wtorek, 5 sierpnia 2014

Przegląd GIER MOBLINYCH: Don't touch the spikes - mocny konkurent Flappy Birda + Wstęp


Będzie grał w gry (mobilne): Kamil7715
Witam, tu Kamil7715 a to moja nowa seria o grach na Androida.  Na początek trochę informacji:
- Seria o grach przeglądarkowych zostaje zawieszona,
- Platformy testowe to Samsung Galaxy S3 oraz Prestigio Multipad Ultra Duo 2.0 3G,
Będą ty wyłącznie pokazywane gry na Androida, które według mnie są warte uwagi i są darmowe, bez wirusów.
Więc zaczynam. Pierwszą grą którą zaprezentuję będzie Don't touch the spikes.  Gra ma ambicje, aby stać się hitem na miarę Flappy Bird. Spełnia wszystkie wymogi:
- Waży poniżej 10 MB,
- Wkurza,
- Denerwuje,
- Wciąga,
- Jest prosta,
- Gramy ptakiem,
- Podskakujemy.
W grze jest szeroki wachlarz ptaków do zakupu. Ja na razie mam tylko 2 ptaki, podstawowego i niebieskiego. Gra polega na manewrowaniu (poprzez podskakiwanie) tak, aby nie uderzyć w załamaną część ściany. Po drodze możemy spotkać cukierki, za które kupujemy nowe ptaki. Gra nie należy do najłatwiejszych.  Mój high score to 21, a rekord świata wynosi 500 (w chwili pisania posta). Gra jest zintegrowana z aplikacją "Gry Google Play". Możemy zdobywać osiągnięcia, typu zagraj 2000 razy, albo zdobądź 200 punktów. Oceny nie będzie,  bo kto napisał, że to recenzja?
Gra jest dostępna za darmo w sklepie Google Play.
Do następnego razu,
Kamil7715

3 komentarze :

  1. Nie jestem fanką takich gier, ale wydaję się być całkiem ciekawa. ;d

    Zapraszam do siebie: http://miyuu-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy i fajny pomysł na blog :)
    Fajny szablon sam robiłeś?
    Życzę powodzenia i zapraszam do siebie:
    opposites-never-attract.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szablon sam robiłem we współpracy z redaktorem Keno :-)

      Usuń

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]