poniedziałek, 18 sierpnia 2014

HITY GAMESCOM 2014!

Czekał tylko na ten dzień: Wafeg414

Witam Was w.... HITACH GAMESCOMU 2014! Tak, tak GC14 zbliża się ku końcowi, więc pora na spisanie hitów. Uwaga! Niektóre gry mogły już występować w Hitach targów E3 redaktora Kamila7715, więc jeśli nie jesteście zainteresowani ponownym czytaniem konkretnych tytułów, szukajcie tych których nie czytaliście, a takowe na pewno się znajdą. :)
Opisuję ok 30 gier, między innymi:



ZAPRASZAM! :D


WIEDŹMIN 3: DZIKI GON
TWÓRCY: CD PROJEKT RED
WERSJE: PC / XONE / PS4
PREMIERA: 24.02.2015r.
Czy czekam? Nie wiem, jeszcze się nie zdecydowałem, ale raczej tak.

+ Geralt nauczył się skakać :D
+ Słowiańskie nutki
+ Polskie
+ Walka
+ Tylko na na next-geny, czyli grafika
+ Świat 35 razy większy od Wiedźmina 2
+ "Krwista"
+ Obniżony poziom trudności...

- ..., ale wciąż jest trudna
- Cena
- Jeszcze sobie poczekamy...
- Drętwi ludzie

Od Wafega: "Najlepsza gra RPG ostatnich lat!", "Zdobywca ponad 120 nagród na E3 (na Gamescomie nawet nie miał nominacji!?)!" itp. itd. Ja tą polską produkcję mogę opisać w dwóch słowach: POLSKIE CUDO.

THE SIMS 4
TWÓRCY: EA / Maxis
WERSJE: PC
PREMIERA: 02.09.2014r.
Czy czekam? Tak

+ Nowy, lepszy creator Sima i domu
+ Styl chodzenia
+ Interfejs
+ Więcej prac
+ Historia nie toczy się sama z siebie, czyli np. nasz Sim nie pocałuje swojej sąsiadki jeśli zostawimy go samego
+ Większy nacisk na emocje

- Średniawa grafika
- Brak małych dzieci i basenów
- Spodziewajmy się 1000 dodatków
- Odgrzewany kotlet

Od Wafega: Pomimo minusów, ten odgrzewany kotlet bardzo dobrze się zapowiada. Chyba spędzę z nim naprawdę dużo czasu, a to już niedługo!

DON'T STARVE: TOGETHER (DLC)*
TWÓRCY: Klei Entertaiment
WERSJE: PC / PS4 (?)
PREMIERA: późne lato 2014
Czy czekam? Tak

+ Fajne rozwiązania np. czatu
+ Jak zginiemy stajemy się duchem i musimy znaleźć drewnianą figurkę jakiejś postaci, aby móc ponownie grać
+ Zabawa z przyjaciółmi!

- Nic więcej nie wiemy

Od Wafega: Już nie mogę się doczekać, aby grać w DS i to jeszcze z przyjaciółmi! Nawet mam ekipę. Szkoda tylko, że nie znamy dokładnej daty premiery...
* - gry nie było na GC.

LEGO BATMAN 3: BEYOND GOTHAM
TWÓRCY: TT GAMES / WARNER BROS. GAMES
WERSJE: PC / X360 / XONE / Wii U / 3DS / PS3 / PS4 / PSV
PREMIERA: 14.10.2014r.
Czy czekam? Jasne!

+ Opuszczamy Gotham, lecimy w kosmos
+ Stroje dla Batmana, Robina, Cyborga, Lexa i Jokera
+ Humor
+ Pełno postaci z DC Comics
+ Nawet grafika
+ Coś na wzór misji Deadpoola z LEGO MARVEL

-+ Schematy z LEGO MARVEL

- Monotonia
- Póki co, zamknięty świat

Od Wafega: Gra zapowiada się świetnie i jest szansa, że pobije LEGO MARVEL. Ale może by tak TT trochę zastopował produkcje swych gier, co?

