piątek, 29 sierpnia 2014

Już GRALIŚMY: The Crew - Gra, która mnie zaskoczyła

Był zachwycony, że w końcu otrzymał klucz i się ścigał: Wafeg414

Witam! Zapraszam Was do kolejnego Już Graliśmy! Tym razem z Bety The Crew. Gra bardzo ciekawa, ale o tym później. Zamknięta beta trwała od 25 do 29 sierpnia. Jeszcze raz zapraszam!
TWÓRCY: Ubisoft
WERSJE: PC / X360 / XONE / PS4
PREMIERA: 11.11.2014r.

www.jarock.pl



WRAŻENIA:
Bo ja muszę graaaaać!!!
Na początek trochę moich refleksji. :) Na grę w ogóle nie czekałem, gdyż, iż, ponieważ a) jest wyścigówką, b) moje zasoby pieniężne raczej nie wystarczą na jej zakup i c) po prostu nie. Ale gdy zobaczyłem betę, dowiedziałem się, że jest darmowa - mój stosunek do tej gry kompletnie się zmienił. Od razu zapisałem się do zamkniętą betę (strasznie późno dostałem klucz! Ubisoft!) i grałem!!! Jak dla mnie jedynie trochę denerwujący jest model jazdy, ale ja jestem początkujący więc dla mnie wszystko jest dziwne. ;P Mega duży plus za tą niebieską linię przy nawigacji - bardzo ładnie wygląda. Beta The Crew zabrała mi z życia, aż godzinę... I jej nie żałuję, bo pograłem sobie z... DUMĄ. Ogólnie podsumuje to tak, że The Crew wygląda na darmowego zabójcę serii Need for Speed. 
Dosyć duży ten świat...

PLUSY BETY:
+ dużo modeli samochodów
+ GRAFIKA!
+ muzyka
+ zabawa
+ możesz "robić co chcesz"
+ niebieska linia, czyli nawigacja
+ online
+ darmowe
+ świat

MINUSY BETY:
- jeśli macie taki słaby net jak ja to....
- trochę dziwny dla mnie model jazdy
- trochę dziwna "otwartość świata" lub powiedzenie "możesz robić co chcesz"
- tak poza tym nic :P

OCENA WSTĘPNA: -9/10

Dziękuję! Zapraszam do poprzednich postów! Jeszcze dziś będzie jeden! PA!

#######
AUTOR: Wafeg414
#######
FACEBOOK: www.facebook.com/lordsofthegaming
#######
TWITTER: www.twitter.com/lothegamingfp
#######
INSTAGRAM: www.instagram.com/lords_of_the_gaming
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]