sobota, 10 czerwca 2017

E3 2017 | Moje oczekiwania!

Witam!
Jeśli się zastanawialiście, czemu przez ostatni czas w ogóle nie było postów, to mam dla Was prostą odpowiedź - po prostu zupełnie mi się nie chciało. Niestety, zarówno na moją, jak i Waszą niekorzyść, ponieważ w tym okresie wyszło dużo produkcji (filmów i gier), które bardzo chciałem omówić, kiedy były to jeszcze świeże tematy. No nic w takim razie, będę musiał nadrobić te teksty w wakacje, bo do tego czasu na moim blogu będą panowały teksty o E3 2017. A skoro o wilku mowa...
To właśnie nadciągające „święto graczy" zmotywowało mnie do powrotu do pisania. Co jak co, recenzje mogę odstawić na później, ale E3 to zbyt ważne wydarzenie, żeby podarować sobie relację z niego. Poza tym, po prostu uwielbiam pisać te wszystkie zapowiedzi najnowszych gier, jest w tym coś specjalnego. Wiem też, że na takie relacje jest popyt, ponieważ co roku posty z tej serii mają najwięcej wyświetleń, dlatego też wiem, że bardzo chętnie je czytacie. Nie mógłbym tego w takim razie odpuścić.
Pierwsza konferencja E3 zaczyna się dziś, w sobotę (teoretycznie, bo technicznie EA organizuje swoją własną imprezę i nie ma stoiska na targach w LA), a więc to najwyższy czas, abym opowiedział Wam na jakie gry liczę podczas tegorocznej edycji. Zapraszam do czytania!

Źródło: LINK



OGÓLNIE

E3 to bardzo ważny czas, kiedy to zapowiedziane już gry dostają dużo czasu na szersze ich przedstawienie, a największe firmy pokazują ich najnowsze produkcje. Dlatego też poniższa lista jest podzielona na dwie sekcje: pewniaki (gry zapowiedziane, które na 100% pojawią w Los Angeles) oraz marzenia (gry, które nie są potwierdzone). Mogą się także nie pojawić gry, które przez wielu są uważane za jedne z najjaśniejszych punktów tej imprezy, np. God of War, czy Spider-Man od Insomniac Games. I to nie tak, że kompletnie mnie nie obchodzą i nie chce o nich nic wiedzieć - po prostu aktualnie nie mam sprzętu, aby w nie zagrać, jak już w końcu wyjdą, więc wolę się skupić na tych tytułach, w które będę miał szansę zagrać. Oczywiście, to wcale nie oznacza, że pominę gry „niedostępne" dla mnie w mojej relacji. A propo samej relacji - forma raczej będzie przypominała tą z dwóch poprzednich lat. Omówienie konferencji (zobaczę jeszcze, jakie konfy dostaną osobne omówienie), następnie teksty o poszczególnych tytułach, które moim zdaniem są warte uwagi, niezależnie od platformy i na sam koniec - podsumowanie. W tym roku postaram się jednak, aby relacje były trochę krótsze, ale bardziej treściwe. To tyle, jeśli chodzi o wstęp ogólny co do E3.

PEWNIAKI

ASSASSIN'S CREED: ORIGINS


Nowej odsłony Assassin's Creed jeszcze Ubisoft nie przedstawił, aczkolwiek wiemy na 100%, że będzie. Nie tylko od samego Ubisoftu, ale także z różnych przecieków, które ujawniły, m.in. umiejscowienie akcji w starożytnym Egipcie, powrót bitew morskich oraz podtytuł odsłony. Poprzednia część o nazwie Syndicate mnie zupełnie nie przyciągnęła do siebie, można powiedzieć, że wręcz przeciwnie. Nawet nie chciało mi się tej odsłony ukończyć. Ubisoft, widząc zadyszkę serii, postanowił zmienić swoje podejście do cyklu i dać jej roczny odpoczynek. Twórcy obiecują sporo i mam nadzieję, że na E3 okaże się, że nie były to słowa rzucone na wiatr i nowy AC to faktycznie powiew świeżości w formule, która się już troszkę przejadła.

AGENTS OF MAYHEM


Mimo że od zeszłorocznego E3 dostaliśmy dosyć sporo materiałów o „nowej" marce studia Volition, nadal nie jestem przekonany, czy ta gra będzie udaną inwestycją. Pewnie tak się nie stanie, ale liczę, że jakieś dodatkowe materiały spowodują u mnie opad szczęki i jak natychmiastowy pre-order (a propo, w ramach zamówienia przedpremierowego gracze otrzymują dodatkową grywalną postać - weterana serii Saints Row, Johnny'ego Gata). No cóż, warto mieć marzenia...

FAR CRY 5


Zapowiedziana niedługo przed E3 piąta odsłona Far Cry'a ma przed sobą podobne zadanie, jak najnowsza odsłona Asasyna. Przywrócić serię na właściwe tory. Mimo że Primala totalnie olałem, to widać było, że spora część graczy nie była zadowolona z tego, co robi Ubisoft. W czwórkę grałem, i choć była to naprawdę solidna produkcja (jak większość gier Ubi tak naprawdę), to jednak czuć było ducha „trójki" aż za mocno. W „piątce" również go czuć - ciekawa lokacja oraz psychopatyczny antagonista. Trzeba jednak mieć nadzieję na to, że Ubisoft faktycznie wprowadzi jakieś nowe elementy rozgrywki, a nie tylko „kopiuj-wklej" FC3 z inną szatą graficzną. Dowiemy się na E3.