ASSASSIN'S CREED: UNITY
TWÓRCY: Ubisoft
WERSJE: PC / XONE / PS4
PREMIERA: 28.10.2014r.
Czy czekam? Pewnie!

+ Adaptywna Mechanika Misji - schemat misji będzie się zmieniać w zależności od tego jak postąpimy
+ Paryż w skali 1:1
+ Rewolucja Francuska
+ Kooperacja do 4 osób
+ Można wchodzić do budynków
+ Tłum na ulicy może liczyć aż 1000 osób!
+ Interakcje ludzi i starżników
+ Postać Elise
+ Nowy system walki
+ Na next-geny, czyli grafika
+ Lepszy parkour i animacje postaci

- Trochę mały wybór broni
- Brak grywalnej kobiety
- Na GC nie dowiedzieliśmy się o niczym nowym

Od Wafega: Na Unity czekałem, bo czekałem, lecz teraz odliczam tylko dni do premiery. Zapowiada się na najlepszego Assassyna EVER ( :P ).

CALL OF DUTY: ADVANCED WARFARE
TWÓRCY: Activision / Sledgehammer Games
WERSJE: PC / X360 / XONE / PS3 / PS4
PREMIERA: 04.11.2014r.
Czy czekam? Tak

+ Akcja toczy się w roku 2058
+ Bronie
+ Drony, egzoszkielety itp.
+ Gramy tylko 1 postacią
+ Grafika!
+ Fabuła

- Jest już trochę odgrzewanym kotletem

Od Wafega: Jedna z najbardziej wyczekiwanych gier przeze mnie tego roku. Mam nadzieję, że to ta odsłona będzie tą rewolucyjną dla serii.

DYING LIGHT
TWÓRCY: Techland / Warner Bros. Games
WERSJE: PC / X360 / XONE / PS3 / PS4
PREMIERA: luty 2015
Czy czekam? Raczej tak

+ Polskie
+ Umiejętności parkour'u
+ Kooperacja
+ Bronie
+ Nocą się dopiero zaczyna jazda!
+ Ciekawe tryby multi

- Takie drugie Dead Island
- Na GC nie dowiedzieliśmy się niczego nowego

Od Wafega: Grę miałem już na oku tak mniej więcej miesiąc po jej poczęciu. Jestem strasznym "bojączkiem", ale dla tej gry chyba przełamię strachy... oczywiście nie sam.

HALO 5: GUARDIANS
TWÓRCY: 343 Industries / Microsoft Studios
WERSJE: XONE
PREMIERA: 2015
Czy czekam? Raczej tak

+ Powrót Master Chiefa!
+ Halo Channel
+ Grafika...

- ..., ale wnioskuje to na podstawie animacji obydwu trailerów, bo innych nie ma
- Prawie nic nie wiemy, tylko że beta testy trybu mutliplayer będą dostępne 29 grudnia dla posiadaczy gry Halo: Master Chief Collection

Od Wafega: Yyyy... Nie wiem co o tej grze myśleć, ale modlę się o to, aby była dobra. ;D

DESTINY
TWÓRCY: 343 Industries / Activision Blizzard
WERSJE: X360 / XONE / PS3 / PS4
PREMIERA: 09.09.2014r.
Czy czekam? W ewentualności = jak mi wystarczy pieniędzy xD

+ Świetne Si-Fi
+ Multiplayer
+ Za niedługo premiera!
+ Akcja dzieje się w Rosji ( xD )
+ Grafika
+ Customizacja postaci
+ Trzy "frakcje" do wyboru (nie znam się na grach RPG)

Od Wafega: Bardzo ciekawa gra, ale raczej nie będzie ona w moją kolekcję, ponieważ nie wiem czy wystarczy mi moich funduszy i czy dla niej trzeba mieć XBOX LIVE, a sami wiemy, że jest płatny...

YOSHI'S WOLLY WORLD 
TWÓRCY: Nintendo
WERSJE: Wii U
PREMIERA: 2015
Czy czekam? Jakbym miał Wii U, na pewno bym kupił!

