czwartek, 18 czerwca 2015

E3 2015: Street Fighter V | Mirror's Edge Catalyst

Witam!
A oto po wczorajszym poście z Mad Max'em i nowym Sniper: Ghost Warrior w roli głównej przyszła pora na bijatykę i zręcznościówkę od EA. Zapraszam!


STREET FIGHTER V

DEWELOPER: Capcom
WYDAWCA: Capcom
PLATFORMY: PC / PS4
PREMIERA: 2016

 W swoich oczekiwaniach na E3 2015 wspominałem o "powrocie bijatyk", ale wyraźnie zaznaczyłem, że chciałbym nowego, "niejapońskiego" IP. Niestety - nie doczekałem się tego. Dlatego gdy miałem wybierać pomiędzy Tekkenem 7 i nowym "Ulicznym Wojownikiem" byłem lekko zawiedziony, ale nie bez powodu wybór jednak padł na to drugie. Pomimo tego, że dziwny wygląd Birdiego mi nie zbyt "pasi" nowy SF wygląda bardzo obiecująco.
 Lista ujawnionych dotąd postaci nie jest jakaś wielka - ale czego się dziwić do premiery zostało jeszcze trochę czasu. Póki co wiemy, że skład "fajterów" prezentuje się tak: Ryu, Chun-Li, Nash, M. Bison, Cammy i Birdie. Rozgrywka w tej części jest wolna, ale stawia na bardziej taktyczne zagrania. W "piątce" dostaniemy również kilka innowacji - kontry będą wykonywane za pomocą V-Trigger. Natomiast w defensywie użyjemy V-Skill. Oczywiście, każda z postaci będzie miała oryginalną moc i animację, np. Birdie po użyciu V-Trigger je papryczkę chilli i... staje się czerwony. Tak jak mówiłem - powagi zero. Ultra Combo zostaje teraz zastąpione przez Critical Arts, które aby wykonać trzeba nabić cały pasek EX.
 Z map póki co widzieliśmy "Kings Cross" i coś w stylu Chinatown. Fajnie się zapowiada? Jeśli jesteście posiadaczami Xboksa One, a macie chrapkę na nowego SF, musicie PRAWDOPODOBNIE poczekać na jakąś wersję Utlra, Turbo, czy Ultimate Edition. Jeśli natomiast macie PS4 - już 23 lipca będziecie mogli sprawdzić czy posiadacze Xboksa faktycznie mają czego zazdrościć podczas bety multiplayera. Co ja sądzę? Dla mnie dalej królem bijatyk tej generacji jest MK X... Ale i tak - Hadouken!



MIRROR'S EDGE CATALYST 

DEWELOPER: DICE
WYDAWCA: Electronic Arts
PLATFORMY: PC / XONE / PS4
PREMIERA: 26.02.2016r.

 Kim trzeba być, aby drugą częścią całkiem niezłej przygodowej zręcznościówki, był reboot tej marki? Aha, tak. Zapomniałem - Electronic Arts.
 Mirror's Edge dalej znajduje się w moim koszyku gier na Steamie "Lista życzeń". Jak tak dalej pójdzie to do tej listy dołączy również jej reboot. Na E3 2015 pojawił się grywalny nowy ME, więc znamy więcej szczegółów. "Plejtesterzy" wychwalają kierunek artystyczny w jaki poszła seria, biel wygląda olśniewająco podobnie jak samo miasto Glass nocą, które podobno wygląda przecudownie.  Fabularnie gra skupia się bardziej na samej osobowości Faith, chociaż swojego wątku doczeka się temat inwigilacji i braku prywatności w otaczającym nas komputerami świecie. No właśnie - świat. Produkcja jest bez podziału na poziomy, a całe otoczenie to jeden wielki spójny teren. Jestem lekko sceptycznie nastawiony na to, ale niech im będzie. Lokacje będą przepełnione wyzwaniami, zagadkami, czy nawet wyścigami.
 Jeśli zaś chodzi o rozgrywkę to do znanej nam z pierwszej części formuły dorzucono/odrzucono kilka rzeczy, m.in. walka jest bez broni palnej (tylko broń biała), czy to, że nasza bohaterka ma do dyspozycji finshery. W demie, natomiast, były do rozegrania trzy misje: pierwsza polegała na ściganiu się z przyjacielem, druga polegała na hakowaniu billboardów, aby usunąć rządową propagandę. Trzecia misja dotyczyła ucieczki z przejętą pamięcią USB po drodze omijając przeszkody i walcząc z przeciwnikami. Czyli tak jak w klasycznym ME.
 Prezentacja odbywała się w stałych 60 klatkach na sekundę na komputerach osobistych. Jak będzie na konsolach nietrudno się domyślić. To jak? Tyle Wam wystarczy, aby nie móc doczekać się na ten projekt?


I jak czekacie na coś z tego duetu? :) ▲ Wafeg

Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

#######
AUTOR: Wafeg
#######
#######
#######
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!
#######
POPRZEDNIE POSTY:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]