niedziela, 10 sierpnia 2014

Recenzja GRY: Mortal Kombat: Complete Edition

Korzysta z kombosów: Magik20007

 Witam, tutaj Magik20007 a oto recenzja gry: Mortal Kombat: Complete Edition. Z całej serii Mortal Kombat grałem tylko w 4 no i 9 (Complete Edition). Tak więc zapraszam:

Plusy:
„Complete Edition” zawiera wszystkie dodatki DLC, z wyłączeniem tych dedykowanych dla platform Sony. Otrzymujemy czterech bonusowych wojowników - Skarlet, Kenshiego, Raina oraz Freddy'ego Kruegera - i kilkanaście tradycyjnych strojów postaci, a także trzy klasyczne wykończenia Fatality dla Sub-Zero, Reptile'a i Scorpiona.
W kontekście rozgrywki, wersja na komputery osobiste nie oferuje niczego nowego. Trochę szkoda, chociaż nie da się ukryć, że już podstawowe wydanie było wypełnione po brzegi zawartością. Dostajemy świetny tryb historii z dobrze przemyślaną rotacją postaci, różnego rodzaju pojedynki i kilka rodzajów wyzwań oraz trybów testujących umiejętności. Naprawdę jest co robić, a ukończenie fabularnego wątku to tylko początek przygody.Zabawę przedłuża również tryb sieciowy, a raczej - przedłużałby, gdyby korzystanie z niego było komfortowe. Gra ta dodaje nam też nie limitowaną liczbę kombosów, wiele ciosów x-reyowych oraz wielką ilość nie kontrolowanego wybuchu krwi.



Minusy:
Wersja PC cierpi na problemy związane z jakością połączenia, przez co często pojawia się opóźnienie przeszkadzające w rozgrywce. Nie wiadomo, czym jest to powodowane - być może gra nie dzieli użytkowników według regionów geograficznych. Na dziesięć pojedynków, tylko w trzech nie zauważyłem spadków płynności. Kolejnym minusem jest (według mnie) granie na klawiaturze, bo po prostu nie da sie zapamiętać gdzie są wszystkie ataki, np. wygrałem walkę i przyszedł czas na fatality...no i d**a! Żeby zrobić odpowiednią kombinacje ruchu musiałem zapisać ją sobie na  kartce....albo po porostu waliłem głową o klawiaturę i magicznym cudem udało mi się zrobić fatality....

Zdanie na Koniec:


Pomimo wszystkich minusów myślę, że szybko się nie znudzi!
Ocena Końcowa: 6+/10

No to żegnam! Do następnego razu!
Ocena końcowa: 6=

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]