+ Niezła platformówka dla całej rodziny
+ SWEET!
+ SWEET!
+ no i... SWEET!

- NIC

Od Wafega: Jakbym miał Wii U, na pewno ograłbym tę grę trzy razy, bo jest piękna! Nie ma to jak skakać sobie włóczkowym, dzieckiem dinozaurem, nie?

THE ORDER: 1886
TWÓRCY: Ready at Dawn / Sony Computer Entertaiment
WERSJE: PS4
PREMIERA: 17.02.2015r.
Czy czekam? Niby jak?

+ Ciekawe bronie
+ Fabuła
+ Potwory
+ Zadbano o najmniejsze szczegóły

- Trochę zniechęcająca
- Wszystko... jest takie.... ponure

Od Wafega: Bardzo ciekawa gra i szkoda, że tylko na PS4. :(

BATTLEFIELD HARDLINE
TWÓRCY: EA / DICE / Visceral Games
WERSJE: PC/ X360 / XONE / PS3 / PS4
PREMIERA: marzec (?) 2015
Czy czekam? Nie

+ Twórcy wzięli się w garść i postanowili jeszcze dłużej popracować nad ich dziełem
+ Ciekawy gameplay
+ Będziemy agentami
+ Ciekawa zdolność jak: "Ręce do góry!"

-+ Tryb multiplayer

- Piloci będą musieli się zadowolić helikopterami
- Trochę psuje BF-a
- Zbyt podobna do BF4

Od Wafega: Gra mnie w ogóle nie interesuje, ale to co pokazało EA na swojej konferencji, muszę przyznać pokazało klasę. Tylko, żeby seria BF nie stała się kryminałem...

KIRBY AND THE RAINBOW CURSE
TWÓRCY: Nintendo / HAL Laboratory
WERSJE: Wii U
PREMIERA: 2015
Czy czekam? To samo co z Yoshim

+ Gramy rysikiem :)
+ SWEET!
+ Lekka fabuła :)

- Na GC chyba nawet nie było dema...

Od Wafega: Dokładnie to samo co z Yoshim :) Gdybym miał Wii U na pewno bym ten tytuł zakupił. Jestem przekonany, że będzie jedną z najlepszych platformówek roku 2015. :D

QUANTUM BREAK
TWÓRCY: Remedy Entertaiment / Microsoft Studios
WERSJE: XONE
PREMIERA: 2015
Czy czekam? Jest szansa...

+ Chyba najciekawszy exclusive na XONE
+ Sterujemy czasem
+ Grafika
+ Ciekawy gameplay

- Mam wrażenie, że wrogowie ogłupieli

Od Wafega: Według mnie, najciekawszy exclusive na Xbox One. Jest nawet lepszy niż inFamous, a to właśnie jego brakowało mi na konsolę Microsoftu (i LBP).

FIFA 15 
TWÓRCY: EA Sports
WERSJE: PC / X360 / XONE / Wii (?) / 3DS / PS3 / PS4 / PSV ( zupełnie jak TT, nie?)
PREMIERA: 23.09.2014r.
Czy czekam? Jeśli na 100% kupię XONE, to tak

+ Lewandowski i Messi na okładce :3
+ Realistyczniejszy lot piłki
+ Bójki między piłkarzami
+ Grafika
+ W końcu dobrze zrobili Messiego xD
+ Rewolucyjni bramkarze
+ To ma być ta rewolucja! (?)

- Odgrzewany kotlet. EA staje się takim drugim TT. :P
- Demo dopiero za miesiąc
- Czemu na Wii, a nie na Wii U? xD
- Brak możliwości meczy na księżycu (Kamil7715 wie o co chodzi :P )

Od Wafega: Gra chyba musi być taka dobra, bo ktoś kto nienawidzi i tępi piłkę nożną (czytaj: Wafeg414) się do niej przekonał. A tak btw, zaczynam podejrzewać, że TT i EA są bliźniakami. xD

SUPER SMASH BROS.
TWÓRCY: Nintendo / Bandai Namco
WERSJE: Wii U / 3DS
PREMIERA: 3DS - 03.10.2014r.         Wii U - 12.2014r.
Czy czekam? Gdybym miał Wii U...

