wtorek, 5 sierpnia 2014

Recenzja FILMU: Strażnicy Galaktyki - Genialny film twórców Avengers

Siedział na sali podczas projekcji filmu wbity w fotel z Magikiem20007: Wafeg414

Witam! Właśnie jesteście świadkami recenzji filmu Strażnicy Galaktyki, na którym byłem z Magikiem20007! Ok, teraz na poważnie. Film jak najbardziej udany, no ale film jak film. Doskonały być nie może. Co jest złe, co jest dobre, co jest bure, a co jest serowe? - dowiecie się w recenzji. :) [Oglądałem w 3D i napisy]
Gatunek - Akcja, Si-Fi, Marvel, studio: Marvel Studio (twórcy Avengers), data premiery - 1.08.2014r. (Polska), reż. James Gunn, scen. James Gunn i Nicole Perlman.
Pytanko... czemu partnerami są CD-Action i (!) Demotywatory!?
OBSADA:
Obsada to chyba najgorsza część filmu, ponieważ niewielu aktorów kojarzę. Aktorzy: Chris Pratt, Zoe Saldana, Dave Bautista, Bradley Cooper, Vin Diesel, Lee Pace, Karen Gillan, Michael Rooker i inni. Ja kojarzę Zoe Saldanę z Avatara (którego nie widziałem i wiecie, że powstaną aż 4 części tego filmu? O.o), Bradleya Coopera (jako Rakietowy Szop) z Poradnika pozytywnego myślenia oraz Lee Pace'a z Hobbita. To naprawdę słabo...
GRA AKTORÓW:
Oto nasi strażnicy :D
Tak jak zawsze - DOBRA. Najbardziej mnie uwiódł dubbing Rakietowego Szopa, gra Draxa oraz Groot'a. :D Oczywiście, reszta też jest dobra. 
SCENARIUSZ (UWAGA! TEN DZIAŁ MOŻE ZAWIERAĆ SPOILER!): 
Pan reżyser i pani Nicole nieźle się spisali. Gdy myślałem, że to już koniec, okazywało się, że to dopiero połowa (zakończenia). Jednak oczywiście, zakończenie normalne - (za przeproszeniem) d**y nie urywa. Jedna główna postać miała zginąć, ale reszta jest do przewidzenia , zginęli tylko źli, no i oczywiście zwiastun kolejnej części (:D) i happy end! Jednak pomimo tego wszystkiego, mi się bardzo podobało.
ORYGINAŁY FILMU:
Oryginałów będzie dużo - co świadczy dobrze o tym filmie. :D Najpierw - MARVEL. Jeśli nie wiecie czemu odsyłam do recenzji filmu X-Men: Days of Future Past. Dalej. Muzyka i efekty specjalne są wspaniałe i uwiodły mnie bardziej niż w Jak wytresować smoka 2. Twierdzę, że
TEN FILM JEST LEPSZY NIŻ GWIEZDNE WOJNY. 
Efekty 3D również nie są najgorsze. W filmie występują różnorodni kosmici. I like it! I ostatni oryginal...... HUMOR SZOPA. Jest najlepszy! Jeszcze nigdy tak się nie śmiałem przy filmie, który nie jest komedią. Chociaż... to był najśmieszniejszy film jaki widziałem zaraz przed Stażystami. No i to już końcówka! Zapraszam Was do podsumowania, komentowania i sekretnego działu! 
OKIEM: Magika20007:
Witam! Z wszystkich filmów o herosach ten był najlepszy. Naprawdę polecam!
PODSUMOWANIE:
Obsada: 7/10
Gra aktorów: 9/10
Fabuła: 10/10
Gatunek - Akcja? Udany, Si-Fi Udany, Marvel? To oczywiste :P

OCENA KOŃCOWA: 9+/10
CZY POLECAM? JAK NAJBARDZIEJ! ZWŁASZCZA JEŚLI LUBICIE SCIENCE-FICTION...
Thx za przeczytanie i zapraszam do nadchodzącej recenzji Minecrafta oraz LEGO Hobbita! Żegnam! :D

Ten film to połączenie Marvela, Star Wars i Star Treka... No ale te efekty!!!
#######
AUTOR: Wafeg414 
######
GOŚĆ: Magik20007
#######
KONKURS: http://www.lordsofthegaming.blogspot.com/2014/07/konkurs.html#comment-form
#######
FACEBOOK: www.facebook.com/lordsofthegaming
#######
TWITTER: www.twitter.com/lothegamingfp
#######
INSTAGRAM: www.instagram.com/lords_of_the_gaming
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]