyświetlił taki komunikat, pan coś pogrzebał w systemie, zapytał się, czy jestem wylogowany z FUT, potem powiedział że mam spróbować jeszcze raz stworzyć pytanie. Udało się, podziękowałem za pomoc, zapytał się mnie czy jeszcze może coś dla mnie zrobić, życzył mi Happy New Year i przyjemnej rozgrywki.

Ok, to tyle ode mnie. Cześć!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]