sobota, 2 sierpnia 2014

FanArty

Hej wszystkim, tu Keno,
 a to post, w którym będziecie pisać o tym jakie chcielibyście fan arty. Nie wiem czy w ogóle Wam się spodoba taki pomysł, więc to jest pierwsze pytanie (1.Czy chcieli byście serie z fan artami). Ja będę wrzucać filmiki jak rysuję na YouTube, a z YouTube'a na tego bloga. Drugim pytaniem jest jakie gry chcecie, czyli jeśli pierwszą będzie np. Terraria to następny FA będziecie mogli wybrać Wy! A jak macie inne pytania to dopiszcie je w swoich komentarzach. Jeszcze na koniec dodam, że nie jestem jakim mega grafikiem, w rysowaniu postaci nie jestem tak dobry jak niektóre dziewczyny z Waszej i mojej klasy, więc teraz jest najważniejsze pierwsze pytanie. 

Pytania na które odpowiadacie w komentarzach:


- 1.Czy chcielibyście serie z Fan Artami?


- 2. Z jakich gier mam takie rysować?


- 3.???????????????????????? (to są wasze opcjonalne pytania :P)



I to przykład jednego z moich fan artów (z Terrarii).

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]