czwartek, 14 sierpnia 2014

Już GRALIŚMY: The Sims 4 - Tworzymy Sima!

Powiększa i pociąga za to i owo: Wafeg414

Witam Was w pierwszym Już Graliśmy! Na początku będą moje refleksje i odczucia związane z wersją demonstracyjną jakiejś gry, a później będą plusy i minusy. :D Jedynie w tym przypadku będzie 1/4 tych plusów i minusów, ponieważ nadciągają Hity Gamescomu, a w nich The Sims 4 również się znajdzie. :D Zapraszam!
TWÓRCY: EA / Maxis
WERSJE: PC
PREMIERA: 02.09.2014r.

WRAŻENIA:
Pociąg(nik)
Według mnie, ten creator Simów jest najlepszy z całej serii. Jeszcze nigdy nie był tak dokładny. Pociąganie za części ciała takie jak: brzuch, ramiona, ręce, nogi, uszy, policzki, oczy, brwi, czoło, księżyc, klatę piersiową, usta i inne sprawiało mi wielką frajdę. Jedynie przeraziła mnie trochę liczba ubrań do dyspozycji, ale mam nadzieję, że do finalnej wersji coś z tym zrobią. :P Również nie podoba mi się to, że zdjęcia swojej "własnomyszkowej" zrobionej rodziny nie można dać na pulpit (chętnie bym Wam pokazał moje szkaradne dzieło ;P ). No ale nic. Ogólnie demo przyjemne i już czekam na 4 września! :D (Wtedy jest polska premiera). Dalej!
PLUSY DEMA:
+ bardziej dokładny creator względem poprzednich części
+ niezła frajda
+ ogólnie lepszy creator
+ styl chodzenia
+ muzyka

MINUSY DEMA:
- archiwum
- mało ubrań
- przyzwoita, ale nie rewelacyjna grafika

OCENA WSTĘPNA: -8/10

Dziękuję za przeczytanie pierwszego Już Graliśmy na naszym blogu. ;) Jutro znów wracam z artykułami z Gamescomu. ;) Do zobaczenia!


#######
AUTOR: Wafeg414 
#######
KONKURS: http://www.lordsofthegaming.blogspot.com/2014/07/konkurs.html#comment-form
#######
FACEBOOK: www.facebook.com/lordsofthegaming
#######
TWITTER: www.twitter.com/lothegamingfp
#######
INSTAGRAM: www.instagram.com/lords_of_the_gaming
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]