+ Nawalanka!
+ Dużo postaci od Nintendo jak: Mario, Link, Sonic itp.
+ Dużo planszy
+ Rodzinna i ciekawa

- Obie wersje nie mogły przecież wyjść w tym samym czasie, nie?
- Grafiką nie powala

Od Wafega: To samo co z Kirbim i Yoshim. Ale zdaje mi się czy redaktor Keno nie jest zainteresowany tym tytułem? Hm?

LITTLEBIGPLANET 3
TWÓRCY: Media Molecule / Sony Computer Entertaiment
WERSJE: PS3 / PS4
PREMIERA: listopad 2014
Czy czekam? NIE.

+ Powrót fajnej platformówki
+ Rodzinna
+ Więcej "postaci"

- Tylko na PS :(((

Od Wafega: ..... Przepraszamy, ale Wafeg414 nie mógł dla Was napisać nic o LBP3, ponieważ zmarł z depresji spowodowaną tym, że taka fajna gra nie wychodzi na konsolę Xbox. Przepraszamy za utrudnienia. 

RISE OF THE TOMB RAIDER
TWÓRCY: Crystal Dynamics / Eidos
WERSJE: XONE (czasowo)
PREMIERA: (raczej listopad) 2015
Czy czekam? Nie jestem zbyt wielkim fanem Lary, ale zastanawiałem się nad kupnem jej poprzedniczki. Teraz wiem, że tą kupie. :D

+ Powrót Lary :)
+ Za scenariusz odpowiada wciąż ta sama osoba
+ Jest szansa, że akcja będzie się dziać w mroźnych klimatach
+ Powrót... ŁUKU!

- ??? Nic więcej nie wiemy

Od Wafega: To samo co w "Czy czekam?".

SPLATOON
TWÓRCY: Nintendo
WERSJE: Wii U
PREMIERA: 2015
Czy czekam? Gdybym miał tą konsolę... Chyba jednak ją kupię xD

+ Świetna!
+ Rodzinna
+ Imprezowa
+ Ciekawa
+ Nawet fajna grafika
+ Bardzo ciekawy pomysł

- ......... NIC!

Od Wafega: Jak mogłem zdzierżyć Kirbiego, Yoshiego i SSB, tak tego nie mogę - DLACZEGO TYLKO NA WII U!!!??? Achhh....

SCREAMRIDE
TWÓRCY: Frontier Developments / Microsoft Studios
WERSJE: X360 / XONE
PREMIERA: 2015
Czy czekam? Nie

+ Oryginalny pomysł
+ Gratka dla fanów Rollercaster Tycoon
+ Będzie się można pobawić w mordercę, hue, hue

- Nie zbyt interesujący tytuł

Od Wafega: Tytuł taki sobie, ale ja się jeszcze z takim pomysłem nie spotkałem. :D Fajnie, że tylko na Xbox'y.

ASSASSIN'S CREED: ROGUE
TWÓRCY: Ubisoft
WERSJE: X360 / PS3
PREMIERA: 11.11.2014r.
Czy czekam? Najprawdopodobniej kupiłbym jeśli miałbym jakiegokolwiek past-gena

+ Gramy Templariuszem
+ Fabuła od strony Templariuszy
+ Nowe lokacje jak Nowy Jork, Arktyka itp.
+ Nowe bronie
+ Kilka nowych rzeczy
+ Powrót żeglugi

- Ten sam interfejs co AC4
- Te samy ruchy postaci jak w AC4
- Te same znajdźki co w AC4
- Takie jakby sprawdzone DLC do AC4

Od Wafega: Ta gra powinna się nazywać Assassin's Creed IV: Black Flag 2. Chyba konkretnie tą grę podsumowałem, nie? A myślałem, że będzie czymś.... DOBRYM!

