wtorek, 6 stycznia 2015

[Redakcyjny Special Na Święta Trzech Króli] OCZEKIWANIA NA 2015 ROK!

Są spóźnieni: redakcja  /


Hejo! Jak ten czas szybko leci! Już jest święto Trzech Króli! Po pierwsze, przepraszamy za wielkie opóźnienie. Mamy nadzieję, że nam wybaczycie. A to wszystko przez... OK, ********% by mnie zabił, więc... Zaczynamy, jej!

PS nie wiem czy wszystkie gry kupię :P ~Wafeg


SPECIAL - OCZEKIWANIA NA 2015 ROK


Wafeg414:
1. Wiedźmin 3: Dziki Gon (PC / XONE / PS4)


Chyba małe zaskoczenie, nie? Pewnie najnowszy Wiesiek znajduje się na pierwszym miejscu w "Oczekiwaniach" niejednego z Was. I trudno się dziwić, bo najnowsza odsłona przygód Geralta z Rivii, zwanego też Białym Wilkiem zapowiada się na najlepszą grę 2015 roku, nie tylko pod względem graficznym, a także aspekt fabularny zapowiada się niesamowicie(momentami pokierujemy nawet postacią Ciri). Oby CD Projekt RED tego nie spartolił. :P A no, i trailer jest trochę przestarzały - premiera będzie 19 maja.


2. Quantum Break (XONE)



Remedy Entertainment znane z np. serii Alan Wake tworzą eksluzywny tytuł na konsolę Xbox One(niektórzy przewidują pojawienie się gry na PC, ale ja w to będę wierzył gdy będę miał suche fakty :D). W grze pokierujemy dwójką bohaterów, którzy mają zdolność manipulowania czasem. Gra została zainspirowana współczesnymi teoriami fizyki o podróżach w czasie. Tytuł ma potencjał - i choć coś takiego widzieliśmy już kilka razy, dla nowej gry RE warto kupić konsolę MS.


3. Halo 5: Guardians (XONE) (?)*


Możecie mnie zlinczować, ale nie grałem jeszcze w żadną grę z uniwersum Master Chiefa, pomimo tego, że byłem posiadaczem Xboksa 360, a teraz na Xboksie One mam na wyciągnięcie ręki cztery części z uniwersum Halo. Ale o Halo 5 mało co wiemy (za niedługo beta multiplayera) i to mnie ciągnie do tej produkcji. Dziwne, nie? Tytuł ukaże się (jak zwykle) eksluzywnie na konsoli Xbox (One) i pewnie też wielu z Was zakupi tą konsolę właśnie dla tej gry.


4. Saints Row: Gat Out of Hell (PC/ XONE / X360 / PS4 / PS3)


Volition zrobiło mi niezłego psikusa. W dzień imprezy PAX Prime było zapowiadane "nowe" SR, więc prawie wszyscy oczekiwali "Saints Row V". Ja też. A tu nagle dowiadujemy się o... samodzielnym dodatku do SR4! Jej! Echh... Nie mniej jednak jako fan serii Saints Row (przymierzam się do kupna drugiej i trzeciej części - sorry, ale "jedynkę" mam gdzieś :P) po jakieś obniżce kupię ten dodatek. Oby jednak gra nie była gorsza (ba! wręcz lepsza) od pełnoprawnej gry, bo sterowanie Gatem i Kinzie oraz zniekształcone Steelport na piekłopodobne miasto może wyjść grze (i serii) na gorsze...


5. LEGO Park Jurajski | Assassin's Creed: Victory | Rise of the Tomb Raider


Teraz wszyscy się pytają - czemu są trzy gry na jednym miejscu? I czemu są tak nisko - przecież moimi ulubionymi seriami są właśnie LEGO i AC! Dlatego, że konkurencja jest taka dobra? Nie! Otóż dlatego, że o żadnej z powyższych gier zbyt dużo nie wiemy. Assassin's Creed: Victory ma się dziać w wiktoriańskim Londynie, a platformami docelowymi są konsole Xbox One, PlayStation 4 i komputery osobiste. Po grafikach mogę wnioskować, że zapowiada się ciekawie, ale to nawet nie jest potwierdzone - informacja pochodzi z przecieku od Kotaku.


