czwartek, 11 czerwca 2015

[SPECIAL] Rok z naszym blogiem! - Czego oczekuję po tegorocznym E3?

Witam!
Dokładnie wczoraj minęła rocznica od momentu założenia naszego bloga! Możecie się pochwalić od jak dawna z nami jesteście! Niestety też tym samym znaczna część redakcji odeszła, ponieważ nie podzielała takiego zaangażowania jak ja, które i tak było bardzo małe (o czym świadczy rekordowo niska ilość postów w maju 2015). No cóż, może się nawrócą, ale do tego czasu mam nadzieję, że samemu sobie poradzę! :D To zapraszam do speciala!


Do E3 2015, czyli największego święta graczy w Los Angeles, zostało jeszcze tylko 5 dni! Przypominam: 16-18 czerwca! Z tej okazji special będzie o temacie "Czego oczekuję po E3 2015". Za mało jeszcze nasz blog istnieje, aby były takie wspominki, dlatego w tym roku wyjątkowo będzie taki DZIWNY  special. No, ale co? Krótki i treściwy special lepszy niż długi, nudny i bezpłciowy, c'nie? :D


CZEGO OCZEKUJĘ?

Zacznijmy od przyziemnych spraw - na fantazjowanie przyjdzie czas za chwilę. Otóż, na pewno chętnie zobaczę materiały z gier, na które czekam w tym roku: Assassin's Creed: Syndicate (choć nie jestem do niej przekonany, ale, Ubiosft, wierzę w ciebie!), LEGO Marvel Avengers i Rise of the Tomb Raider. Co do gier z 2016 roku to jedyną grą, na którą czekam jest Quantum Break... podczas gdy jego twórcy zapowiadają swoją nieobecność w trakcie targów w Los Angeles. Nosz, ja pier....
Chętnie bym również zobaczył jakiś gameplay z produkcji, na które nie czekam a na pewno warto śledzić. Mam na myśli takie gry jak: Just Cause 3, Fallout 4, Mirror's Edge Catalyst, Star Wars: Battlefront (2015), Uncharted 4, Mad Max, czy The Legend of Zelda Wii U.
Co do konsol - mam nadzieję, że pokażą pazur. Nie oczekuję jeszcze wersji Slim, nowych padów, czy VR (swoją drogą - MS współpracuje z Oculusem, szok!). Oczekuję tylko gorących gier, które wypalą mi oczy z powodu pięknej grafiki. Które spowodują, że porzucę wszystkie książki, bo fabuła będzie nieziemska. Które spowodują, że zapuszczę się z ocenami, bo gameplay będzie tak wciągający, że nie będę mógł się oderwać. Które będą miały muzykę tak świetną, że będę jej słuchał godzinami. To czego oczekuję od nowych konsol. Przełomu.



Teraz pora na fantazję - oczekuję renesansu moich ulubionych gatunków. Mam już dość, strzelanin i przygodówek-akcji, które mają zrewolucjonizować ten rynek, a tak naprawdę to kolejne tasiemce. Chciałbym zobaczyć powrót bijatyk i platformówek. Jeden Mortal Kombat wiosny nie czyni, bo o ile SF 5 zapowiada się ciekawie, tak Tekken 7 wygląda dla mnie jak... jak... coś złego. Nie chcę nowej części MK, ale chciałbym jakieś zupełnie nowe IP bardziej realistyczne i poważniejsze od Tekkena i o wiele szybsze od Street Fightera (i nie z ręki Japończyków!!!). To moje marzenie. Co do platformerów - koniec z indorami! Ubisoft chyba pora na nowego Raymana, co nie? Jeszcze lepszego niż Rayman Legends? No ja mam nadzieję... Ewentualnie reboot Prince of Persia w klimatach bardziej platformówko-skradankowych niż przygodówki (chociaż to by było mało prawdopodobne, bo wtedy by wyglądał jak brzydsza siostra AC). Ale to tylko marzenia... No i na zapowiedź Red Dead Redemption 2 i Half-Life'a 3 też bym się nie obraził :>


"DUZI GIGANCI" - CO CHCIAŁBYM ZOBACZYĆ NA KONFERENCJACH?

