sobota, 24 czerwca 2017

PRZERWA (+ powrót relacji z E3 w lipcu)

Witam!
Chciałbym tylko króciutko ogłosić, że do trzeciego tygodnia lipca nie pojawią się żadne posty, bo wyjeżdżam. Jak więc widzicie, nie udało mi się skończyć relacji przed wyjazdem. Dokończę ją, jak wrócę. Jednak możecie sobie w takim razie zadać pytanie - czy w takim razie opiszę więcej gier? W końcu chciałem się ograniczyć do mniejszej ilości tylko po to, aby zdążyć z relację przed moim wyjazdem. Niestety, ale zostanę przy tej samej liczbie (zostało mi jeszcze 6 gier), z dwóch powodów:
 - na tegorocznym E3 mimo wszystko nie było tylu nowych tytułów do opisania;
 - w połowie lipca każdy już zapomni o E3 i będzie się powoli skupiać na gamescomie, więc po co to jakoś niepotrzebnie przedłużać.

Mam nadzieję, że wspomniałem o wszystkim. Życzę Wam miłego wypoczynku w te wakacje! :)

1 komentarz :

  1. Ty wyjeżdżasz, a ja wracam po sesji xd. W każdym razie również życzę miłego wypoczynku.
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]