poniedziałek, 22 czerwca 2015

E3 2015: Podsumowanie - konferencje, zapowiedzi, ankieta i nagrody!

Witam!
Tak jak obiecałem dziś podsumowanie E3. Jak dla mnie osobiście jest to najlepsze E3 od kilku lat - nowe zapowiedzi, elektryzujące niusy, ciekawe pozycje - te targi były świetne!
Zaczniemy od przyznania 5 nagród Lords of the E3 - 3 nagrody główne i dwa wyróżnienia. Następnie będzie moje największe zaskoczenie tegorocznych targów, a później zbiór wszystkich linków.
Oczywiście zapomniałem o wielu ważnych tytułach (Gears 4,Halo 5, Shenmue 3, The Last Guardian, Hitman itp.), za co jestem zły, ale wiadomo - samemu jest trudniej.  Zapraszam!



LORDS OF THE E3 2015


MIEJSCE #3 - UNCHARTED 4: A THIEF'S END
,,TO GRA, KTÓRA SPRAWI, ŻE WIELE OSÓB KUPI DLA NIEJ PS4"
MIEJSCE #2 - STAR WARS: BATTLEFRONT (2015)
,,JEŚLI WIEDŹMIN NIE BĘDZIE GOTY, TO BATTLEFRONT TO ŚWIETNY KANDYDAT"
MIEJSCE #1 - RISE OF THE TOMB RAIDER
,,GAMEPLAY ZROBIŁ NA MNIE TAKIE WRAŻENIE, ŻE TO MÓJ NUMER 1 E3 2015"
WYRÓŻNIENIA E3 2015

WYRÓŻNIENIE #2 - DOOM 4
,,NOWY DOOM WYGLĄDA ŚWIETNIE!"
WYRÓŻNIENIE #1 - MIRROR'S EDGE CATALYST
,,TYLE WAM WYSTARCZY, ABY NIE MÓC  DOCZEKAĆ SIĘ NA TEN PROJEKT?"
WYRÓŻNIENIE #BONUS - MAD MAX
,,DAJCIE SIĘ PONIEŚĆ NIEZIEMSKIEMU KLIMATOWI!"
NAJWIĘKSZE ZASKOCZENIE E3 2015

MOJE ZASKOCZENIE NA E3 - SOUTH PARK: THE FRACTURED BUT WHOLE
,,CO TU DUŻO MÓWIĆ - SEQUEL JEDNEGO Z NAJLEPSZYCH RPGÓW TAMTEJ GENERACJI"
ZBIÓR WSZYSTKICH LINKÓW Z NASZEJ RELACJI E3 2015

WSZYSTKIE KONFERENCJE:
Konferencja Microsoftu
Konferencja Nintendo
Pozostałe konferencje

ZAPOWIEDZI GIER:
Mad Max
Sniper: Ghost Warrior 3
Street Fighter V
Mirror's Edge Catalyst
Assassin's Creed: Syndicate
LEGO Marvel Avengers
Call of Duty: Black Ops 3
Dark Souls 3
Rise of the Tomb Raider
Uncharted 4: A Thief's End
FIFA 16
Pro Evolution Soccer 2016
Forza Motorsport 6
Need for Speed (2015)
Just Cause 3
For Honor
South Park: The Fractured but Whole
Doom 4
Star Wars: Battlefront (2015)

ANKIETA - wybierz najlepszą grę targów E3!

I jak? Twierdzicie, że to E3 było jednym z lepszych w historii? Podobało Wam się? Na jakie gry najbardziej czekacie? I dajcie też znać czy taka forma relacji podoba Wam się, czy wolicie tą sprzed roku! Mi się to E3 bardzo podobało :) ▲ Wafeg

Tym samym żegnam się z Wami i zapraszam do obserwowania, komentowania, udostępniania i wpadania na nasze "fanpejdże". Linki poniżej:

#######
AUTOR: Wafeg
#######
#######
#######
FANPAGE'OWI MAJĄ LEPIEJ!
#######
POPRZEDNIE POSTY:

1 komentarz :

  1. Póki co najbardziej mnie chyba zainteresował nowy dodatek do Star Wars: the Old Republic. Mimo, że raczej go nie kupię (ceny oni mają kosmiczne-dosłownie :) to był bardzo ciekawy. Było naprawdę wiele ciekawostek i zapowiedzi, jednak z racji zbyt spróchniałego sprzętu to co chciałabym mieć będzie musiało poczekać. Battlefront także zapowiadał się nieźle. Nawet AC dawał radę. Będę musiała niestety zadowolić się w większości let's play-ami.
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek
{java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission] {java} {disrank_permission} Wafeg {disrank_permission]