PROJECT SCORPIO 


Tak, wiem - Scorpio to nie jest nowa gra, a sprzęt, aczkolwiek bezdyskusyjnie będzie to najważniejszy punkt całej konferencji Microsoftu. Na pewno będzie to najpotężniejsza konsola na świecie (specyfikacje już ujawniono jakiś czas temu), która będzie w stanie odtwarzać gry w natywnej rozdzielczości 4K oraz w 60 fps-ach. Jednak co z tą mocą zrobi Microsoft? Moc to nie wszystko, ważne są też ekskluzywne gry, a line-up Amerykanów wygląda bardzo biednie w porównaniu z konkurencją (ale o tym później). Jestem ciekaw, czy nowy sprzęt nadrobi straty wizerunkowe XONE i pozwoli MS-owi nadrobić przepaść między sprzedażą Xboxa One a PS4.


RED DEAD REDEMPTION 2


Nie mam pojęcia czemu, ale jakoś gry Rockstar nigdy mnie nie ciągnęły do siebie, jak wszystkich innych. GTA V, czyli jednej z najpopularniejszych gier ostatnich lat, dalej nie kupiłem i jakoś mi się nie śpieszy. Red Dead Redemption 2 jednak może trafić w pewną niszę na rynku, jaką jest deficyt gier o Dzikim Zachodzie. A mi się osobiście takie klimaty podobają, więc kto wie, co z tego wyjdzie? Niedawno przełożono premierę na rok 2018, więc raczej o przedwczesną premierę nie ma się co martwić. Zresztą to Rockstar - oni zawsze spełniają oczekiwania i nie zawodzą.

STAR WARS: BATTLEFRONT II


Pierwszego Battlefronta ominąłem z uśmiechem na twarzy. Kusił mnie zakup, aczkolwiek nastawienie tylko na rozgrywkę multi mnie odepchnęło (tylko Overwatch mi się podoba póki co jako gra multiplayer). W dodatku wiele osób się skarżyło na śmiesznie małą ilość zawartości, brak kampanii i drogą przepustkę sezonową. Jak widać na przykładzie sequela, EA chyba posłuchało się narzekań fanów i wygląda na to, że może do nas trafić jedna z najlepszych gier w uniwersum Gwiezdnych Wojen ostatnich lat! W SW:BF2 pojawi się pełnoprawna kampania, która na zwiastunach wygląda świetnie. Pojawią się bohaterowie ze wszystkich er (!), a gra nie będzie miała Season Passa (!!)... tylko mikropłatności, ale to i tak lepiej niż poprzednio. Połączyć to z technicznym wykonaniem poprzedniczki i może wyjść gra cudow-..., dobra, może nie ekscytujmy się za bardzo, bo wszyscy wiemy, jak to się skończyło poprzednio.

ŚRÓDZIEMIE: CIEŃ WOJNY


 W tym wypadku jest podobnie jak z Agents of Mayhem. Od czasu marcowej zapowiedzi przedstawiono nam sporo materiałów z tej gry, i mimo że co do tego tytułu jestem o wiele bardziej przekonany niż do AoM, to jednak większość z tych wideo to były szturmy na zamki i jakieś szkice miast czy coś. Dopiero teraz opublikowano jakiś zwiastun fabularny, aczkolwiek jak bym chciał ujrzeć dwie rzeczy - co w tym świecie można zrobić poza szturmami na twierdze i jak wygląda sam gameplay w kampanii. Jeśli cała rozgrywka będzie się w większości sprowadzać do tego, co do tej pory widzieliśmy, to będę zawiedziony. Ale trzeba być dobrej myśli, zwłaszcza, że przełożono premierę na październik. Oby dodatkowy czas nie poszedł na marne i gra okazała się świetna.


MARZENIA

Shadow of the Tomb Raider - wiemy, że nowy TR powstaje. Z przecieków domyślamy się też, że jego nazwa to Shadow of the Tomb Raider. Plotki mówią, że tej produkcji nie zobaczymy w LA, ale to przecież tylko plotki. Mam nadzieję, że nowe przygody Lary pojawią się na E3.

Nowy Rayman - Ubisoft ma podobno zaplanowych dosyć sporo niespodzianek. Oby jedną z nich była nowa część Raymana od UbiArt, bo to zbyt dobra seria, żeby musiała czekać, aż tak długo na kontynuację.

Exy Microsoftu - wspominałem, że tegoroczny line-up MS-u jest słaby? Crackdown 3, Sea of Thieves, State of Decay 2, Forza Motorsport 7 (prawdopodobnie) to mogą być dobre pozycje, ale nie przekonują mnie w ogóle, a w porównaniu z konkurencją wypadają dosyć blado. Liczę, że Microsoft wraz ze Scorpio zademonstruje mocarne tytuły na nowy sprzęt, które faktycznie zainteresują większe grono osób i nie trzeba będzie ze ślinką spoglądać w stronę innych sprzętów.

Niespodzianki - no i wiadomo, najważniejsza część E3 każdego roku. Gry, których nikt się nie spodziewa. Są pewne przecieki (Bully 2) i domysły (WolfensteinL The New Colossus) dotyczące nowych gier, ale to nie zmienia faktu, że każda nowa zapowiedź zostanie przyjęta z dużym entuzjazmem... oby.

I takie są właśnie moje oczekiwania co do tegorocznej edycji E3! A Wy na jakie tytuły czekacie? Zgadzacie się z moją listą? A może Wasza jest zupełnie inna? Piszcie w komentarzach! ▲ Wafeg
Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]