FARMING SIMULATOR 15 
TWÓRCY: GIANTS Software / Focus Home Interactive
WERSJE: PC / X360 / XONE / PS3 / PS4
PREMIERA: grudzień 2014
Czy czekam? Nie-eee-eeeeeeee-e-eee

+ Przenosimy się do Skandynawii
+ To czym nas FS zawsze zachwycał
+ Zarządzanie lasem (WHAT?)
+ Pojawiła się myjnia
+ Wróciła na duże platformy sprzętowe

- Coś w stylu TT i EA lub FIF-y i LEGO

Od Wafega: Mnie symulatory w ogóle nie interesują (ale w sumie każda gra to symulator), ale jest chyba ktoś kogo symulatory interesują, nie?

METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN
TWÓRCY: Konami
WERSJE: PC / X360 / XONE / PS3 / PS4
PREMIERA: luty 2015
Czy czekam? Nie

+ Powrót postaci z poprzednich odsłon
+ Moc kartonu!
+ Śmieszne xD

- Moc kartonu!
- Jeśli to ma być skradanka na miarę Assassin's Creeda (nie znam się na serii MGS) to...

Od Wafega: Hahahahahahahahahahaha! XD

DEAD ISLAND 2
TWÓRCY: Yagger / Deep Silver
WERSJE: PC / XONE / PS4
PREMIERA:  2015
Czy czekam? Nie

+ Gameplay!
+ Ciekawe bronie
+ Szaleństwo!
+ Od razu demo!
+ Coop

- Przecież to nie wyspa!
- Trochę niepokoi...

Od Wafega: Deep Silver chyba ma w zwyczaju robić szalone gry... Chyba fakt, że Los Angeles to nie wyspa mówi sam za siebie...

TOM CLANCY'S THE DIVISION 
TWÓRCY: Ubisoft
WERSJE: PC / XONE / PS4
PREMIERA: 2015
Czy czekam? Sam nie wiem...

+ Epickie!
+ Święta Bożego Narodzenia
+ Trailer
+ Sandbox
+ Grafika
+ Fabuła
+ Wrogowie to niekoniecznie muszą być boty, a np. ludzie...

- Na GC14 nic nowego się nie dowiedzieliśmy :P

Od Wafega: The Division to jedna z gier, która robi na mnie naprawdę duże wrażenie... A trailer, w sumie taki sobie, ale rozgrywka jest bardzo ciekawa (wow! ciągle tylko ciekawe i ciekawe. Może pora na zmianę słownictwa?).

ŚRÓDZIEMIE: CIEŃ MORDORU
TWÓRCY: Monolith Productions / Warner Bros. Games
WERSJE: PC / X360 / XONE / PS3 / PS4
PREMIERA: 30.10.2014r.
Czy czekam? Nie

+ System nemesis
+ Grafika
+ Fabuła
+ System walki
+ Parkour

- Cena
- Czy mi się wydaje czy świat jest trochę... MAŁY?

Od Wafega: Jak nie lubię gier o Śródziemiu (nie chodzi mi o LEGO) tak ta prezentuje się bardzo dobrze. ;D

MASS EFFECT 4
TWÓRCY: EA / BioWare
WERSJE: PC / X360 / PS3 / Wii U
PREMIERA: Jeszcze nie ogłoszona
Czy czekam? Nie

+ Pożegnamy Sheparda
+ Akcja toczyć się będzie na drugim końcu galaktyki
+ Grafika
+ Będzie!

- Nie znamy daty premiery

Od Wafega: Mass Effect 4 może być naprawdę dobrą grą zwłaszcza, że BioWare tworzy grę "interaktywnie" z fanami. Ale mamy tyle niedokładnych informacji, że nie wiem co o tym myśleć. xP

DRAGONA AGE: INKWIZYCJA
TWÓRCY: EA / BioWare
WERSJE: PC / X360 / XONE / PS3 / PS4
PREMIERA: 18.11.2014r.
Czy czekam?