15.06 - Bethesda: gameplay z Fallouta 4 i fajna byłaby zapowiedź TES VI...
15.06 - Microsoft: mniej indyków, więcej exów, gameplay z RotTR oraz nowej Forzy i zapowiedź nowego ekskluzywnego nowego IP, które zmiecie mnie z podłogi
15.06 - EA: Mirror's Edge Catalyst, Star Wars: Battlefront (2015) i MOŻE FIFA 16...
16.06 - Ubisoft: AC: Syndicate, nowy Rayman, ew. nowy PoP
16.06 - Sony: koniec indyków, więcej o Projekcie Morpheus i gameplay z U4 (a odżycie PS Vity to marzenie narkomana po małym jaranku...)
16.06 - Nintendo: niezależnie co pokażą i tak będzie świetne, a tak na serio - lepszy gameplay z Zeldy, Mario Makera i ogłoszenie Super Mario Galaxy 3 w zupełności by mi wystarczyło :)
16.06 - Square Enix: Japończycy? meh...
17.06 - PC Gaming Show: więcej info o W10 i... zobaczy się jeszcze!


A jakie są Wasze typy? Jak podobał się special? Jak długo jesteście z nami i co chcielibyście, abym poprawił? Odpowiedzi na wszystkie te pytania chcę widzieć w komentarzach! ▲ Wafeg

Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

#######
AUTOR: Wafeg
#######
#######
#######
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!
#######
POPRZEDNIE POSTY:

3 komentarze :

  1. Gratuluję! Wiem jak trudno jest początkującym blogerom i ci często tracą entuzjazm. Zazwyczaj zawsze jest coś innego do zrobienia, a prowadzenie bloga staje się uciążliwe. To widać. Ja sama chwilami poświęcam naprawdę wiele dla bloga. Nieraz się dostało 1 z czegoś tam, bo musiałam napisać posta na czas, a ja wolałam tych kilkadziesiąt osób nie zawieść i poprawić ocenę. Blogowanie musi stać się pasją inaczej nic z tego. Trzeba poświęcić czas na ciągłe pisanie, ulepszanie bloga, zdobywanie nowych czytelników... Szkoda, że zostałeś tylko ty, ale już od dłuższego czasu widać, że udzielasz się tylko ty.

    Odkąd skończyła się opowieść o Desmondzie jakoś nie śledzę już serii AC. Straciło to już taką magię. Gdyby nie zbyt stary komp w oszczędzałabym kasę na wiele fajnych gier. Szczególnie SW, gdyż kocham to uniwersum, zastanawiałam się też już nad kupnem Dyling Light (jestem w trakcie czytania książki - jedna z lepszych jakie czytałam), ale też nie wiem czy by mi poszedł :(

    Życzę ci powodzenia i kolejnych rocznic. Ja na blogosferze jestem około półtora roku i pamiętam nawet początki tego bloga. Także jeżeli miałbyś jakieś kłopoty zawsze możesz się do mnie zwrócić.
    Jak wiesz zaczęłam jakiś czas temu pisać recenzje filmów, ale kto wie może niedługo spróbuję swoich sił w grach, więc może któregoś dnia udałoby się nam nawiązać też jakąś współpracę :)
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomoc i pozytywne wsparcie! Jakoś przez te ostatnie wydarzenia zastanawiałem się czy tego bloga też nie porzucić, ale później czytam takie komentarze jak twoje i wiem, że nawet dla tych kilku osób warto pisać nawet samemu! Oczywiście, ja jestem otwarty na wszelką współpracę, nawet za niedługo będzie taka z pewną osobą! Jeszcze raz dzięki i życzę aby Twój blog również istniał jak najdłużej. No i, żeby chęci dopisywały - to jest najważniejsze :)

      Usuń
    2. Kiedy zaczynałam była ze mną pewna blogerka dzięki, której nie zrezygnowałam i zdałam sobie sprawę, że nie mogę na początku oczekiwać kokosów, a blogowanie powinno być przede wszystkim przyjemnością, gdy teksty będą szły od serca czytelnicy także to poczują i chętniej z tobą zostaną. Nie wiem ilu mam stałych czytelników, gdybym miała zgadywać może 30-40 i to przy dobrym scenariuszu. Staram się pisać właśnie dla tych kilku osób oraz własnej satysfakcji.
      Dziękuję za życzenia.
      Pozdro.

      Usuń

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]