O nowym TR wiemy tyle, że będzie (czasowym - ?) exem na Xboksa 360 i One, wydawcą będzie Microsoft, deweloperem Crystal Dynamics, Lara będzie miała schizy, a akcja najprawdopodobniej będzie w górach - w każdym razie w mroźnych klimatach. No i premiera będzie w święta przyszłego roku. Za rok i jeden dzień będę miał tą grę pod choinką - liczę na sukces zeszłorocznego Tomb Raidera.


Ech - LEGO Jurrasic Park. Nawet nie jest potwierdzona, ale  twórcy (TT Games) dawali nam już kilka easter egg'ów więc możemy być pewni, że gra powstaje. A co do uniwersum - nigdy nie widziałem żadnego z tych filmów. To dlaczego czekasz? Nieraz było tak, że LEGO mnie przekonywało do danego uniwersum, np. jeszcze kilka lat temu uniwersum Śródziemia, Gwiezdnych Wojen, czy komiksów DC wydawały mi się światam dla nerdów i nieogarów - teraz to są moje ulubione uniwersa.



?. Just Cause 3 (?)*

Dlaczego tu jest screen, a nie trailer? Proste - zwiastuna jeszcze nie ma :P
JC2 nie miałem, za to miałem zwykłe JC. O JC3 też zbyt wiele nie wiemy oprócz tego, że gra nie będzie miała mikrotransakcji, nie będzie modelem F2P, akcja będzie się działa kilka lat po wydarzeniach z "dwójki", a głównym bohaterem będzie już trochę stary Rico. Oczywiście, gatunek to snadbox. Czemu czekam? Bo sentyment do "jedynki" mam... A czemu jest na miejscu ? - bo nie wiem czy kupię, gdyż na przyszły rok planuję zakup TBOI:R lub (jeśli wyjdzie) Trine 3. Ach!


* - to znaczy, że raczej gry nie kupię, ale na pewno będę te projekty śledził. 

Kamil7715:
1. American Truck Simulator (PC)



American Truck Simulator ma wyjść 20 lutego 2015 roku. Będzie to gra, w której wcielimy się w amerykańskiego kierowcę. Można powiedzieć, że będzie to kontynuacja serii Hard Truck.

2. Just Cause 3 (PC / XONE / PS4)



Mam JC2 i muszę powiedzieć, że jest zarąbiste! Zobaczymy, co będzie z JC3 - po screenach zapowiada się bardzo dobrze.

3. Grand Theft Auto V (PC)




Pecetowa odsłona gry roku 2013 i najlepszego remastera 2014 roku. Czekam z zapartym tchem na jej ulepszoną wersję!
Keno:
1. Pokemon (2015) (3DS ?)

Nie obchodzi mnie jaka wyjdzie, i tak ją kupie i będę w nią grać :p.
Myślę, że będzie to początek 7. generacji, ponieważ w ostatnie Pokemon ORAS
są remade'em Pokemon Ruby i Sapphire.

2. Star Wars: Battlefront (2015) (platformy nieznane, ale raczej tylko XONE i PS4)


Mam nadzieję, że system walk się nie zmieni, ale za to chciałbym, żeby w misjach w kosmosie
było więcej wskazówek, co mamy robić.


3. The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D


Jeszcze nie wiem, czy kupię tę grę, ale myślę, że i tak będzie dobrze popatrzeć na YouTuberów, jak w to grają.

F-lari:
1. Wiedźmin 3: Dziki Gon
2. Undertale
3. Mass Effect 4

Opisy pojawią się później :> ~F-lari
To tyle! A na co Wy czekacie? Podawajcie swoje typy.
I jeszcze raz przepraszamy. ;(

Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

#######
AUTOR: Wafeg414
#######
GOŚCIE: F-lari, Keno, Kamil7715
#######
#######
#######
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]