+ Najbardziej wyczekiwany RPG tego roku
+ Gratka dla fanów serii
+ Grafika
+ Gameplay robi wrażenie

- Cena
- EA - tu musi pójść coś nie tak xD

Od Wafega: Do DA zawsze byłem nastawiony negatywnie, lecz to co pokazali elektronicy na konferencji EA (a raczej BioWare).... Powiem to tak - polubiłem gry RPG. :)

LORDS OF THE FALLEN
TWÓRCY: CI Games / Bandai Namco Games
WERSJE: PC / XONE / PS4
PREMIERA: 31.10.2014r.
Czy czekam? Nie

+ Polskie
+ Ciekawy RPG
+ Rozbudowana historia
+ Grafika

- Starcia z bossami są czasem długie i nudne
- Cena? Nawet do 300zł na XONE

Od Wafega: Z racji, że moja styczność z Lords of the Fallen była krótka więc nie mogę się zbytnio o tej grze wypowiadać. Jednak zapowiada się ciekawie... A premiera w ten sam dzień co Assassin's Creed: Unity!

MORTAL KOMBAT X
TWÓRCY: NetherRealm Studios / Warner Bros. Games
WERSJE: PC / X360 / XONE / PS3 / PS4
PREMIERA: 2015
Czy czekam? Nie

+ Bijatyka!
+ Gratka dla fanów serii
+ Nowe postacie
+ Średniej jakości grafika

- Cena?
- Data premiery!

Od Wafega: O tej grze już mówiłem tyle ile mogłem, ponieważ nie za bardzo lubię ta serię. Ale cała nadzieja leży w rękach Magika20007 (jaka nadzieja? nie mam pojęcia xD )!

FAR CRY 4
TWÓRCY: Ubisoft
WERSJE: PC / X360 / XONE / PS3 / PS4
PREMIERA: 18.11.2014r.
Czy czekam? W ewentualności...

+ Da się ujeżdżać słonia!
+ Himalaje, Kyrat
+ Znów "psychiczna" postać
+ Niezła demolka!
+ Fabuła
+ Przykład sandboxu
+ Grafika
+ Bronie!
+ Możesz rozdać 10 kluczy swoim znajomym do gry z tobą w kampanii nawet jeśli nie mają własnego egzemplarza gry...

- ..., ale tylko na PS4
- Cena!

Od Wafega: Gra zapowiada się epicko! Prawie jak Far Cry 3 tylko, że jak już to nie będzie misji "ukradnij marihuanę" tylko "ukradnij ryż". :P

STAR WARS: BATTLEFRONT
TWÓRCY: EA / DICE
WERSJE: XONE / PS4
PREMIERA: 2015
Czy czekam? Ja nie...

+ Gra powstaje we współpracy z Lucas Arts, aby była najdokładniejsza fabuła itp.
+ Grafika
+ Realistyczne latanie na Endorze
+ Hoth prezentuje się nawet dobrze

- Nic nowego na GC się nie dowiedzieliśmy
- Nie mamy prawie żadnego fragmentu rogrywki

Od Wafega: Tym kosmicznym i nieobecnym akcentem kończymy hity GC14. Jutro podsumowanie! Tak więc komentujcie, zostawiajcie swoje opinie, thx za przeczytanie (to dla mnie była mega frajda!), więc Pa!

#######
AUTOR: Wafeg414 
#######
KONKURS: http://www.lordsofthegaming.blogspot.com/2014/07/konkurs.html#comment-form
#######
FACEBOOK: www.facebook.com/lordsofthegaming
#######
TWITTER: www.twitter.com/lothegamingfp
#######
INSTAGRAM: www.instagram.com/lords_of_the_gaming
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!

4 komentarze :

  1. Simsy to najlepsza Gra jak istnieje na tym świecie ;d

    Pozdrawiam ;d i zapraszam
    http://bluberryflavor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedźmin 3 :* czekam na trójkę :D Dzięki za krótki,fajny bez zbędnych elementów opis gry :)
    Zapraszam :
    http://kronikasmierci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na Tomb Raidera i Wiedźmina :d

    http://i-can-make-you-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog :)
    Obserwuję i komentuję, liczę na rewanż :)
    http://illusionbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]